Cílem této bakalářské práce je návrh nové produktové řady a návrh zavedení na trh. Bakalářská práce je zpracována v prostředí středně velkého podniku Vitar s.r.o.
V teoretické části jsou popsány teoretické marketingové analýzy SWOT, POTER. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu společnosti, analýzou konkurenčního prostředí, analýzou trhu a konkurenčních výrobků.
Výsledkem bakalářské práce je doporučení jak vytvořit novou výrobkovou řadu v doplňcích stravy, v situaci kdy vitamíny jsou na ústupu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to design a new product line and design to market. The thesis is prepared in a medium-sized business environment Vitar Ltd.
In the theoretical section describes the theoretical marketing analysis SWOT, POTER. The practical part deals with the analysis of the current state of society, competitive analysis, market analysis and competitive products.
Result of this work is the recommendation to create a new product line of food supplements, in a situation where the vitamins are in decline.
Klíčová slova
Marketing, SWOT, POTER
Klíčová slova v angličtině
Marketing, SWOT, POTER
Rozsah průvodní práce
50 s. (64 303 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je návrh nové produktové řady a návrh zavedení na trh. Bakalářská práce je zpracována v prostředí středně velkého podniku Vitar s.r.o.
V teoretické části jsou popsány teoretické marketingové analýzy SWOT, POTER. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu společnosti, analýzou konkurenčního prostředí, analýzou trhu a konkurenčních výrobků.
Výsledkem bakalářské práce je doporučení jak vytvořit novou výrobkovou řadu v doplňcích stravy, v situaci kdy vitamíny jsou na ústupu.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to design a new product line and design to market. The thesis is prepared in a medium-sized business environment Vitar Ltd.
In the theoretical section describes the theoretical marketing analysis SWOT, POTER. The practical part deals with the analysis of the current state of society, competitive analysis, market analysis and competitive products.
Result of this work is the recommendation to create a new product line of food supplements, in a situation where the vitamins are in decline.
Klíčová slova
Marketing, SWOT, POTER
Klíčová slova v angličtině
Marketing, SWOT, POTER
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši dostupných literárních zdrojů zabývající se zaváděním produktových řad
Analyzujte současný stav zavádění produktových řad ve firmě VITAR, s.r.o.
Navrhněte doporučení jak zavést novou produktovou řadu ve firmě VITAR, s.r.o.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši dostupných literárních zdrojů zabývající se zaváděním produktových řad
Analyzujte současný stav zavádění produktových řad ve firmě VITAR, s.r.o.
Navrhněte doporučení jak zavést novou produktovou řadu ve firmě VITAR, s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5. \vsp{1,5mm}
[3] PATALAS, Thomas a Daniel HELEKAL. Guerillový marketing: jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2484-3. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5. \vsp{1,5mm}
[3] PATALAS, Thomas a Daniel HELEKAL. Guerillový marketing: jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2484-3. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího:
1. Aké riziká môžu nastať pri zavedení produktovej rady na trh? Navrhnite spôsob ich eliminácie.
Otázky oponenta:
1. Vysvětlete pojem Guerillový marketing.
Doplňující otázky:
Lukoszová: Proč jste vyloučil z marketingových situačních analýz SWOT analýzu?