Předkládaná diplomová práce prezentuje projekt nově vytvořeného balíčku služeb v Lázních Luhačovice, a.s., který bude nabízen firemní klientele. V teoretické části jsou shrnuty poznatky získané studií odborné literatury zabývající se cestovním ruchem a lázeň-stvím, marketingovým mixem a analytickými metodami použitými v práci. Analytická část obsahuje popis aktuální situace lázní a analýzu portfolia služeb, ze které rekrutuji nový produkt a nový segment, pro který bude nabídka vhodná. Dále zanalyzuji nabídku v oblasti nově poskytovaného produktu. Na základě výsledků analytické části navrhuji v projektové části kompletní balíček služeb odpovídající požadavkům nového segmentu a tento projekt podrobím časové, rizikové a nákladové analýze. Pro přehlednost projektu využiji metod logického rámce.
Anotace v angličtině
This dissertation presents a project of a newly created service package in Spa Luhacovice a.s. which will be provided to corporate clients. In the theoretical section is sumarized knowledge obtained from literature focusing on tourism and spa industry, marketing mix and anlytical methods used in the work. Analytical part contains a description of the cur-rent situation, analysis and spa servises portfolio from which the new product is being recruitined and new segment which will offer this product. Next step analyzes the offer for the provided product. Based on the results of anlytical part, I suggest the complete product in the project part corresponding with the request in the new segment. This project will be processed through time, cost and risk analysis. For clarity, the project will use the logical framework.
Předkládaná diplomová práce prezentuje projekt nově vytvořeného balíčku služeb v Lázních Luhačovice, a.s., který bude nabízen firemní klientele. V teoretické části jsou shrnuty poznatky získané studií odborné literatury zabývající se cestovním ruchem a lázeň-stvím, marketingovým mixem a analytickými metodami použitými v práci. Analytická část obsahuje popis aktuální situace lázní a analýzu portfolia služeb, ze které rekrutuji nový produkt a nový segment, pro který bude nabídka vhodná. Dále zanalyzuji nabídku v oblasti nově poskytovaného produktu. Na základě výsledků analytické části navrhuji v projektové části kompletní balíček služeb odpovídající požadavkům nového segmentu a tento projekt podrobím časové, rizikové a nákladové analýze. Pro přehlednost projektu využiji metod logického rámce.
Anotace v angličtině
This dissertation presents a project of a newly created service package in Spa Luhacovice a.s. which will be provided to corporate clients. In the theoretical section is sumarized knowledge obtained from literature focusing on tourism and spa industry, marketing mix and anlytical methods used in the work. Analytical part contains a description of the cur-rent situation, analysis and spa servises portfolio from which the new product is being recruitined and new segment which will offer this product. Next step analyzes the offer for the provided product. Based on the results of anlytical part, I suggest the complete product in the project part corresponding with the request in the new segment. This project will be processed through time, cost and risk analysis. For clarity, the project will use the logical framework.
Analyzujte dosavadní situaci společnosti v oblasti portfolia služeb.
Vyprofilujte nový segment trhu vhodný pro projektovou část.
Na základě výsledků analýzy navrhněte formou projektu zavedení nového balíčku služeb.
Navrhované řešení podrobte ekonomické a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Charakterizujte význam lázeňství ve společnosti.
Popište analytické metody použité v práci.
II. Praktická část
Analyzujte dosavadní situaci společnosti v oblasti portfolia služeb.
Vyprofilujte nový segment trhu vhodný pro projektovou část.
Na základě výsledků analýzy navrhněte formou projektu zavedení nového balíčku služeb.
Navrhované řešení podrobte ekonomické a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
SEIFERTOVÁ, Věra. Marketing v lázeňském cestovním ruchu. Praha: VŠ cestovního ruchu, hotel. a lázeňství, 2003. 120 s. ISBN 80-86592-00-6.
JAKUBÍNKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
HORNER, Susan a John SWARBROOKE. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času: aplikovaný marketing služeb. Praha: Grada, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
SEIFERTOVÁ, Věra. Marketing v lázeňském cestovním ruchu. Praha: VŠ cestovního ruchu, hotel. a lázeňství, 2003. 120 s. ISBN 80-86592-00-6.
JAKUBÍNKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
HORNER, Susan a John SWARBROOKE. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času: aplikovaný marketing služeb. Praha: Grada, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Počet bodů vedoucí: 55
Počet bodů oponent: 55
otázky vedoucí - V rámci východisek pro projekt popisujete jako jeden ze závěrů - konkurence v poskytování obdobných produktů je minimální?, popište prosím, jak jste k tomuto tvrzení dospěla. Charakterizujte míru využití Vaší práce v praxi. - zcela
otázky oponent - vysvětlete pojem Odborné léčebné ústavy, použitý v práci a definujte, proč je nutno považovat tato zařízení za přímou konkurenci lázeňské péče? - zcela
Do jaké sazby DPH spadají lázeňské pobyty s lékařem? vysvětlete proč, jaké dopady má tato sazba na ekonomiku lázeňské firmy a jaké důsledky to přináší pro odběratele - jednotlivce nebo firmy? - zcela.
Dr. Dvořáková - myslíte si, že Vámi navrhovaná mzda referenta je dostatečná? - zcela
Ing. Krůžala, CSc. - Jakým způsobem a jakou formou si představujete spolupráci Lázní Luhačovice, a.s. s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně. - zcela
Jaký počet klientů předpokládáte, že bude využívat Váš produkt? - částečně
Čím je Vámi navrhovaný produkt odlišný od stávající nabídky produktů společnosti? - částečně.