Cieľom diplomovej práce je spracovanie projektu založenia kuchynského a interiérového štúdia, ktoré sa dokáže efektívne a úspešne etablovať na trhu. Práca je rozdelená na dve časti a to na teoretickú a praktickú.
V teoretickej časti sú spracované teoretické poznatky, týkajúce sa založenia podniku, podnikateľského plánu a marketingového výskumu. Pri spracovaní bola použitá predovšetkým odborná literatúra.
Praktická časť pozostáva z analýzy trhu, realizovanej prostredníctvom analýzy konkurencie, marketingového výskumu a z projektu založenia kuchynského a interiérového štúdia.
Anotace v angličtině
The aim of master thesis is to process a developing project of kitchen and interior studio that will be able to become a successful part of the market. Thesis is divided into theoretical and practical parts.
Theoretical part is based on theoretical knowledge connected with company establishment, business plan and marketing research. Specific literature was used during processing mainly.
Practical part deals with market analysis realized by analysis of competition, marketing research and also includes a project of establishment kitchen and interior studio.
company, kitchen and interior studio, business plan, analysis of competition, marketing research, questionnaire
Rozsah průvodní práce
120
Jazyk
SK
Anotace
Cieľom diplomovej práce je spracovanie projektu založenia kuchynského a interiérového štúdia, ktoré sa dokáže efektívne a úspešne etablovať na trhu. Práca je rozdelená na dve časti a to na teoretickú a praktickú.
V teoretickej časti sú spracované teoretické poznatky, týkajúce sa založenia podniku, podnikateľského plánu a marketingového výskumu. Pri spracovaní bola použitá predovšetkým odborná literatúra.
Praktická časť pozostáva z analýzy trhu, realizovanej prostredníctvom analýzy konkurencie, marketingového výskumu a z projektu založenia kuchynského a interiérového štúdia.
Anotace v angličtině
The aim of master thesis is to process a developing project of kitchen and interior studio that will be able to become a successful part of the market. Thesis is divided into theoretical and practical parts.
Theoretical part is based on theoretical knowledge connected with company establishment, business plan and marketing research. Specific literature was used during processing mainly.
Practical part deals with market analysis realized by analysis of competition, marketing research and also includes a project of establishment kitchen and interior studio.
company, kitchen and interior studio, business plan, analysis of competition, marketing research, questionnaire
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se založení podniku a marketingového výzkumu.
II. Praktická část
Analyzujte situaci na trhu a zpracujte marketingový výzkum jako východiska pro založení podniku.
Na základě výsledků analýzy vytvořte podnikatelský plán pro kuchyňské a interiérové studio.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se založení podniku a marketingového výzkumu.
II. Praktická část
Analyzujte situaci na trhu a zpracujte marketingový výzkum jako východiska pro založení podniku.
Na základě výsledků analýzy vytvořte podnikatelský plán pro kuchyňské a interiérové studio.
Navržený projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 122 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
KOZEL, R. et al. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
SRPOVÁ, J. et al. Základy podnikání: Teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 432 s. ISBN 978-80-247-3339-5.
SYNEK, M. et al. Podniková ekonomika. 5. přepracované a doplněné vyd. Praha: C. H. Beck, 2010. 528 s. ISBN 978-80-7400-336-3.
VEBER, J. et al. Podnikání malé a střední firmy. 2., aktualizované a rozšířené vyd. Praha: Grada, 2008. 320 s. ISBN 978-80-247-2409-6.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 122 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
KOZEL, R. et al. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
SRPOVÁ, J. et al. Základy podnikání: Teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 432 s. ISBN 978-80-247-3339-5.
SYNEK, M. et al. Podniková ekonomika. 5. přepracované a doplněné vyd. Praha: C. H. Beck, 2010. 528 s. ISBN 978-80-7400-336-3.
VEBER, J. et al. Podnikání malé a střední firmy. 2., aktualizované a rozšířené vyd. Praha: Grada, 2008. 320 s. ISBN 978-80-247-2409-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce doplnila svůj posudek dvojicí otázek, oponentka práce pak trojlístkem dotazů. Ing. Novák navázal na posudek vedoucí a chtěl dovysvětlit výpočet tržeb. Ing. Stříž se zeptal na název časové analýzy řad. Studentka na otázky odpověděla zcela.
Doc. Zámečník se zeptal na stav konkurence v Nitře, studentka reagovala, neznala však všechny studia a konkurenty, které znal doc. Zámečník. Mgr. Kramoliš apeloval na velikost marketingových nákladů a obecně nákladů na propagaci. Studentka považovala přirozenou formu reklamy jako dostačující, Mgr. Kramoliš však nepovažuje marketing za šťastně řešený. Ing. Novák chtěl na závěr doplnit formu spolupráce s jediným typem společnosti, který daný produkt dodává, studentka uznala mírné nedostatky.