Tato práce podává ucelený přehled o současné situaci a postavení SAZKA ARENY v Praze. Práce se zaměřuje zejména na analýzu marketingového mixu SA, celkovou situační analýzu včetně identifikace trendů na trhu volno-časových zařízení. Výsledky situační analýzy jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných poznatků je navržena koncepce marketingové strategie, která je v souladu s potřebami tohoto zažízení. Jsou určeny tři základní oblasti, které slouží jako pilíře pro budování marketingové strategie, přičemž dále jsou detailněji rozpracovány komunikační strategie pro jednotlivé oblasti.
Annotation in English
This academic thesis offers a survey of current situation and position of SAZKA ARENA in Prague. The thesis focuses on analysis of marketing mix of SA and the overall situation analysis including leisure market trends identification. All important findings are summarised in SWOT analysis. A conception of marketing strategy is draft on the basis of the findings. This strategy must be accordant with specific needs of this venue. This thesis determines three fundamental areas that serve as pillars for construction of marketing strategy. In the last part of the thesis I elaborate on communication strategies for the three areas.
Marketing strategy, strategic planning, mission, vision, marketing mix, communication strategy, SAZKA ARENA, image, VIP client, skybox, club seat
Length of the covering note
111 s., 16 s. obr. příloh
Language
CZ
Annotation
Tato práce podává ucelený přehled o současné situaci a postavení SAZKA ARENY v Praze. Práce se zaměřuje zejména na analýzu marketingového mixu SA, celkovou situační analýzu včetně identifikace trendů na trhu volno-časových zařízení. Výsledky situační analýzy jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na základě zjištěných poznatků je navržena koncepce marketingové strategie, která je v souladu s potřebami tohoto zažízení. Jsou určeny tři základní oblasti, které slouží jako pilíře pro budování marketingové strategie, přičemž dále jsou detailněji rozpracovány komunikační strategie pro jednotlivé oblasti.
Annotation in English
This academic thesis offers a survey of current situation and position of SAZKA ARENA in Prague. The thesis focuses on analysis of marketing mix of SA and the overall situation analysis including leisure market trends identification. All important findings are summarised in SWOT analysis. A conception of marketing strategy is draft on the basis of the findings. This strategy must be accordant with specific needs of this venue. This thesis determines three fundamental areas that serve as pillars for construction of marketing strategy. In the last part of the thesis I elaborate on communication strategies for the three areas.
Marketing strategy, strategic planning, mission, vision, marketing mix, communication strategy, SAZKA ARENA, image, VIP client, skybox, club seat
Research Plan
1. Zpracujte dostupnou literaturu a prameny v dané oblasti.
2. Analyzujte současný stav marketingové strategie v SAZKA ARENĚ s důrazem na marketingové komunikace. Charakterizujte silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení.
3. Stanovte hypotézy optimální marketingové komunikace SAZKA ARENY pro období jednoho roku (2006/2007).
4. Proveďte kvalifikovaný odhad podmínek činnosti SAZKA ARENY na dané období. Zaměřte se na stanovení a charakteristiku cílových skupin.
5. Připravte a realizujte výzkumnou sondu mezi členy cílových skupin (vzorek 100 - 200 respondentů) se zaměřením na hodnocení (spokojenost) respondetů se současným stavem marketingových komunikací SAZKA ARENY a na představu respondentů o způsobu optimálním.
6. Na základě zjištěných skutečností (body č.4 a 5) navrhněte řešení marketingové strategie SAZKA ARENY na zvolené období. Zhodnoťte platnost uvedených hypotéz (bod č.3).
Research Plan
1. Zpracujte dostupnou literaturu a prameny v dané oblasti.
2. Analyzujte současný stav marketingové strategie v SAZKA ARENĚ s důrazem na marketingové komunikace. Charakterizujte silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení.
3. Stanovte hypotézy optimální marketingové komunikace SAZKA ARENY pro období jednoho roku (2006/2007).
4. Proveďte kvalifikovaný odhad podmínek činnosti SAZKA ARENY na dané období. Zaměřte se na stanovení a charakteristiku cílových skupin.
5. Připravte a realizujte výzkumnou sondu mezi členy cílových skupin (vzorek 100 - 200 respondentů) se zaměřením na hodnocení (spokojenost) respondetů se současným stavem marketingových komunikací SAZKA ARENY a na představu respondentů o způsobu optimálním.
6. Na základě zjištěných skutečností (body č.4 a 5) navrhněte řešení marketingové strategie SAZKA ARENY na zvolené období. Zhodnoťte platnost uvedených hypotéz (bod č.3).
Recommended resources
TOMEK, G. Střety marketingu : uplatnění principu marketingu ve firemní praxi.
Praha : C.H. Beck, 2004.
HORÁKOVÁ, I. Strategie firemní komunikace. Praha : Management Press, 2000.
TOMEK, J. Marketingová strategie podniku. Praha : Management Press, 1992.
KOTLER, P. Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků.
Praha : Grada, 2005.
ALI, M. Efektivní marketing. Praha : Slovart, 2003.
Recommended resources
TOMEK, G. Střety marketingu : uplatnění principu marketingu ve firemní praxi.
Praha : C.H. Beck, 2004.
HORÁKOVÁ, I. Strategie firemní komunikace. Praha : Management Press, 2000.
TOMEK, J. Marketingová strategie podniku. Praha : Management Press, 1992.
KOTLER, P. Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků.
Praha : Grada, 2005.
ALI, M. Efektivní marketing. Praha : Slovart, 2003.