Cílem bakalářské práce je analýza nástrojů marketingové komunikace v prostředí Internetu. V teoretické části je zpracována rešerše dostupných literárních zdrojů týkajících se problematiky internetového marketingu. Praktická část má za úkol analyzovat současný stav marketingových aktivit v internetovém prostředí ve firmě XYZ. Na základě výsledků analýzy jsou navrhnuta doporučení vedoucí ke zdokonalení internetového marketingu ve firmě XYZ.
Anotace v angličtině
The aim of the Bachelor Thesis is the analysis the tools of marketing communication in the Internet environment. In the theoretical part are elaborated the sources of available literary relating to an issue of internet marketing. The subject of the practical part is to analyse current state of marketing activities on the Internet in XYZ company. On the basis of results of the analysis are proposed the recommendations leading to an improvement of the internet marketing in XYZ company.
Klíčová slova
internetový marketing, internetový obchod, použitelnost webových stránek, podpora prodeje, marketing ve vyhledávačích, internetové prostředí
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, internet shop, web page usability, sale promotion, Search Engline Marketing, Internet environment
Rozsah průvodní práce
64 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je analýza nástrojů marketingové komunikace v prostředí Internetu. V teoretické části je zpracována rešerše dostupných literárních zdrojů týkajících se problematiky internetového marketingu. Praktická část má za úkol analyzovat současný stav marketingových aktivit v internetovém prostředí ve firmě XYZ. Na základě výsledků analýzy jsou navrhnuta doporučení vedoucí ke zdokonalení internetového marketingu ve firmě XYZ.
Anotace v angličtině
The aim of the Bachelor Thesis is the analysis the tools of marketing communication in the Internet environment. In the theoretical part are elaborated the sources of available literary relating to an issue of internet marketing. The subject of the practical part is to analyse current state of marketing activities on the Internet in XYZ company. On the basis of results of the analysis are proposed the recommendations leading to an improvement of the internet marketing in XYZ company.
Klíčová slova
internetový marketing, internetový obchod, použitelnost webových stránek, podpora prodeje, marketing ve vyhledávačích, internetové prostředí
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, internet shop, web page usability, sale promotion, Search Engline Marketing, Internet environment
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši dostupných literárních zdrojů týkajících se problematiky marketingu s důrazem na využívání nástrojů marketingové komunikace v prostředí Internetu.
Analyzujte současný stav marketingových aktivit v internetovém prostředí ve firmě XYZ.
Navrhněte doporučení vedoucí k zdokonalení marketingových aktivit v internetovém prostředí ve firmě XYZ.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši dostupných literárních zdrojů týkajících se problematiky marketingu s důrazem na využívání nástrojů marketingové komunikace v prostředí Internetu.
Analyzujte současný stav marketingových aktivit v internetovém prostředí ve firmě XYZ.
Navrhněte doporučení vedoucí k zdokonalení marketingových aktivit v internetovém prostředí ve firmě XYZ.
Seznam doporučené literatury
[1] FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: Využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Brno: Computer Press, a.s., 2011. ISBN 978-80-251-3357-6 \vsp{1,5mm}
[2] JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7. \vsp{1,5mm}
[3] SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing. Praha: BEN - technická literatura, 2006. ISBN 80-7300-195-0. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: Využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Brno: Computer Press, a.s., 2011. ISBN 978-80-251-3357-6 \vsp{1,5mm}
[2] JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7. \vsp{1,5mm}
[3] SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing. Praha: BEN - technická literatura, 2006. ISBN 80-7300-195-0. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího:
1. Aké sú slabé stránky internetového obchodu Stolarsky-eshop.cz?
2. Ako jedno z odporúčaní navrhujete zavedenie asistenta predaja (str. 53). Aké riziká sú spojené s daným odporúčaním? Navrhnite spôsob ich eliminácie.
Otázky oponenta:
1. Jaké jsou dle Vašeho osobního názoru silné stránky marketingové komunikace v prostředí Internetu obecně?
Doplňující otázky:
Novák: Jaký byl cíl práce?