Diplomová práce je speciálně vytvořena pro potřeby salonu Vallleverde v Mnichově. Obsahuje marketingovou situační analýzu - analýzu vnějšího prostředí (Německo, Mnichov), analýzu konkurence, vnitřní analýzy předešlých marketingových aktivit a ekonomických výsledků Valleverde, SWOT analýzu a průzkum konkurenčních obchodů v centru Mnichova. V projektové části jsou koncipovány návrhy na zlepšení komunikace obchodu Valleverde se zákazníky pomocí direkt marketingu a podpory prodeje.
Anotace v angličtině
This thesis was specific to the retail business, Valleverde in Munich, Germany. It includes market analysis of the locale in Munich, analysis of the competitive environment, internal analysis of historical marketing activities and the financial results, and SWOT analysis and research of competition in central Munich. Strategies are proposed to improve marketing communication of the company through direct marketing and sales promotions.
Klíčová slova
komunikační strategie, direkt marketing, CRM, kulturní dimenze Německa, marketingová situační analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
communication strategy, direct marketing, CRM, cultural dimensions of Germany, marketing situation analysis, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
81 s., 11 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je speciálně vytvořena pro potřeby salonu Vallleverde v Mnichově. Obsahuje marketingovou situační analýzu - analýzu vnějšího prostředí (Německo, Mnichov), analýzu konkurence, vnitřní analýzy předešlých marketingových aktivit a ekonomických výsledků Valleverde, SWOT analýzu a průzkum konkurenčních obchodů v centru Mnichova. V projektové části jsou koncipovány návrhy na zlepšení komunikace obchodu Valleverde se zákazníky pomocí direkt marketingu a podpory prodeje.
Anotace v angličtině
This thesis was specific to the retail business, Valleverde in Munich, Germany. It includes market analysis of the locale in Munich, analysis of the competitive environment, internal analysis of historical marketing activities and the financial results, and SWOT analysis and research of competition in central Munich. Strategies are proposed to improve marketing communication of the company through direct marketing and sales promotions.
Klíčová slova
komunikační strategie, direkt marketing, CRM, kulturní dimenze Německa, marketingová situační analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
communication strategy, direct marketing, CRM, cultural dimensions of Germany, marketing situation analysis, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu diplomové práce.
2. Popište rozdíly v nákupním a spotřebním chování německého obyvatelstva.
3. Proveďte analýzu faktorů vnějšího prostředí, analýzu konkurence, analýzu trhu a analýzu prodejů salónu Valleverde.
4. Analyzujte stávající formy marketingových komunikací salónu Valleverde.
5. Na základě analýz navrhněte novou marketingovou strategii salónu Valleverde.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu diplomové práce.
2. Popište rozdíly v nákupním a spotřebním chování německého obyvatelstva.
3. Proveďte analýzu faktorů vnějšího prostředí, analýzu konkurence, analýzu trhu a analýzu prodejů salónu Valleverde.
4. Analyzujte stávající formy marketingových komunikací salónu Valleverde.
5. Na základě analýz navrhněte novou marketingovou strategii salónu Valleverde.
Seznam doporučené literatury
M. Foret, Marketingová komunikace, Computer Press
J. Storbacka, J. Lehtinen, Řízení vztahů se zákazníky, Grada Publishing
A. Spáčil, Péče o zákazníky, Grada Publishing
L. Wunderman, Direct marketing, Grada Publishing
E. Nash, Direct marketing, Computer Press
Seznam doporučené literatury
M. Foret, Marketingová komunikace, Computer Press
J. Storbacka, J. Lehtinen, Řízení vztahů se zákazníky, Grada Publishing
A. Spáčil, Péče o zákazníky, Grada Publishing
L. Wunderman, Direct marketing, Grada Publishing
E. Nash, Direct marketing, Computer Press