Moja diplomová práca je zameraná na tvorbu projektu zlepšenia kvality poskytovaných služieb hotela Crowne Plaza Prague. V teoretickej časti sú spracované podklady z oblasti hotelových služieb, udržovania ich kvality a nechýba ani analýza hotelových hostí. Praktická časť práce je popisom súčasného stavu poskytovaných služieb hotela, ktorý je doplnený o výsledky výskumu spokojnosti hostí so službami. Tieto výsledky spolu s výsledkami prevedených analýz konkurencie a prostredia budú slúžiť pre vypracovanie návrhov projektu skvalitnenia stávajúcich služieb hotela za účelom udržania návštevnosti, ale taktiež projekt povedie k zvýšeniu záujmu o hotel zo strany nových zákazníkov.
Anotace v angličtině
The thesis deals with projecting quality improving of services provided by Crowne Plaza Prague. In the theoretical part, the sources concerning hotel services, quality maintenance and analysis of the guests are elaborated. The practical part of the thesis is a description of current services provided by the hotel, which is supplemented with the results of customer satisfaction survey concerning services provided by the hotel. The results of customer
satisfaction survey together with the results of competitor and environment analyses are to be used for developing project of quality improving of current services provided by the hotel, aiming to maintain attendance. The project is to arouse interest in the hotel among new customers as well.
Klíčová slova
hotelové služby, kvalita služieb, hoteloví hostia, Porterova analýza konkurenčných síl, PEST analýza, marketingový výskum
Klíčová slova v angličtině
Hotel Services, Quality of Services, Hotel Guests, PEST Analysis, Porter Analysis, SWOT Analysis, Marketing Research
Rozsah průvodní práce
97
Jazyk
SK
Anotace
Moja diplomová práca je zameraná na tvorbu projektu zlepšenia kvality poskytovaných služieb hotela Crowne Plaza Prague. V teoretickej časti sú spracované podklady z oblasti hotelových služieb, udržovania ich kvality a nechýba ani analýza hotelových hostí. Praktická časť práce je popisom súčasného stavu poskytovaných služieb hotela, ktorý je doplnený o výsledky výskumu spokojnosti hostí so službami. Tieto výsledky spolu s výsledkami prevedených analýz konkurencie a prostredia budú slúžiť pre vypracovanie návrhov projektu skvalitnenia stávajúcich služieb hotela za účelom udržania návštevnosti, ale taktiež projekt povedie k zvýšeniu záujmu o hotel zo strany nových zákazníkov.
Anotace v angličtině
The thesis deals with projecting quality improving of services provided by Crowne Plaza Prague. In the theoretical part, the sources concerning hotel services, quality maintenance and analysis of the guests are elaborated. The practical part of the thesis is a description of current services provided by the hotel, which is supplemented with the results of customer satisfaction survey concerning services provided by the hotel. The results of customer
satisfaction survey together with the results of competitor and environment analyses are to be used for developing project of quality improving of current services provided by the hotel, aiming to maintain attendance. The project is to arouse interest in the hotel among new customers as well.
Klíčová slova
hotelové služby, kvalita služieb, hoteloví hostia, Porterova analýza konkurenčných síl, PEST analýza, marketingový výskum
Klíčová slova v angličtině
Hotel Services, Quality of Services, Hotel Guests, PEST Analysis, Porter Analysis, SWOT Analysis, Marketing Research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k hotelovým službám.
Popište analytické metody použité v práci.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav poskytovaných služeb hotelového zařízení Crowne Plaza Prague.
Na základě předchozí analýzy zpracujte projekt zlepšení kvality služeb hotelu Crowne Plaza Prague.
Projekt podrobte ekonomické a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k hotelovým službám.
Popište analytické metody použité v práci.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav poskytovaných služeb hotelového zařízení Crowne Plaza Prague.
Na základě předchozí analýzy zpracujte projekt zlepšení kvality služeb hotelu Crowne Plaza Prague.
Projekt podrobte ekonomické a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, J. a P. KOTEK. Řízení hotelového provozu. 4. vyd. Praha: MAG Consulting, 2007. 240 s. ISBN 978-80-86724-30-0.
GILMORE, A. Services Marketing and Management. Great Britain: Athenaeum Press, 2003. 219 s. ISBN 0-7619-4158-4.
HORNER, S. a J. SWARBROOKE. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada, 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
KIRÁĽOVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: Ekopress, 2006. 148 s. ISBN 80-86929-05-1.
KŘÍŽEK, F. a J. NEUFUS. Moderní hotelový management. Praha: Grada, 2011. 195 s. ISBN 978-80-247-3868-0.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, J. a P. KOTEK. Řízení hotelového provozu. 4. vyd. Praha: MAG Consulting, 2007. 240 s. ISBN 978-80-86724-30-0.
GILMORE, A. Services Marketing and Management. Great Britain: Athenaeum Press, 2003. 219 s. ISBN 0-7619-4158-4.
HORNER, S. a J. SWARBROOKE. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada, 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
KIRÁĽOVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: Ekopress, 2006. 148 s. ISBN 80-86929-05-1.
KŘÍŽEK, F. a J. NEUFUS. Moderní hotelový management. Praha: Grada, 2011. 195 s. ISBN 978-80-247-3868-0.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Zuzana Tučková, Ph.D.
Počet bodů: 45
Otázky:
Charakterizujte přístup hotelu k vašim návrhům? zcela
Charakterizujte odlišnosti (výhody a nevýhody) hotelového trhu - Praha a ostatních regionů ČR. zcela
Oponent DP: Ing. Lucie S. Závodná
Počet bodů: 45
Otázky:
Jaké další vzdělávací agentury kromě Integrity Consulting s.r.o. by bylo možné do výběru pro školení personálu zahrnout a proč tak nebylo učiněno? zcela
Podle čeho byla zvolena jazyková agentura Lingua Sandy. zcela
Jaké jsou hlavní důvody, proč klesá počet hostů, kteří přijíždějí do hotelu opakovaně? zcela
Další otázky:
Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Náklady budou cca 500 000 (korun nebo eur)? zcela
Kurz německého jazyka, 5x po 90 min, není to málo? zcela
Doc. Ing. Josef Hurta, CSc.
Dal by se zkrátit čas v daném harmonogramu? zcela