Diplomová práce se zaměřuje na marketingové komunikace Asociace obranného a bezpeč-nostního průmyslu ČR jejím cílem je tyto komunikace popsat a analyzovat a dále navrh-nout některá opatření k jejich zlepšení. Marketingové komunikace AOBP jsou přitom po-psány a hodnoceny s přihlédnutím k vývoji oboru obranné a bezpečnostní techniky v ČR v posledních letech a ke specifikům marketingových komunikací v tomto oboru (zákonné předpisy, etické principy). Práce přitom vychází pouze z veřejných zdrojů, některé aspekty komunikací AOBP tedy zřejmě nebylo možno postihnout.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on marketing communication of the Association of Defence and Securi-ty Industry of the Czech Republic. Aim of the thesis is to describe and analyze the commu-nication and propose measures to improve it. Marketing communication of the AOBP are described and evaluated with regard to the development of the defense and security techno-logy industry in the Czech Republic in recent years, and the specifics of marketing com-munication in this field (legal regulations, ethical principles). The thesis is based only on public resources; some aspects of communication of the AOBP therefore probably are not covered.
Klíčová slova
marketing, marketingové komunikace, reklama, public relations, segmenta-ce, e-letter, Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu ČR, AOBP, Czech Defence and Security Industry, CDSI, obranný a bezpečnostní průmysl
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, advertising, public relations, segmentati-on, e-letter, the Association of Defence and Security Industry of the Czech Republic, AOBP, Czech Defence and Security Industry, CDSI, defense and security industry
Rozsah průvodní práce
97 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zaměřuje na marketingové komunikace Asociace obranného a bezpeč-nostního průmyslu ČR jejím cílem je tyto komunikace popsat a analyzovat a dále navrh-nout některá opatření k jejich zlepšení. Marketingové komunikace AOBP jsou přitom po-psány a hodnoceny s přihlédnutím k vývoji oboru obranné a bezpečnostní techniky v ČR v posledních letech a ke specifikům marketingových komunikací v tomto oboru (zákonné předpisy, etické principy). Práce přitom vychází pouze z veřejných zdrojů, některé aspekty komunikací AOBP tedy zřejmě nebylo možno postihnout.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on marketing communication of the Association of Defence and Securi-ty Industry of the Czech Republic. Aim of the thesis is to describe and analyze the commu-nication and propose measures to improve it. Marketing communication of the AOBP are described and evaluated with regard to the development of the defense and security techno-logy industry in the Czech Republic in recent years, and the specifics of marketing com-munication in this field (legal regulations, ethical principles). The thesis is based only on public resources; some aspects of communication of the AOBP therefore probably are not covered.
Klíčová slova
marketing, marketingové komunikace, reklama, public relations, segmenta-ce, e-letter, Asociace obranného a bezpečnostního průmyslu ČR, AOBP, Czech Defence and Security Industry, CDSI, obranný a bezpečnostní průmysl
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, advertising, public relations, segmentati-on, e-letter, the Association of Defence and Security Industry of the Czech Republic, AOBP, Czech Defence and Security Industry, CDSI, defense and security industry
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k metodám segmentace a specifikům vybrané oblasti aplikace. Pozornost věnujte také strategickému nastavení komunikačních nástrojů a jejich vhodnosti v případě AOBP.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte činnost a komunikační aktivity AOBP.
4. Na základě sběru sekundárních dat a primárního šetření profilujte segmenty komunikace AOBP.
5. Verifikujte hypotézy a formulujte systém komunikace pro dílčí cílové skupiny AOBP.
6. Stanovte limity a možnosti realizace vašich návrhů a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k metodám segmentace a specifikům vybrané oblasti aplikace. Pozornost věnujte také strategickému nastavení komunikačních nástrojů a jejich vhodnosti v případě AOBP.
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte činnost a komunikační aktivity AOBP.
4. Na základě sběru sekundárních dat a primárního šetření profilujte segmenty komunikace AOBP.
5. Verifikujte hypotézy a formulujte systém komunikace pro dílčí cílové skupiny AOBP.
6. Stanovte limity a možnosti realizace vašich návrhů a doporučení.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera. Management Press, Praha 2000. ISBN 80-7261-010-4.
KOTLER, P.: Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola. Grada, Praha 1998. ISBN 80-7169-600-5.
LOŠŤÁKOVÁ, H a kol.: Diferencované řízení vztahů se zákazníky. Grada Publishing, Praha 2009. ISBN 978-80-247-3155-1.
McQUAIL, D.: Úvod do teorie masové komunikace, Portál, Praha 2007, ISBN: 978-80-7367-574-5 4.
HEBÁK, P., HUSTOPECKÝ,J.:Vícerozměrné statistické metody s aplikacemi, SNTL/ALFA, Praha 1987, ISBN 80-7333-036-9.
LUKASOVÁ A., ŠARMANOVÁ ,J.: Metody shlukové analýzy, SNTL, Praha. 1985.
REIFOVÁ, I.: Slovník mediální komunikace, Portál, Praha 2004, ISBN 80-7178-926-7.
OLIVER S.: Public Relations Strategy, Kogan Page Ltd , 2009, ISBN: 9780749456405.
CAMBIE S., YANG-MAY O.: Developments in Cross-Cultural Communications, PR and Social Media, Kogan Page Ltd, 2009, ISBN: 9780749453299.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera. Management Press, Praha 2000. ISBN 80-7261-010-4.
KOTLER, P.: Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola. Grada, Praha 1998. ISBN 80-7169-600-5.
LOŠŤÁKOVÁ, H a kol.: Diferencované řízení vztahů se zákazníky. Grada Publishing, Praha 2009. ISBN 978-80-247-3155-1.
McQUAIL, D.: Úvod do teorie masové komunikace, Portál, Praha 2007, ISBN: 978-80-7367-574-5 4.
HEBÁK, P., HUSTOPECKÝ,J.:Vícerozměrné statistické metody s aplikacemi, SNTL/ALFA, Praha 1987, ISBN 80-7333-036-9.
LUKASOVÁ A., ŠARMANOVÁ ,J.: Metody shlukové analýzy, SNTL, Praha. 1985.
REIFOVÁ, I.: Slovník mediální komunikace, Portál, Praha 2004, ISBN 80-7178-926-7.
OLIVER S.: Public Relations Strategy, Kogan Page Ltd , 2009, ISBN: 9780749456405.
CAMBIE S., YANG-MAY O.: Developments in Cross-Cultural Communications, PR and Social Media, Kogan Page Ltd, 2009, ISBN: 9780749453299.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Charakterizujte možnosti využitia spoločensky zodpovedného marketingu v podmienkach AOBP.
Student charakterizoval využití.
2. Identifikujte špecifiká lobingu v rámci marketingovej komunikácie vo všeobecnej rovine a v rámci praktického uplatnenia v podmienkach ČR.
Student odpověděl na položenou otázku.
3. Je vhodné vytvoriť Etický kódex AOBP? Zdôvodnite Vašu odpoveď.
Student objasnil vytvoření Etického kodexu.
Otázka vedoucího práce:
Objasněte závěr ze s. 74 "Nejhůře hodnotili respondenti komunikaci vůči orgánům a strukturám ostatních zájmových zemí,?.to je ovšem v rozporu s platnou Exportní strategií ČR?" a jeho důsledky pro váš projekt.
Student objasnil závěr.