- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy. SWOT analýza. (Analýza slabých a silných stránek, příležitostí a rizik rozvoje cestovního ruchu.)
Hlavní téma v angličtině
Marketing of tourism in the tourist region of East Bohemia - SWOT analysis
Název dle studenta
Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy - SWOT analýza
Cílem této práce je SWOT analýza marketingu cestovního ruchu na území turistického regionu Východní Čechy.
Teoretická část se zabývá úlohou marketingu ve službách, definuje turistický ruch a rozdělení ČR na turistické regiony.
Praktická část této práce se pokouší srozumitelně a v přiměřeném rozsahu analyzovat jednotlivé problémové okruhy a naznačit jejich další možné systémové řešení.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the SWOT analysis of the tourism marketing in the tourist region of East Bohemia.
The theoretical part considers the role of marketing in the service industry, defines tourism and divides the Czech Republic into tourist regions.
The practical part tries to analyse in a comprehensive way individual issues and shows their possible system solutions.
Cílem této práce je SWOT analýza marketingu cestovního ruchu na území turistického regionu Východní Čechy.
Teoretická část se zabývá úlohou marketingu ve službách, definuje turistický ruch a rozdělení ČR na turistické regiony.
Praktická část této práce se pokouší srozumitelně a v přiměřeném rozsahu analyzovat jednotlivé problémové okruhy a naznačit jejich další možné systémové řešení.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the SWOT analysis of the tourism marketing in the tourist region of East Bohemia.
The theoretical part considers the role of marketing in the service industry, defines tourism and divides the Czech Republic into tourist regions.
The practical part tries to analyse in a comprehensive way individual issues and shows their possible system solutions.
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingu a marketingových komunikací s důrazem na oblast cestovního ruchu. Definujte pojmy, s nimiž budete dál pracovat, formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro marketingovou analýzu cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy.
2. Popište metodiku analýzy. V rozsahu potřebném pro účely práce zpracujte analýzu.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
4. Na základě poznatků a závěrů z analýzy navrhněte opatření vedoucí pokud možno ke zkvalitnění současného stavu. Zhodnoťte přínosy a eventuální rizika při realizaci navrhovaných změn.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingu a marketingových komunikací s důrazem na oblast cestovního ruchu. Definujte pojmy, s nimiž budete dál pracovat, formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro marketingovou analýzu cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy.
2. Popište metodiku analýzy. V rozsahu potřebném pro účely práce zpracujte analýzu.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
4. Na základě poznatků a závěrů z analýzy navrhněte opatření vedoucí pokud možno ke zkvalitnění současného stavu. Zhodnoťte přínosy a eventuální rizika při realizaci navrhovaných změn.
Seznam doporučené literatury
HORNER, Susan, SWARBROOKE, John, Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času, Aplikovaný marketing služeb, Praha, Grada Publishing 2003. Počet stran 488, ISBN 80-247-0202-9
KESNER, Ladislav, Marketing a management muzeí a památek, Praha, Grada Publishing 2005. Počet stran 304, ISBN 80-247-1104-4
JANEČKOVÁ, Lidmila, VAŠTÍKOVÁ Miroslava, Marketing služeb, Praha, Grada Publishing 2001. Počet stran 180, ISBN 80-7169-995-0
FORET, Miroslav, STÁVKOVÁ, Jana, Marketingový výzkum, Praha, Grada Publishing 2003. Počet stran 160, ISBN 80-247-0385-8
FORET, Miroslav, Komunikace s veřejností, 1. vydání, Brno, Masarykova univerzita Brno 1994. Počet stran 206, ISBN 80-7178-200-9
SVOBODA, Václav, Marketingové komunikace, Brno, Mospra 1996
SVOBODA, Václav, Corporate Identity 1. vydání, Zlín, Univerzita Tomáš Bati ve Zlíně 2003. Počet stran 80, učební texty vysokých škol
PAVLŮ, Dušan, Podpora prodeje, Zlín, Univerzita Tomáš Bati ve Zlíně 2003. učební texty vysokých škol
VYSEKALOVÁ, Jitka, KOMÁRKOVÁ, Růžena, Psychologie reklamy, Praha, Grada Pulishing 2002. Počet stran 264, ISBN 80-247-0402-1
VYSEKALOVÁ, Jitka, Psychologie spotřebitele, Praha, Grada Publishing 2004. Počet stran 284, ISBN 80-247-0393-9
GREGAROVÁ, Magda, Úprava seminárních, ročníkových a diplomových prací, 1. vydání, Zlín, Katedra MSK 2001. Počet stran 16, metodická příručka
KOTLER, Philip, Marketing management, 1. vydání, Praha, Grada Publishing 2001. Počet stran 720, ISBN 80-247-0016-6
Seznam doporučené literatury
HORNER, Susan, SWARBROOKE, John, Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času, Aplikovaný marketing služeb, Praha, Grada Publishing 2003. Počet stran 488, ISBN 80-247-0202-9
KESNER, Ladislav, Marketing a management muzeí a památek, Praha, Grada Publishing 2005. Počet stran 304, ISBN 80-247-1104-4
JANEČKOVÁ, Lidmila, VAŠTÍKOVÁ Miroslava, Marketing služeb, Praha, Grada Publishing 2001. Počet stran 180, ISBN 80-7169-995-0
FORET, Miroslav, STÁVKOVÁ, Jana, Marketingový výzkum, Praha, Grada Publishing 2003. Počet stran 160, ISBN 80-247-0385-8
FORET, Miroslav, Komunikace s veřejností, 1. vydání, Brno, Masarykova univerzita Brno 1994. Počet stran 206, ISBN 80-7178-200-9
SVOBODA, Václav, Marketingové komunikace, Brno, Mospra 1996
SVOBODA, Václav, Corporate Identity 1. vydání, Zlín, Univerzita Tomáš Bati ve Zlíně 2003. Počet stran 80, učební texty vysokých škol
PAVLŮ, Dušan, Podpora prodeje, Zlín, Univerzita Tomáš Bati ve Zlíně 2003. učební texty vysokých škol
VYSEKALOVÁ, Jitka, KOMÁRKOVÁ, Růžena, Psychologie reklamy, Praha, Grada Pulishing 2002. Počet stran 264, ISBN 80-247-0402-1
VYSEKALOVÁ, Jitka, Psychologie spotřebitele, Praha, Grada Publishing 2004. Počet stran 284, ISBN 80-247-0393-9
GREGAROVÁ, Magda, Úprava seminárních, ročníkových a diplomových prací, 1. vydání, Zlín, Katedra MSK 2001. Počet stran 16, metodická příručka
KOTLER, Philip, Marketing management, 1. vydání, Praha, Grada Publishing 2001. Počet stran 720, ISBN 80-247-0016-6