Diplomová práce stanovuje strategický plán zlínské pobočky občanského sdružení Naděje. V teoretické části se věnuje principům strategického plánování v neziskových organizacích. Praktická část rozvádí analýzy vnějšího a vnitřního prostředí dané organizace a analýzu jejího komunikačního marketingového mixu. V projektové části je stanoven strategický plán organizace, podrobněji zpracovaný v části týkající se komunikace.
Annotation in English
The master thesis outlines strategical plan of a non-profit organization Naděje. The theoretical part focuses on principals and specific steps towards strategical plan in non-profit organizations. The practical part examines out and inner enviromental analyses of specific organizations and the analyses of their marketing mix. The layout part presents the final strategic plan of the organization which is already outlined in detail in the part concerning the marketing communication.
Keywords
Komunikace, komunikační mix, nestátní nezisková organizace, sociální služby, strategický plán
Keywords in English
Communication, marketing mix, non-profit organization, social services, strategic plan
Length of the covering note
92 s.
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce stanovuje strategický plán zlínské pobočky občanského sdružení Naděje. V teoretické části se věnuje principům strategického plánování v neziskových organizacích. Praktická část rozvádí analýzy vnějšího a vnitřního prostředí dané organizace a analýzu jejího komunikačního marketingového mixu. V projektové části je stanoven strategický plán organizace, podrobněji zpracovaný v části týkající se komunikace.
Annotation in English
The master thesis outlines strategical plan of a non-profit organization Naděje. The theoretical part focuses on principals and specific steps towards strategical plan in non-profit organizations. The practical part examines out and inner enviromental analyses of specific organizations and the analyses of their marketing mix. The layout part presents the final strategic plan of the organization which is already outlined in detail in the part concerning the marketing communication.
Keywords
Komunikace, komunikační mix, nestátní nezisková organizace, sociální služby, strategický plán
Keywords in English
Communication, marketing mix, non-profit organization, social services, strategic plan
Research Plan
1. Zpracujte rešerši odborné literatury k tématu, vymezte význam a obsah jednotlivých fází strategického plánování, specificky v neziskové organizaci.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. S využitím teoretických poznatků analyzujte současnou situaci v oblasti strategie vybrané organizace.
4. Na základě výsledků analýz stanovte cíle organizace a sestavte strategický plán se zaměřením na marketingovou komunikaci včetně rozpočtu, timingu, možností a limitů realizace.
Research Plan
1. Zpracujte rešerši odborné literatury k tématu, vymezte význam a obsah jednotlivých fází strategického plánování, specificky v neziskové organizaci.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky práce.
3. S využitím teoretických poznatků analyzujte současnou situaci v oblasti strategie vybrané organizace.
4. Na základě výsledků analýz stanovte cíle organizace a sestavte strategický plán se zaměřením na marketingovou komunikaci včetně rozpočtu, timingu, možností a limitů realizace.
Recommended resources
BAČUVČÍK, R. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011. Počet stran 190. ISBN 978-80-87500-01-9.
BOUKAL, P. Nestátní neziskové organizace: (teorie a praxe). Praha: Oeconomia, 2009. Počet stran 303. ISBN 978-80-245-1650-9.
FORET, M. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011. Počet stran 486. ISBN 978-80-251-3432-0.
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. Počet stran 269. ISBN 978-80-247-2690-8.
VOSTROVSKÝ, V., ŠTŮSEK, J. Strategické plánování neziskových organizací v podmínkách znalostní společnosti. 1. vyd. Praha: Agnes o.s., 2008. Počet stran 141. ISBN 978-80-903696-5-8.
Recommended resources
BAČUVČÍK, R. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011. Počet stran 190. ISBN 978-80-87500-01-9.
BOUKAL, P. Nestátní neziskové organizace: (teorie a praxe). Praha: Oeconomia, 2009. Počet stran 303. ISBN 978-80-245-1650-9.
FORET, M. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011. Počet stran 486. ISBN 978-80-251-3432-0.
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. Počet stran 269. ISBN 978-80-247-2690-8.
VOSTROVSKÝ, V., ŠTŮSEK, J. Strategické plánování neziskových organizací v podmínkách znalostní společnosti. 1. vyd. Praha: Agnes o.s., 2008. Počet stran 141. ISBN 978-80-903696-5-8.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Předseda zkušební komise doc. Gregar přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Kubíčková, Ph.D.):
1. Bylo by možné pro vámi stanovené cíle použít i některou z kvalitativních metod marketingového výzkumu? Pokud ano, jakou metodu byste zvolila?
Studentka odpověděla na položeno otázku.
2. Využívají i jiné pobočky občanského sdružení Naděje možnosti komunikace na sociálních sítích?
Studentka odpověděla na položenou otázku.
3. Pro kterou z vámi uvedených cílových skupin je tento komunikační kanál vhodný?
Studentka odpověděla na položenou otázku.