Práce komplexním způsobem pojednává o přípravě obalového designu od jeho počátečních fází až do uvedení výrobku na trh. Obalem se však zaobírá v širším měřítku a zmiňuje mimo jiné požadavky na kvalitní obal, požadavky na jeho tvůrce, vztah obalu a marketin-gu, legislativní rámec, dotýká se také spotřebitelského testování a soutěží.
Anotace v angličtině
The work deals with the preparation of a package design from its initial phases to the final introduction to the market. A package itself is treated on a wider scale and, in addition, the work mentions for a perfect-quality package, requirements for its creator, the relation be-tween a package and marketing, legislation framework, et al refers to a consumer testing and competitions of tenders.
Klíčová slova
Obal, obalový design, marketing, národní a mezinárodní znaky designu, komunikace, zá-kazník, technické a komerční funkce obalu, legislativa, životní prostředí, spotřebitelské testování, reklama, Scholler, Cortina, Cortina Grand
Klíčová slova v angličtině
Package, package design, marketing, national and international features of design, commu-nication, customer, technical and commercial functions of a package, legislation life, envi-ronment, consumers testing, advertising, Scholler, Cortina, Cortina Grand
Rozsah průvodní práce
51s., 9s. príloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce komplexním způsobem pojednává o přípravě obalového designu od jeho počátečních fází až do uvedení výrobku na trh. Obalem se však zaobírá v širším měřítku a zmiňuje mimo jiné požadavky na kvalitní obal, požadavky na jeho tvůrce, vztah obalu a marketin-gu, legislativní rámec, dotýká se také spotřebitelského testování a soutěží.
Anotace v angličtině
The work deals with the preparation of a package design from its initial phases to the final introduction to the market. A package itself is treated on a wider scale and, in addition, the work mentions for a perfect-quality package, requirements for its creator, the relation be-tween a package and marketing, legislation framework, et al refers to a consumer testing and competitions of tenders.
Klíčová slova
Obal, obalový design, marketing, národní a mezinárodní znaky designu, komunikace, zá-kazník, technické a komerční funkce obalu, legislativa, životní prostředí, spotřebitelské testování, reklama, Scholler, Cortina, Cortina Grand
Klíčová slova v angličtině
Package, package design, marketing, national and international features of design, commu-nication, customer, technical and commercial functions of a package, legislation life, envi-ronment, consumers testing, advertising, Scholler, Cortina, Cortina Grand
Zásady pro vypracování
1. Stanovte cíle bakalářské práce.
2. Shrňte teoretické poznatky z oblasti obalového designu.
3. Nastiňte problematiku vzniku obalu konkrétního výrobku.
4. Posuďte úspěšnost a přínos změny obalového designu konkrétního výrobku.
5. Navrhněte případné další tématické pokračování práce.
6. Posuďte přínos práce pro praxi.
Zásady pro vypracování
1. Stanovte cíle bakalářské práce.
2. Shrňte teoretické poznatky z oblasti obalového designu.
3. Nastiňte problematiku vzniku obalu konkrétního výrobku.
4. Posuďte úspěšnost a přínos změny obalového designu konkrétního výrobku.
5. Navrhněte případné další tématické pokračování práce.
6. Posuďte přínos práce pro praxi.
Seznam doporučené literatury
Foret, M. : Marketingová komunikace. 1.vydání Computer Press, Brno 2003, ISBN 80-7226-811-2
Kotler, P. Marketing Management - (Marketing Management: Millenium Edition, Tenth Edition by Philip Kotler) - Přel. V. Dolanský, S. Jurnečka. vydání 10. rozš. Grada Publishing, Praha 2001,ISBN 80-247-0016-6
Aaker, David, A.: Brand Building, Computer Press, Brno 2003, ISBN 80-7226-885-6
Olins W. - Corporate Identity, Making business strategy visible through design, 1996, ISBN 0-500-27808-3, Artes Graficas Toledo SA
Pavlů, D. a kol.: Marketingová komunikace a firemní strategie, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací 2004, ISBN 80-7318-178-9
Seznam doporučené literatury
Foret, M. : Marketingová komunikace. 1.vydání Computer Press, Brno 2003, ISBN 80-7226-811-2
Kotler, P. Marketing Management - (Marketing Management: Millenium Edition, Tenth Edition by Philip Kotler) - Přel. V. Dolanský, S. Jurnečka. vydání 10. rozš. Grada Publishing, Praha 2001,ISBN 80-247-0016-6
Aaker, David, A.: Brand Building, Computer Press, Brno 2003, ISBN 80-7226-885-6
Olins W. - Corporate Identity, Making business strategy visible through design, 1996, ISBN 0-500-27808-3, Artes Graficas Toledo SA
Pavlů, D. a kol.: Marketingová komunikace a firemní strategie, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací 2004, ISBN 80-7318-178-9