Obsahem diplomové práce je rešerše literatury pojednávající o marketingu a propagaci v oblasti výtvarného umění. Druhá část je zaměřena na analýzu komunikace zlínské Photogether Gallery. Na základě analýzy jsou identifikovány cílové skupiny a media zvolená pro komunikaci. V projektové části je navržena komunikační strategie pro splnění cílů, které byly prací stanoveny.
Anotace v angličtině
The content of this diploma thesis is the literature search dealing with marketing and prop-agation of fine arts. The second part is focused on the analysis of communication of Photogether Gallery, which is situated in Zlín. On the base of the analysis are identified the target groups and the media chosen for communication. The project part is designed for the reaching goals with chosen communication strategy for selected target group.
Klíčová slova
Klíčová slova: marketing, propagace, umění, art marketing, média, komunikace, návštěvník, Photogether Gallery.
Obsahem diplomové práce je rešerše literatury pojednávající o marketingu a propagaci v oblasti výtvarného umění. Druhá část je zaměřena na analýzu komunikace zlínské Photogether Gallery. Na základě analýzy jsou identifikovány cílové skupiny a media zvolená pro komunikaci. V projektové části je navržena komunikační strategie pro splnění cílů, které byly prací stanoveny.
Anotace v angličtině
The content of this diploma thesis is the literature search dealing with marketing and prop-agation of fine arts. The second part is focused on the analysis of communication of Photogether Gallery, which is situated in Zlín. On the base of the analysis are identified the target groups and the media chosen for communication. The project part is designed for the reaching goals with chosen communication strategy for selected target group.
Klíčová slova
Klíčová slova: marketing, propagace, umění, art marketing, média, komunikace, návštěvník, Photogether Gallery.
1. Zpracujte teoretická východiska k marketingu a propagaci v určených, vybraných oblastech výtvarného umění.
2. Zmapujte způsob, průběh a různé více či méně úspěšné případy propagace, související s vybranými oblastmi.
3. Dále se zaměřte na propagaci a práci reklamních fotografů a jejich fotografické studie.
4. Vyhodnoťte zjištěná fakta a uveďte závěry.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k marketingu a propagaci v určených, vybraných oblastech výtvarného umění.
2. Zmapujte způsob, průběh a různé více či méně úspěšné případy propagace, související s vybranými oblastmi.
3. Dále se zaměřte na propagaci a práci reklamních fotografů a jejich fotografické studie.
4. Vyhodnoťte zjištěná fakta a uveďte závěry.
Seznam doporučené literatury
PISCOPO, Maria. The Photographer\'s Guide to Marketing and Self-Promotion. 3rd edition. [s.l.] : [s.n.], 2001. 192 s. ISBN 1-58115-096-2.
DAVEY, Barney. How to profit from a art print market: Practical advice for Visual artists. ISBN 0-9769607-0-2.
JOHNOVÁ, RADKA. Marketing kulturního dědictví a umění: Art marketing v praxi. 288 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
SCHEFF BERNSTEIN, Joane. Art marketing insights: the dynamics of building and retaining performing art audiences. 294 s. ISBN 0-7879-7844-2.
Seznam doporučené literatury
PISCOPO, Maria. The Photographer\'s Guide to Marketing and Self-Promotion. 3rd edition. [s.l.] : [s.n.], 2001. 192 s. ISBN 1-58115-096-2.
DAVEY, Barney. How to profit from a art print market: Practical advice for Visual artists. ISBN 0-9769607-0-2.
JOHNOVÁ, RADKA. Marketing kulturního dědictví a umění: Art marketing v praxi. 288 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
SCHEFF BERNSTEIN, Joane. Art marketing insights: the dynamics of building and retaining performing art audiences. 294 s. ISBN 0-7879-7844-2.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Z hľadiska art marketingu predstavujú občasní zákazníci nevyužitý potenciál. Ako je to táto skutočnosť zohľadnená v kampani, ktorú autor navrhol?
Student odpověděl na položenou otázku.
2. Stručne charakterizujte psychografickú segmentáciu návštevníkov Photogether Gallery.
Student odpověděl na položenou otázku.
3. Vysvetlite rozdiel medzi reprodukciou a falzifikátom umeleckého diela. Aké sú možnosti využitia reprodukcií v art marketingu?
Student odpověděl na položenou otázku.
Otázka vedoucího práce:
Je možné v rámci široké veřejnosti blíže vymezit konkrétní segmenty, na které by se marketing a propagace galerie mohl zaměřovat?
Student odpověděl na položenou otázku.