- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Analýza firemní kultury koncernu HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v ČR - Českomoravské štěrkovny
Hlavní téma v angličtině
Analyse of the corporate culture of the company HeidelbergCement and of the culture of one of its subsidiaries in the Czech Republic - Českomoravské štěrkovny
Název dle studenta
Analýza firemní kultury koncernu HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v ČR - Českomoravské štěrkovny
V bakalářské práci se věnuji firemní kultuře společnosti HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v České republice - Českomoravské štěrkovny. V práci popisuji neje-nom firemní kulturu a identitu společnosti HeidelbergCement, ale zároveň jak korporátní kultura celého holdingu působí na dceřinou společnost, jak se tato společnost musela adap-tovat podmínkám nadnárodní firemní kultury a jak je firemní kultura přijímána samotnými zaměstnanci.
Dalším cílem práce je analyzování souvislostí a všech aspektů, které organizační kulturu utváří. V tomto ohledu se zabývám korporátní komunikací, korporátním designem, korpo-rátní identitou.
Anotace v angličtině
This work is focused on the corporate culture of the company HeidelbergCement and on the culture of one of its subsidiaries in the Czech Republic - Českomoravské štěrkovny. In addition to looking at the corporate culture and corporate image of HeidelbergCement, this work also addresses the influence of its corporate culture on the culture of its subsidiary. I will describe how the subsidiary had to adapt on the basis of the new conditions of the new corporate culture and, at the same time, how is the new culture being accepted by the employees.
Another aim of this work is to analyse all connections and aspects which influence a company’s culture. In this regard, I am concentrating on corporate communication, corporate design and corporate identity.
Klíčová slova
firemní kultura, firemní image, firemní strategie, typy podnikových kultur, úrovně podni-kové kultury, korporátní komunikace, vztah s veřejností, podniková etika, produkt
Klíčová slova v angličtině
corporate culture, corporate image, company’s strategy, types of corporate cultures, levels of corporate culture, corporate communication, public relations, code of ethics, product
Rozsah průvodní práce
67 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
V bakalářské práci se věnuji firemní kultuře společnosti HeidelbergCement a jedné z jeho dceřiných společností v České republice - Českomoravské štěrkovny. V práci popisuji neje-nom firemní kulturu a identitu společnosti HeidelbergCement, ale zároveň jak korporátní kultura celého holdingu působí na dceřinou společnost, jak se tato společnost musela adap-tovat podmínkám nadnárodní firemní kultury a jak je firemní kultura přijímána samotnými zaměstnanci.
Dalším cílem práce je analyzování souvislostí a všech aspektů, které organizační kulturu utváří. V tomto ohledu se zabývám korporátní komunikací, korporátním designem, korpo-rátní identitou.
Anotace v angličtině
This work is focused on the corporate culture of the company HeidelbergCement and on the culture of one of its subsidiaries in the Czech Republic - Českomoravské štěrkovny. In addition to looking at the corporate culture and corporate image of HeidelbergCement, this work also addresses the influence of its corporate culture on the culture of its subsidiary. I will describe how the subsidiary had to adapt on the basis of the new conditions of the new corporate culture and, at the same time, how is the new culture being accepted by the employees.
Another aim of this work is to analyse all connections and aspects which influence a company’s culture. In this regard, I am concentrating on corporate communication, corporate design and corporate identity.
Klíčová slova
firemní kultura, firemní image, firemní strategie, typy podnikových kultur, úrovně podni-kové kultury, korporátní komunikace, vztah s veřejností, podniková etika, produkt
Klíčová slova v angličtině
corporate culture, corporate image, company’s strategy, types of corporate cultures, levels of corporate culture, corporate communication, public relations, code of ethics, product
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti managementu, marketingu a marketingových komunikací, zvláštní pozornost věnujte firemní strategii, firemní kultuře, vztahům s veřejností. Definujte základní pojmy. Na základě teoretických východisek formulujte problém, kterým se v bakalářské práci budete zabývat - analyzovat, tj. popsat a porovnat firemní kulturu koncernu HeidelbergCement a jeho dceřiné společnosti Českomoravské štěrkovny. Stanovte pracovní hypotézy.
2. Navrhněte vlastní metodu šetření, zpracujte analýzu v rozsahu potřebném pro bakalářskou práci.
3. Na základě analýzy ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry.
4. Navrhněte případná řešení vedoucí k posílení firemní kultury zejména ve společnosti Českomoravské štěrkovny. Zhodnoťte přínosy i případná rizika navrhovaného řešení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti managementu, marketingu a marketingových komunikací, zvláštní pozornost věnujte firemní strategii, firemní kultuře, vztahům s veřejností. Definujte základní pojmy. Na základě teoretických východisek formulujte problém, kterým se v bakalářské práci budete zabývat - analyzovat, tj. popsat a porovnat firemní kulturu koncernu HeidelbergCement a jeho dceřiné společnosti Českomoravské štěrkovny. Stanovte pracovní hypotézy.
2. Navrhněte vlastní metodu šetření, zpracujte analýzu v rozsahu potřebném pro bakalářskou práci.
3. Na základě analýzy ověřte platnost pracovních hypotéz, vyvoďte závěry.
4. Navrhněte případná řešení vedoucí k posílení firemní kultury zejména ve společnosti Českomoravské štěrkovny. Zhodnoťte přínosy i případná rizika navrhovaného řešení.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing management. Victoria Publishing, Praha 1997
Tellis, G. J. Reklama a podpora prodeje. Grada Publishing, Praha 2000
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Berg, J. Marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha 2003
Nový, I. a kol. Interkulturální management, Grada 1996
Nový, I. a kol. Interkulturní komunikace v řízení a podnikání. Management Press 1999
Lukášová, R. a kol. Organizační kultura. Grada 2004
Nový, I. Spolupráce přes hranice kultur. Management Press 2005
Vysekalová, J., Komárková, R. Psychologie reklamy. Grada Publishing, Praha 2002
Birkenbihl, V. F. Umění komunikace. Aktuell, Bratislava 1999
Foret, M., Stávková, J. Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníky. Grada Publishing, Praha 2003
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing management. Victoria Publishing, Praha 1997
Tellis, G. J. Reklama a podpora prodeje. Grada Publishing, Praha 2000
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Berg, J. Marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha 2003
Nový, I. a kol. Interkulturální management, Grada 1996
Nový, I. a kol. Interkulturní komunikace v řízení a podnikání. Management Press 1999
Lukášová, R. a kol. Organizační kultura. Grada 2004
Nový, I. Spolupráce přes hranice kultur. Management Press 2005
Vysekalová, J., Komárková, R. Psychologie reklamy. Grada Publishing, Praha 2002
Birkenbihl, V. F. Umění komunikace. Aktuell, Bratislava 1999
Foret, M., Stávková, J. Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníky. Grada Publishing, Praha 2003