Cílem této práce je zmapovat vývoj reklamního filmu ve Zlíně v letech 1935 – 1945. V těchto letech vznikl Filmový ateliér Baťa a samostatné filmové oddělení. Práce popisu-je co vedlo k jejich založení, práci v nich a také některé zachované filmy.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to map the advertising film trends in Zlín in the years 1935 – 1945. In this period there was founded the Film atelier Bata and its self-reliant film de-partment. This work describes what the foundation impulse was, the work within the ate-liers and some sustentative films.
Klíčová slova
Filmové ateliéry Baťa,reklamní spoty,propagace,
Klíčová slova v angličtině
Film ateliers Bata,advertising spots,promotion
Rozsah průvodní práce
69 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je zmapovat vývoj reklamního filmu ve Zlíně v letech 1935 – 1945. V těchto letech vznikl Filmový ateliér Baťa a samostatné filmové oddělení. Práce popisu-je co vedlo k jejich založení, práci v nich a také některé zachované filmy.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to map the advertising film trends in Zlín in the years 1935 – 1945. In this period there was founded the Film atelier Bata and its self-reliant film de-partment. This work describes what the foundation impulse was, the work within the ate-liers and some sustentative films.
Klíčová slova
Filmové ateliéry Baťa,reklamní spoty,propagace,
Klíčová slova v angličtině
Film ateliers Bata,advertising spots,promotion
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dobové i současné literární prameny vztahující se k reklamnímu filmu v letech 1935 - 1945 ve Zlíně, pozornost věnujte i literatuře z oblasti marketingu a marketingových komunikací s důrazem na reklamu.
2. V praktické části diplomové práce analyzujte a popište maximum dostupných reklamních materiálů z let 1935 - 1945, zaznamenejte osobní výpovědi historiků, pamětníků, atd.
3. Získané poznatky kriticky zhodnoťte, uveďte do souvislostí s dalším vývojem až do současnosti.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dobové i současné literární prameny vztahující se k reklamnímu filmu v letech 1935 - 1945 ve Zlíně, pozornost věnujte i literatuře z oblasti marketingu a marketingových komunikací s důrazem na reklamu.
2. V praktické části diplomové práce analyzujte a popište maximum dostupných reklamních materiálů z let 1935 - 1945, zaznamenejte osobní výpovědi historiků, pamětníků, atd.
3. Získané poznatky kriticky zhodnoťte, uveďte do souvislostí s dalším vývojem až do současnosti.
Seznam doporučené literatury
Klos, E., Pinkavová, H. Texty čs. filmového ústavu, Českoslovesnký filmový ústav, FSB, 1984
Vysekalová, J. Komárková, R. Psychologie reklamy. 2. vyd. Grada Publishing, a.s. 2002, s. 264. ISBN 80-247-0402-1
Tellis, J. G. Reklama a podpora prodeje.1. vyd. Praha 2000, Grada Publishing, a.s., s. 620, ISBN 80-7169-997-7
Vysekalová J., Mikeš Jiří. Reklama - jak dělat reklamu. Praha: Grada Publishing a.s., 2003. - 124 s. ISBN 80-247-0557-5
Seznam doporučené literatury
Klos, E., Pinkavová, H. Texty čs. filmového ústavu, Českoslovesnký filmový ústav, FSB, 1984
Vysekalová, J. Komárková, R. Psychologie reklamy. 2. vyd. Grada Publishing, a.s. 2002, s. 264. ISBN 80-247-0402-1
Tellis, J. G. Reklama a podpora prodeje.1. vyd. Praha 2000, Grada Publishing, a.s., s. 620, ISBN 80-7169-997-7
Vysekalová J., Mikeš Jiří. Reklama - jak dělat reklamu. Praha: Grada Publishing a.s., 2003. - 124 s. ISBN 80-247-0557-5