Diplomová práce se skládá z části teoretické a praktické. Teorerická část obsahuje popis vzniku a rozvoje cestování a cestovního ruchu, dále charakterizuje subjekty cestovního ruchu, zabývá se historií a současností fotbalu. V praktické části práce následuje analýza trhu sportovně zaměřených zájezdů na fotbal, marketingový výzkum, zabývající se poten-ciálem zájezdů na zahraniční fotbalová utkání. Na základě výzkumu a SWOT analýzy je v projektové části práce navržen nový produkt cestovní kanceláře, kulturně poznávací zá-jezd zaměřený na fotbal. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis consists of the theoretical and the practical part. The theorethical part describes the creation and development of tourism, characeteristic of tourism operators, as well as it is dealing with the history and the present of football. The practical part includes market analysis of sports tours, specializing in football, marketing research dealing with the potential for football tours abroad. Based on the marketing and SWOT analysis, my project includes proposal for a new type of product in tourism, cultural and cognitive trip, focused on football. Project is supported by time, cost and risk analysis.
Diplomová práce se skládá z části teoretické a praktické. Teorerická část obsahuje popis vzniku a rozvoje cestování a cestovního ruchu, dále charakterizuje subjekty cestovního ruchu, zabývá se historií a současností fotbalu. V praktické části práce následuje analýza trhu sportovně zaměřených zájezdů na fotbal, marketingový výzkum, zabývající se poten-ciálem zájezdů na zahraniční fotbalová utkání. Na základě výzkumu a SWOT analýzy je v projektové části práce navržen nový produkt cestovní kanceláře, kulturně poznávací zá-jezd zaměřený na fotbal. Projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis consists of the theoretical and the practical part. The theorethical part describes the creation and development of tourism, characeteristic of tourism operators, as well as it is dealing with the history and the present of football. The practical part includes market analysis of sports tours, specializing in football, marketing research dealing with the potential for football tours abroad. Based on the marketing and SWOT analysis, my project includes proposal for a new type of product in tourism, cultural and cognitive trip, focused on football. Project is supported by time, cost and risk analysis.
Proveďte literární rešerši a charakterizujte historii cestování a cestovní kancelář, včetně specifikace jejího účetnictví v ČR.
Prozkoumejte literární oblast ve fotbalové historii.
II. Praktická část
Analyzujte situaci na trhu zájezdů na fotbal v Česku.
Pomocí dotazníkového šetření zjistěte potenciál na trhu v oblasti fotbalové turistiky.
Na základě dotazníků navrhněte nový projekt zájezd na zahraniční fotbalové utkání.
Navržený projekt podrobte časové, ekonomické a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši a charakterizujte historii cestování a cestovní kancelář, včetně specifikace jejího účetnictví v ČR.
Prozkoumejte literární oblast ve fotbalové historii.
II. Praktická část
Analyzujte situaci na trhu zájezdů na fotbal v Česku.
Pomocí dotazníkového šetření zjistěte potenciál na trhu v oblasti fotbalové turistiky.
Na základě dotazníků navrhněte nový projekt zájezd na zahraniční fotbalové utkání.
Navržený projekt podrobte časové, ekonomické a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
INDROVÁ, J. Cestovní ruch (základy). Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1569-4.
MALÁ, V. Základy cestovního ruchu. Praha: Oeconomica, 2002. ISBN 8024504391.
ORIEŠKA, J. Služby v cestovním ruchu. Praha: Idea servis, 2010. ISBN 978-80-85970-68-5.
PALIČKA, J. a F. SAIVER. Fotbalové kluby 2011. Praha: Egmont, 2010. ISBN 978-80-252-1574-6.
PETRŮ, Z. Základy ekonomiky cestovního ruchu. Praha: Idea servis, 2007. ISBN 978-80-85970-55-5.
SHAW, G. Tourism and tourism spaces. London: Thousand Oaks: Sage, 2004. ISBN 0-7619-6991-8.
Seznam doporučené literatury
INDROVÁ, J. Cestovní ruch (základy). Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1569-4.
MALÁ, V. Základy cestovního ruchu. Praha: Oeconomica, 2002. ISBN 8024504391.
ORIEŠKA, J. Služby v cestovním ruchu. Praha: Idea servis, 2010. ISBN 978-80-85970-68-5.
PALIČKA, J. a F. SAIVER. Fotbalové kluby 2011. Praha: Egmont, 2010. ISBN 978-80-252-1574-6.
PETRŮ, Z. Základy ekonomiky cestovního ruchu. Praha: Idea servis, 2007. ISBN 978-80-85970-55-5.
SHAW, G. Tourism and tourism spaces. London: Thousand Oaks: Sage, 2004. ISBN 0-7619-6991-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
posudek ved.: 57 bodů
posudek op.: 52 bodů
Student odprezentoval DP.
Dr. Jan Štilec - vedoucí DP (přítomen na obhajobě), ocenil práci a přístup studenta, jaké faktory mohou ovlivnit skutečnou realizaci.
Ing. Zuzana Tučková, Ph.D. - oponentka DP, práce splňuje náležitosti, odhad poptávky po produktu.
Doc. Ing. Jaroslav Belás, Ph.D. - dotazy na délku a lokalitu zájezdu.
Student odpověděl na otázky bez velkých výhrad.