Předmětem bakalářské práce je analýza marketingových aktivit v lázeňské organizaci Lázně Luhačovice, a.s., která je největší společností podnikající v oboru lázeňství ve městě Luhačovice. Teoretická část vymezuje základní pojmy a východiska v oblasti marketingových aktivit. Praktická část zahrnuje metody potřebné pro analýzu současného stavu společnosti, SWOT analýzu, podrobnou analýzu marketingového mixu společnosti, analýzu marketingové komunikace. Na základě provedených analýz jsou vypracovány návrhy opatření, které by firma měla realizovat, aby získala nové klienty a zvýšila objem tržeb a tím podíl na trhu.
Anotace v angličtině
The focus of my thesis is the analysis of the marketing activities in the spa organization Lázně Luhačovice, a.s., which is the largest company in the spa industry in the town of Luhačovice. The theoretical part defines basic concepts and issues in the field of marketing activities. The practical part includes methods needed for analysis of the current state of the company, SWOT analysis, detail analysis of the company´s marketing mix, marketing communication analysis. Based on the performed analysis, there are proposals drafted which the company should implement in order to gain new clients and increase its sales volume and thus their market share.
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingových aktivit v lázeňské organizaci Lázně Luhačovice, a.s., která je největší společností podnikající v oboru lázeňství ve městě Luhačovice. Teoretická část vymezuje základní pojmy a východiska v oblasti marketingových aktivit. Praktická část zahrnuje metody potřebné pro analýzu současného stavu společnosti, SWOT analýzu, podrobnou analýzu marketingového mixu společnosti, analýzu marketingové komunikace. Na základě provedených analýz jsou vypracovány návrhy opatření, které by firma měla realizovat, aby získala nové klienty a zvýšila objem tržeb a tím podíl na trhu.
Anotace v angličtině
The focus of my thesis is the analysis of the marketing activities in the spa organization Lázně Luhačovice, a.s., which is the largest company in the spa industry in the town of Luhačovice. The theoretical part defines basic concepts and issues in the field of marketing activities. The practical part includes methods needed for analysis of the current state of the company, SWOT analysis, detail analysis of the company´s marketing mix, marketing communication analysis. Based on the performed analysis, there are proposals drafted which the company should implement in order to gain new clients and increase its sales volume and thus their market share.
Zpracujte rešerši dostupných literárních zdrojů týkajících se problematiky marketingu s důrazem na marketingový mix služeb.
Analyzujte současný stav marketingových aktivit společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na tuzemském trhu.
Navrhněte doporučení vedoucí k zdokonalení marketingových aktivit společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na tuzemském trhu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši dostupných literárních zdrojů týkajících se problematiky marketingu s důrazem na marketingový mix služeb.
Analyzujte současný stav marketingových aktivit společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na tuzemském trhu.
Navrhněte doporučení vedoucí k zdokonalení marketingových aktivit společnosti Lázně Luhačovice, a.s. na tuzemském trhu.
Seznam doporučené literatury
[1] BERÁNEK, Jaromír a Pavel KOTEK. Řízení hotelového provozu. Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 1996. ISBN 80-7169-400-2. \vsp{1,5mm}
[2] KIRÁĹOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Praha: Ekopress, s.r.o., 2006. ISBN 80-86929-05-1. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 2001. ISBN 80-247-0016-6. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] BERÁNEK, Jaromír a Pavel KOTEK. Řízení hotelového provozu. Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 1996. ISBN 80-7169-400-2. \vsp{1,5mm}
[2] KIRÁĹOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Praha: Ekopress, s.r.o., 2006. ISBN 80-86929-05-1. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 2001. ISBN 80-247-0016-6. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila svoji Bc. práci, její strukturu a cíle. Představila metody průzkumu - hloubkové interview, teoretickou i praktickou část práce. Studentka blíže představila lázeňkou organizaci a její strukturu. Studentka provedla SWOT analýzu a marketingový průzkum. Studentka popsala klady a zápory průzkumu. Navrhla tato opatření - připravit nové produkty s cílem oslovit nové klienty, zavést věrnostní a motivační programy pro klienty, odlišit ceny kongresové turistiky, zřídit on-line rezervace, spojit lázeňské zážitky s těmi gurmánskými, zpřehlednit internet. stránky apod.
Otázky vedoucího práce:
1. Ktoré z Vami navrhnutých opatrení považujete za najvýznamnejšie? Zdôvodnite.
Odp.: Je to využití lidského potenciálu společnosti, který je nyní trochu opomíjen.
2. Bude spoločnosť Lázne Luhačovice, a.s. realizovať odporúčania formulované
v bakalárskej práci?
Odp.: Ano, tato opatření budou zapracována do marketingového plánu společnosti.
Oponent:
1. Jak se změní zájem zákazníků o služby Lázní Luhačovice, a.s. po zavedení
restriktivních opatření Ministerstva zdravotnictví ČR na platby lázeňské péče hrazené zdravotními pojišťovnami?
Odp.: Klienti si budou muset hradit vše ze svých prostředků, nebudou určitě jezdit na 3- 4 týdny, budou vytvořeny nové indikace, délka pobytu se zkrátní z 21 dnů na 14 dnů.
2. Co považujete za konkurenční výhodu Lázní Luhačovice, a.s.?
Odp.: Společnost má ve správě 14 pramenů, což je velké produktové portfolio a může jím oslovit skutečně velké množství zákazníků.
Sablik: Metodicky mám k práci výhrady, ale jinak je vidět, že se v problematice velmi orientujete a Vaše návrhy se mi opravdu líbí.