Informace o kvalifikační práci 1. Teoretická část: Podoba současné kinematografie vzhledem ke změně diváckého vnímání 2.
Praktická část: krátkometrážní film, min. 10 minut, produkce
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
1. Teoretická část: Podoba současné kinematografie vzhledem ke změně diváckého vnímání
2. Praktická část: Krátkometrážní film, min. 10 minut, produkce
Hlavní téma v angličtině
Theoretical Part: Changes in Contemporary Cinema Related to Viewers' Change of Perception
2. Practical Part: Short Film, Minimum Length 10 Minutes, Production
Název dle studenta
1. Teoretická část: Podoba současné kinematografie vzhledem ke změně diváckého vnímání 2.
Praktická část: krátkometrážní film, min. 10 minut, produkce
V teoretické bakalářské práci na téma "Podoba současné kinematografie vzhledem ke změně diváckého vnímání" se zabývám různými vnějšími vlivy, které formují současného filmového diváka. Poukazuji nejen na problematiku lidského vnímání obecně, jakožto výsledku zrychlené a přehlcené doby, ve které se nyní nacházíme, ale i na pozměněnou možnost a schopnost diváků vnímat filmová díla.
Anotace v angličtině
In bachelor's thesis called ?Form of Contemporary Cinema in Relation to Audience´s Change of Perception? I examine various outer influences that form contemporary film audience. I accentuate not only the problems of human perception as a result of today's fast and overloaded time, but also an altered ability of the audience to perceive and interpret the movies.
Klíčová slova
současná kinematografie, filmový divák, změna vnímání, film
Klíčová slova v angličtině
contemporary cinema, film audience, change of perception, film, movie
Rozsah průvodní práce
58 s.
Jazyk
CZ
Anotace
V teoretické bakalářské práci na téma "Podoba současné kinematografie vzhledem ke změně diváckého vnímání" se zabývám různými vnějšími vlivy, které formují současného filmového diváka. Poukazuji nejen na problematiku lidského vnímání obecně, jakožto výsledku zrychlené a přehlcené doby, ve které se nyní nacházíme, ale i na pozměněnou možnost a schopnost diváků vnímat filmová díla.
Anotace v angličtině
In bachelor's thesis called ?Form of Contemporary Cinema in Relation to Audience´s Change of Perception? I examine various outer influences that form contemporary film audience. I accentuate not only the problems of human perception as a result of today's fast and overloaded time, but also an altered ability of the audience to perceive and interpret the movies.
Klíčová slova
současná kinematografie, filmový divák, změna vnímání, film
Klíčová slova v angličtině
contemporary cinema, film audience, change of perception, film, movie
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 20 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část:
Předložte 3x soubor v kroužkové vazbě, který bude obsahovat: technický scénář, rozpočet filmu, štábní listinu, natáčecí plán, denní dispozice, smlouvy a další dle dispozic vedoucího práce a dále předejte 3 ks DVD ve formátu PAL_DVD-video a 1 ks MiniDV (nosiče řádně popište).
Součástí celé práce budou vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA, Prohlášení autora bakalářské práce a podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně.
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 20 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část:
Předložte 3x soubor v kroužkové vazbě, který bude obsahovat: technický scénář, rozpočet filmu, štábní listinu, natáčecí plán, denní dispozice, smlouvy a další dle dispozic vedoucího práce a dále předejte 3 ks DVD ve formátu PAL_DVD-video a 1 ks MiniDV (nosiče řádně popište).
Součástí celé práce budou vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA, Prohlášení autora bakalářské práce a podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně.
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
MONACO, James. Jak číst film: svět filmů, médií a multimédií : umění, technologie, jazyk, dějiny, teorie. 1. vyd. Praha: Albatros, 2004, 735 s. Albatros Plus. ISBN 80-000-1410-6
SADOUL, Georges. Dějiny světového filmu od Lumiera až do současné doby. 1. vyd. Praha: Orbis, 1963, 616 s.
THOMPSON, Kristin a David BORDWELL. Dějiny filmu: přehled světové kinematografie. 2., opr. vyd. Překlad Helena Bendová. Praha: Akademie múzických umění, 2011, 827 s. ISBN 978-80-7331-207-7 (VáZ.)
THOMPSON, Kristin a David BORDWELL. Umění filmu: úvod do studia formy a stylu. 1. vyd., Praha: Akademie múzických umění, 2011, 680 s. ISBN 978-80-7331-217-6 (VáZ.)
TŘEŠTÍK, Michael. Umění vnímat umění: guerilla writing about art. Vyd. 1. Praha: Gasset, 2011, 226 s. Modrý Mauricius. ISBN 978-80-87079-15-7 (BROž.)
Seznam doporučené literatury
MONACO, James. Jak číst film: svět filmů, médií a multimédií : umění, technologie, jazyk, dějiny, teorie. 1. vyd. Praha: Albatros, 2004, 735 s. Albatros Plus. ISBN 80-000-1410-6
SADOUL, Georges. Dějiny světového filmu od Lumiera až do současné doby. 1. vyd. Praha: Orbis, 1963, 616 s.
THOMPSON, Kristin a David BORDWELL. Dějiny filmu: přehled světové kinematografie. 2., opr. vyd. Překlad Helena Bendová. Praha: Akademie múzických umění, 2011, 827 s. ISBN 978-80-7331-207-7 (VáZ.)
THOMPSON, Kristin a David BORDWELL. Umění filmu: úvod do studia formy a stylu. 1. vyd., Praha: Akademie múzických umění, 2011, 680 s. ISBN 978-80-7331-217-6 (VáZ.)
TŘEŠTÍK, Michael. Umění vnímat umění: guerilla writing about art. Vyd. 1. Praha: Gasset, 2011, 226 s. Modrý Mauricius. ISBN 978-80-87079-15-7 (BROž.)
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího TČ: A - výborně
Hodnocení vedoucího PČ: C - dobře
Hodnocení oponenta TČ: B - velmi dobře
Hodnocení oponenta PČ: B - velmi dobře
Zodpovězením otázek komisi studentka obhájila závěrečnou práci.