Informace o kvalifikační práci 1. Teoretická část: Příprava DAW na postprodukci dlouhometrážního filmu 2. Praktická část: Krátkometrážní film do 30 min., zvuk
Tato práce se zabývá přípravou DAW pro post-produkci dlouhometrážního filmu. Tato příprava zahrnuje založení nové Session, její nastavení, pojmenování jednotlivých vstupů, výstupů a busů. Dále se zabývá importem materiálu a formátu v jakém se má formát předávat. Dále popisuje organizaci importovaného materiálu a založení nových stop, které se budou využívat v pozdější práci.
Anotace v angličtině
This thesis is about preparation DAW for feature film post-production. This includes making new Session, setting up this session, labeling inputs, outputs and busses. This work also describes importing media and media exchange formats such as OMFI and AAF. Thesis includes description of organization imported material, making new tracks which will be used in future work
Klíčová slova
DAW, Pro Tools, Avid, OMFI, AAF, výměnné formáty
Klíčová slova v angličtině
DAW, Pro Tools, Avid, OMFI, AAF, Media Exchange Formats
Rozsah průvodní práce
42s (7598 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá přípravou DAW pro post-produkci dlouhometrážního filmu. Tato příprava zahrnuje založení nové Session, její nastavení, pojmenování jednotlivých vstupů, výstupů a busů. Dále se zabývá importem materiálu a formátu v jakém se má formát předávat. Dále popisuje organizaci importovaného materiálu a založení nových stop, které se budou využívat v pozdější práci.
Anotace v angličtině
This thesis is about preparation DAW for feature film post-production. This includes making new Session, setting up this session, labeling inputs, outputs and busses. This work also describes importing media and media exchange formats such as OMFI and AAF. Thesis includes description of organization imported material, making new tracks which will be used in future work
Klíčová slova
DAW, Pro Tools, Avid, OMFI, AAF, výměnné formáty
Klíčová slova v angličtině
DAW, Pro Tools, Avid, OMFI, AAF, Media Exchange Formats
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které
mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve
formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a
získané vědomosti.
2. Praktická část:
Audiovizuální výstup předložte na 3 ks DVD ve formátu PAL_DVD-video a 1 ks MiniDV.
Součástí celé práce budou vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA, Prohlášení autora bakalářské práce a
podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně. Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které
mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve
formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a
získané vědomosti.
2. Praktická část:
Audiovizuální výstup předložte na 3 ks DVD ve formátu PAL_DVD-video a 1 ks MiniDV.
Součástí celé práce budou vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA, Prohlášení autora bakalářské práce a
podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně. Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
Grace, J. Hudba a zvuk na počítači.
Baran, L. K psychologickým aspektům vnímání avdíla.
Hůrka, M. Když se řekne zvukový film.
Vlachý, V. Praxe zvukové techniky. Praha : Muzikus, 2000. ISBN 80-86253-05-8.
Bláha, I. Zvuková dramaturgie audiovizuálního díla. Praha : AMU, 1995. ISBN 80-85883-04-X.
Seznam doporučené literatury
Grace, J. Hudba a zvuk na počítači.
Baran, L. K psychologickým aspektům vnímání avdíla.
Hůrka, M. Když se řekne zvukový film.
Vlachý, V. Praxe zvukové techniky. Praha : Muzikus, 2000. ISBN 80-86253-05-8.
Bláha, I. Zvuková dramaturgie audiovizuálního díla. Praha : AMU, 1995. ISBN 80-85883-04-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího TČ: B - velmi dobře
Hodnocení vedoucího PČ: B - velmi dobře
Hodnocení oponenta TČ: C - dobře
Hodnocení oponenta PČ: B - velmi dobře
Zodpovězením jednotlivých otázek komisi student obhájil svoji závěrečnou práci.