Cílem této práce je zpracovat dokument vypovídající o Corporate Identity a jejích nástro-jích. Zejména se zde budu věnovat změně Corporate Identity. Předlohou pro praktickou část, tedy popis procesu změny Corporate Identity v reálné praxi, mi byla změna Corporate Identity Hypoteční banky. Bude možné sledovat jednotlivé kroky od prvotního záměru, přes přípravnou a realizační fázi, až do finálního vyhodnocení přínosů projektu.
Anotace v angličtině
The aim of this works it to create a document treating of Corporate Identity and its devices. Above all, I will deal with change of Corporate Identity. As a model for the practical part, the description of the changing process of Corporate Identity in practice, I took the change of the Corporate Identity of Hypoteční banka. It will be possible to follow the individual steps from the initial thru the preparation and realization period to the final evaluation of the contribution of the project.
Cílem této práce je zpracovat dokument vypovídající o Corporate Identity a jejích nástro-jích. Zejména se zde budu věnovat změně Corporate Identity. Předlohou pro praktickou část, tedy popis procesu změny Corporate Identity v reálné praxi, mi byla změna Corporate Identity Hypoteční banky. Bude možné sledovat jednotlivé kroky od prvotního záměru, přes přípravnou a realizační fázi, až do finálního vyhodnocení přínosů projektu.
Anotace v angličtině
The aim of this works it to create a document treating of Corporate Identity and its devices. Above all, I will deal with change of Corporate Identity. As a model for the practical part, the description of the changing process of Corporate Identity in practice, I took the change of the Corporate Identity of Hypoteční banka. It will be possible to follow the individual steps from the initial thru the preparation and realization period to the final evaluation of the contribution of the project.
1. Stanovte cíle bakalářské práce.
2. Shrňte teoretické poznatky z oblasti corporate identity.
3. Popište situace na trhu hypotečních bank.
4. Proveďte analýzu stávajícího image a jednotlivých prostředků corporate identity Hypoteční banky.
5. Navrhněte optimální image a potřebné změny v corporate identity zkoumaného subjektu.
6. Posuďte úspěšnost a přínosy provedené změny.
7. Navrhněte příp.další tématické pokračování práce.
8. Posuďte přínos práce pro praxi a teorii.
Zásady pro vypracování
1. Stanovte cíle bakalářské práce.
2. Shrňte teoretické poznatky z oblasti corporate identity.
3. Popište situace na trhu hypotečních bank.
4. Proveďte analýzu stávajícího image a jednotlivých prostředků corporate identity Hypoteční banky.
5. Navrhněte optimální image a potřebné změny v corporate identity zkoumaného subjektu.
6. Posuďte úspěšnost a přínosy provedené změny.
7. Navrhněte příp.další tématické pokračování práce.
8. Posuďte přínos práce pro praxi a teorii.
Seznam doporučené literatury
Aaker, David, A.: Brand Building, Computer Press, Brno 2003, ISBN 80-7226-885-6
Olins W. - Corporate Identity, Making business strategy visible through design, 1996, ISBN 0-500-27808-3, Artes Graficas Toledo SA
Pavlů, D. a kol.: Marketingová komunikace a firemní strategie, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací 2004, ISBN 80-7318-178-9
Svoboda,V.: Corporate Identity, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, Zlín 2003, ISBN 80-7318-106-1
Růžena Lukášová, Ivan Nový a kolektiv - Organizační kultura, Od sdílených hodnot a cílů k vyšší výkonnosti podniku, Grada Publishing, a.s., 2004, ISBN 80-247-0648-2
Naomi Kleinová - Bez loga, nakladatelství Argo a nakladatelství Dokořán, 2005, ISBN 80-7203-671-8
Seznam doporučené literatury
Aaker, David, A.: Brand Building, Computer Press, Brno 2003, ISBN 80-7226-885-6
Olins W. - Corporate Identity, Making business strategy visible through design, 1996, ISBN 0-500-27808-3, Artes Graficas Toledo SA
Pavlů, D. a kol.: Marketingová komunikace a firemní strategie, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací 2004, ISBN 80-7318-178-9
Svoboda,V.: Corporate Identity, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, Zlín 2003, ISBN 80-7318-106-1
Růžena Lukášová, Ivan Nový a kolektiv - Organizační kultura, Od sdílených hodnot a cílů k vyšší výkonnosti podniku, Grada Publishing, a.s., 2004, ISBN 80-247-0648-2
Naomi Kleinová - Bez loga, nakladatelství Argo a nakladatelství Dokořán, 2005, ISBN 80-7203-671-8