Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingového plánu hotelu Augustiniánský dům na rok 2012.
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingu cestovního ruchu, marketingového plánování a tvorby marketingového plánu. V praktické části je provedena analýza současného stavu hotelu, rozbor stávajícího marketingového mixu a nezbytné analýzy vnitřního a vnějšího okolí hotelu potřebné pro tvorbu marketingového plánu. Projektová část práce je tvořena s ohledem na dosažení marketingových cílů hotelu, jsou zde také posouzeny náklady a možná rizika spojená s uvedením marketingového plánu do praxe.
Anotace v angličtině
The main objective of this dissertation is to create a marketing plan project of hotel Augustinian house for the year 2012.
The dissertation is divided into two parts. The theoretical part deals with the theoretical knowledge about tourism of marketing, marketing planning and marketing plan formation. The practical part consists of analysis of the hotel, the existing marketing mix and necessary internal and external environment analysis needed to create a marketing plan. The project part is formed with regard to achieve marketing objectives, there are also evaluated the costs and potential risks related with realizing of the marketing plan.
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingového plánu hotelu Augustiniánský dům na rok 2012.
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingu cestovního ruchu, marketingového plánování a tvorby marketingového plánu. V praktické části je provedena analýza současného stavu hotelu, rozbor stávajícího marketingového mixu a nezbytné analýzy vnitřního a vnějšího okolí hotelu potřebné pro tvorbu marketingového plánu. Projektová část práce je tvořena s ohledem na dosažení marketingových cílů hotelu, jsou zde také posouzeny náklady a možná rizika spojená s uvedením marketingového plánu do praxe.
Anotace v angličtině
The main objective of this dissertation is to create a marketing plan project of hotel Augustinian house for the year 2012.
The dissertation is divided into two parts. The theoretical part deals with the theoretical knowledge about tourism of marketing, marketing planning and marketing plan formation. The practical part consists of analysis of the hotel, the existing marketing mix and necessary internal and external environment analysis needed to create a marketing plan. The project part is formed with regard to achieve marketing objectives, there are also evaluated the costs and potential risks related with realizing of the marketing plan.
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingu cestovního ruchu a jeho specifikům v hotelnictví.
Charakterizujte analytické metody použité v práci.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci hotelu Augustiniánský dům a zpracujte východiska pro tvorbu marketingového plánu.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt marketingového plánu hotelu.
Navržený projekt podrobte ekonomické a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingu cestovního ruchu a jeho specifikům v hotelnictví.
Charakterizujte analytické metody použité v práci.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci hotelu Augustiniánský dům a zpracujte východiska pro tvorbu marketingového plánu.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt marketingového plánu hotelu.
Navržený projekt podrobte ekonomické a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, J. a P. KOTEK. Řízení hotelového provozu. 4. přeprac. vyd. Praha: Grada, 2007. 240 s. ISBN 978-80-86724-30-0.
KIRÁĽOVÁ, A. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: EKOPRESS, 2006. 158 s. ISBN 80-86929-05-1.
KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
ZELENKA, J. Marketing cestovního ruchu. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007. 212 s. ISBN 978-80-7041-070-7.
Seznam doporučené literatury
BERÁNEK, J. a P. KOTEK. Řízení hotelového provozu. 4. přeprac. vyd. Praha: Grada, 2007. 240 s. ISBN 978-80-86724-30-0.
KIRÁĽOVÁ, A. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: EKOPRESS, 2006. 158 s. ISBN 80-86929-05-1.
KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
ZELENKA, J. Marketing cestovního ruchu. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007. 212 s. ISBN 978-80-7041-070-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Počet bodů vedoucí: 53
Počet bodů oponent: 59
Otázky vedoucí:
Je dodržen časový harmonogram na str. 81? - zcela
Jaké je reálné navýšení korporátní klientely? - zcela
Otázky oponent: Jaké zásadní rozdíly shledáváte mezi marketingovou komunikaci zacílenou na individuální a na korporátní klientelu? - částečně
Dr. Brychta - Z čeho vychází klasifikace klientů? - částečně
Doc. Popesko - Zabývala jste se v marketingové analýze obsazeností hotelu? - zcela
Ing. Krůžela, CSc. - V čem vidíte hlavní problém vytíženosti Vámi vybraného hotelu? - částečně. Myslíte si, že je splnění Vašich návrhů reálné? - zcela.
Dr. Dvořáková - Jak jste přišla na cíl práce - zvýšit tržby meziročně o 35 %? - zcela