Cílem práce je na základě výsledků analýzy porovnat současný systém odměňování
zaměstnanců na základní a střední škole a zformulovat návrhy vedoucí k zefektivnění
daných systémů. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část
se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů týkajících se systému odměňování zaměstnan-ců a praktická část analyzuje a porovnává systém odměňování ve vybraných institucí.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to compare the current system of remuneration of the primaryand secondary school staff, and to formulate suggestions leading to streamline the systems, what is done on the basis of the analysis results. The thesis is divided into two parts,the theoretical and the practical one. The theoretical part is focused on the explanation of basic terms relating to the system of remuneration of employees, in the practical part reward system in selected institutions is analyzed and compared.
Cílem práce je na základě výsledků analýzy porovnat současný systém odměňování
zaměstnanců na základní a střední škole a zformulovat návrhy vedoucí k zefektivnění
daných systémů. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část
se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů týkajících se systému odměňování zaměstnan-ců a praktická část analyzuje a porovnává systém odměňování ve vybraných institucí.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to compare the current system of remuneration of the primaryand secondary school staff, and to formulate suggestions leading to streamline the systems, what is done on the basis of the analysis results. The thesis is divided into two parts,the theoretical and the practical one. The theoretical part is focused on the explanation of basic terms relating to the system of remuneration of employees, in the practical part reward system in selected institutions is analyzed and compared.
Na základě studia odborné literatury zpracujte literární rešerši týkající se problematiky odměňování zaměstnanců.
Analyzujte současný stav odměňování na základní a střední škole.
Na základě výsledků analýzy proveďte komparaci systému odměňování ve vybraných institucích a zpracujte zhodnocení, včetně vlastního doporučení.
Zásady pro vypracování
Na základě studia odborné literatury zpracujte literární rešerši týkající se problematiky odměňování zaměstnanců.
Analyzujte současný stav odměňování na základní a střední škole.
Na základě výsledků analýzy proveďte komparaci systému odměňování ve vybraných institucích a zpracujte zhodnocení, včetně vlastního doporučení.
Seznam doporučené literatury
[1]ARMSTRONG, M.Odměňování pracovníků,Praha.Grada.Publishing,a.s.2009.442 s.
ISBN 978-80-247-2890-2 \vsp{1,5mm}
[2]CHLÁDKOVÁ,A.Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě.Vyškov.2003.360 s.,Grafické podniky Kusák,s.r.o. ISBN 80-239-1676-9. \vsp{1,5mm}
[3]KOCOUREK,J.Odměňování ve veřejných službách a správě.Praha.2006.EURONION,s.r.o.300 s.
ISBN 80-7317-047-7 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1]ARMSTRONG, M.Odměňování pracovníků,Praha.Grada.Publishing,a.s.2009.442 s.
ISBN 978-80-247-2890-2 \vsp{1,5mm}
[2]CHLÁDKOVÁ,A.Odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě.Vyškov.2003.360 s.,Grafické podniky Kusák,s.r.o. ISBN 80-239-1676-9. \vsp{1,5mm}
[3]KOCOUREK,J.Odměňování ve veřejných službách a správě.Praha.2006.EURONION,s.r.o.300 s.
ISBN 80-7317-047-7 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
Příloha PI: Porovnání přístupu k hodnocení práce
Příloha PII: Dotazníkové šetření
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího:
1. Ve SWOT analýze jako jednu z příležitostí uvádíte navazovat a rozvíjet spolupráci se soc. partnery. Tento bod rozveďte.
Otázky oponenta:
1. Uveďte prosím, co by jste udělala jinak - stát nyní před úkolem napsat bakalářskou práci.
Studentka částečně odpověděla na otázky a vznesené dotazy