Cílem této práce je provést analýzu spotřebitelského chování studentů středních škol. Na základě provedené sondy budu vytvářet marketingovou komunikaci pro podnikatele, jejichž cílovou skupinu tvoří studenti středních škol.
Anotace v angličtině
The main goal of the dissertation is to analyze consumer bahaviour of secondary school students. On the backround of a detailed research I create marketing communication strategies for bisinessmen, who focus on a target group of secondary school students.
Klíčová slova
Spotřebitelské chování, výzkum, komunikace, marketing, cílová skupina, nástroje, střední škola, studenti, projetk.
Cílem této práce je provést analýzu spotřebitelského chování studentů středních škol. Na základě provedené sondy budu vytvářet marketingovou komunikaci pro podnikatele, jejichž cílovou skupinu tvoří studenti středních škol.
Anotace v angličtině
The main goal of the dissertation is to analyze consumer bahaviour of secondary school students. On the backround of a detailed research I create marketing communication strategies for bisinessmen, who focus on a target group of secondary school students.
Klíčová slova
Spotřebitelské chování, výzkum, komunikace, marketing, cílová skupina, nástroje, střední škola, studenti, projetk.
1. Zpracujte teoretická východiska potřebná k analýze spotřebitelského chování, tzn. model spotř. chování, vlivy na něj působící, nástroje marketingového výzkumu odhalující spotř. chování apod.
2. Stanovte účel, cíle a hypotézy Vaší práce.
3. Charakterizujte cílovou skupinu šetření.
4. Analyzujte na základě studia sekundárních dat a výzkumné sondy spotřebitelské chování studentů SŠ.
5. Zhodnoťte hypotézy a vypracujte projekt marketingové komunikace s cílovou skupinou studentů středních škol.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska potřebná k analýze spotřebitelského chování, tzn. model spotř. chování, vlivy na něj působící, nástroje marketingového výzkumu odhalující spotř. chování apod.
2. Stanovte účel, cíle a hypotézy Vaší práce.
3. Charakterizujte cílovou skupinu šetření.
4. Analyzujte na základě studia sekundárních dat a výzkumné sondy spotřebitelské chování studentů SŠ.
5. Zhodnoťte hypotézy a vypracujte projekt marketingové komunikace s cílovou skupinou studentů středních škol.
Seznam doporučené literatury
VYSEKALOVÁ , Jitka. Psychologie spotřebitele : jak zakazníci nakupují. Praha : Grada publishing, 2004. 284 s. ISBN 80-247-0513-3.
SHIFFMAN, G, KANUK, Leslie. Nákupní chování : velká kniha k tématu consumer behavior. Brno : Computer press, 2004. 634 s. ISBN 80-251-0094-4.
KOTLER, Philip. Marketing management : analýza plánování, využití, kontrola. Dolanský jurnečka. Praha : Grada publishing , 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
BÁRTOVÁ, Hilda, BÁRTA , Vladimír, KOUDELKA, Jan. Chování spotřebitele a výzkum trhu. Praha : Oeconomica, 2004. 243 s. ISBN 80-245-0778-1.
CECH, Vladimír, MAINZOVÁ, Eva. Motivační výzkum v marketingu. Plzeň : ZČU Plzeň - tiskové středisko, 1996. 113 s. ISBN 55-081-96.
FORET, Miroslav, STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum : jak poznáte své zákazníky. Praha : Grada publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
Seznam doporučené literatury
VYSEKALOVÁ , Jitka. Psychologie spotřebitele : jak zakazníci nakupují. Praha : Grada publishing, 2004. 284 s. ISBN 80-247-0513-3.
SHIFFMAN, G, KANUK, Leslie. Nákupní chování : velká kniha k tématu consumer behavior. Brno : Computer press, 2004. 634 s. ISBN 80-251-0094-4.
KOTLER, Philip. Marketing management : analýza plánování, využití, kontrola. Dolanský jurnečka. Praha : Grada publishing , 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
BÁRTOVÁ, Hilda, BÁRTA , Vladimír, KOUDELKA, Jan. Chování spotřebitele a výzkum trhu. Praha : Oeconomica, 2004. 243 s. ISBN 80-245-0778-1.
CECH, Vladimír, MAINZOVÁ, Eva. Motivační výzkum v marketingu. Plzeň : ZČU Plzeň - tiskové středisko, 1996. 113 s. ISBN 55-081-96.
FORET, Miroslav, STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum : jak poznáte své zákazníky. Praha : Grada publishing, 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.