Cílem bakalářské práce je zanalyzovat současnou situaci na trhu ve vybrané firmě v oblasti nových trendů v marketingu. Na základě analýzy navrhnout aplikaci nových trendů marketingu ve firmě Vašeauta s.r.o., které povedou ke zvýšení atraktivity firmy z marketingového hlediska.
Bakalářská práce je složena ze dvou hlavních částí. Teoretická část vysvětluje pojem marketing a současně seznamuje se základními pojmy marketingu. Hlavní podstata teoretické části je věnována charakteristice nových marketingových trendů.
Následuje praktická část, která analyzuje současný stav v oblasti nových trendů v marketingu pomocí SWOT analýzy a marketingového průzkumu. Marketingový průzkum byl proveden na základě dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
The aim of this Bachelor thesis is to analyze current market situation in chosen company in the area of new trend in marketing. Based on the analysis we will suggest application of new trends in the company Vašeauta s.r.o., which should lead the company to become more attractive from the marketing point of view.
The Bachelor thesis consists of two main parts. The theoretical part explains the term ?marketing? and at the same time introduces basic marketing terms. The biggest section of the theoretical part is devoted to new marketing trends characteristics.
Next part is practical, and it is analyzing current state of new marketing trends such as SWOT analysis and marketing survey. The marketing survey was made in terms of question-form interview.
Klíčová slova
Guerillový marketing, Digitální marketing, Virový marketing, Direct marketing, Event marketing
Klíčová slova v angličtině
Guerrilla marketing, Digital marketing, Viral marketing, Direct marketing, Event marketing
Rozsah průvodní práce
64
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat současnou situaci na trhu ve vybrané firmě v oblasti nových trendů v marketingu. Na základě analýzy navrhnout aplikaci nových trendů marketingu ve firmě Vašeauta s.r.o., které povedou ke zvýšení atraktivity firmy z marketingového hlediska.
Bakalářská práce je složena ze dvou hlavních částí. Teoretická část vysvětluje pojem marketing a současně seznamuje se základními pojmy marketingu. Hlavní podstata teoretické části je věnována charakteristice nových marketingových trendů.
Následuje praktická část, která analyzuje současný stav v oblasti nových trendů v marketingu pomocí SWOT analýzy a marketingového průzkumu. Marketingový průzkum byl proveden na základě dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
The aim of this Bachelor thesis is to analyze current market situation in chosen company in the area of new trend in marketing. Based on the analysis we will suggest application of new trends in the company Vašeauta s.r.o., which should lead the company to become more attractive from the marketing point of view.
The Bachelor thesis consists of two main parts. The theoretical part explains the term ?marketing? and at the same time introduces basic marketing terms. The biggest section of the theoretical part is devoted to new marketing trends characteristics.
Next part is practical, and it is analyzing current state of new marketing trends such as SWOT analysis and marketing survey. The marketing survey was made in terms of question-form interview.
Klíčová slova
Guerillový marketing, Digitální marketing, Virový marketing, Direct marketing, Event marketing
Klíčová slova v angličtině
Guerrilla marketing, Digital marketing, Viral marketing, Direct marketing, Event marketing
Zásady pro vypracování
Zpracujte řešerši dostupných literárních zdrojů zabývající se novými trendy v marketingu
Analyzujte současný stav nových trendů v marketingu ve firmě Vašeauta, s.r.o.
Navrhněte doporučení vedoucí k intenzivnějšímu využívání nových trendů v marketingu ve firmě Vašeauta s.r.o.
Zásady pro vypracování
Zpracujte řešerši dostupných literárních zdrojů zabývající se novými trendy v marketingu
Analyzujte současný stav nových trendů v marketingu ve firmě Vašeauta, s.r.o.
Navrhněte doporučení vedoucí k intenzivnějšímu využívání nových trendů v marketingu ve firmě Vašeauta s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Praha: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9. \vsp{1,5mm}
[2] FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Praha: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9. \vsp{1,5mm}
[2] FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Otázky vedoucího:
1. Ktorý z uvedených trendov podľa Vášho názoru najviac ovplyvní marketingovú
komunikáciu v nasledujúcich desiatich rokoch? Zdôvodnite.
Otázky oponenta:
1. Vyjmenujte konkrétně 2 nové trendy (které se používají 2 roky a méně), které
autobazar Vašeauta s. r. o. používá.
2. Využívá firma nějakou formu marketingového informačního systému?
3. V čem vidíte praktický význam práce a do jaké míry jsou vaše návrhy reálné?
Doplňující otázky:
Novák: Myslíte, že sociální sítě budou nadále v budoucnu existovat?
Lošek: Co vyplynulo z výsledků dotazníkového šetření?
Student z větší části odpověděl na otázky a vznesené dotazy