Cieľom práce je vypracovať projekt outsourcingu zamestnancov oddelenia housekeepingu
v spoločnosti Interhotel Moskva a.s.
Práca pozostáva z dvoch základných častí. Prvá časť poskytuje teoretické poznatky
o trhu služieb, službách v cestovnom ruchu, hotelierstve, outsorcingu, dôvody pre outsoucing,
výhody, nevýhody outsourcingu a facility managemnet. Všetky spomenuté znalosti
sú využité následne v projektovej časti.
Druhá časť práce je nazvaná projektová, ktorá obsahuje analytickú časť a konkrétny
projekt outsourcingu. Analytická časť poskytuje základné informácie a SWOT analýzu
spoločnosti, ďalej nasleduje analýza poskytovaných služieb a podstatnú časť tvorí analýza
súčasného stavu oddelenia housekeepingu. Projektová časť vychádza z analytickej, ktorá
poskytuje kľúčové údaje o náplni práce, počtoch zamestnancov, mzdových nákladoch pre
potreby outsourcingu zamestnancov oddelenia housekeepingu.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is housekeeping employees outsourcing project in
company Interhotel Moskva.
Diploma thesis consists of two main parts. The first part provides theoretical knowledge
of the market services, services in tourism, hospitality, outsourcing, reasons for
outsoucing, advantages, disadvantages of outsourcing and facility managemnet. All of these
knowledges were used use in the second part.
The second part is called the project, which includes the analytical part and specific
project. Analytical part provides background information and SWOT analysis of the company,
followed by analysis of services and essential part is the analysis of the current situation
of the housekeeping department. The project is based on the analytical part, which
provides key information such as: job descriptions, number of emplyees, labor costs for the
purpose of housekeeping employees outsourcing.
Cieľom práce je vypracovať projekt outsourcingu zamestnancov oddelenia housekeepingu
v spoločnosti Interhotel Moskva a.s.
Práca pozostáva z dvoch základných častí. Prvá časť poskytuje teoretické poznatky
o trhu služieb, službách v cestovnom ruchu, hotelierstve, outsorcingu, dôvody pre outsoucing,
výhody, nevýhody outsourcingu a facility managemnet. Všetky spomenuté znalosti
sú využité následne v projektovej časti.
Druhá časť práce je nazvaná projektová, ktorá obsahuje analytickú časť a konkrétny
projekt outsourcingu. Analytická časť poskytuje základné informácie a SWOT analýzu
spoločnosti, ďalej nasleduje analýza poskytovaných služieb a podstatnú časť tvorí analýza
súčasného stavu oddelenia housekeepingu. Projektová časť vychádza z analytickej, ktorá
poskytuje kľúčové údaje o náplni práce, počtoch zamestnancov, mzdových nákladoch pre
potreby outsourcingu zamestnancov oddelenia housekeepingu.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is housekeeping employees outsourcing project in
company Interhotel Moskva.
Diploma thesis consists of two main parts. The first part provides theoretical knowledge
of the market services, services in tourism, hospitality, outsourcing, reasons for
outsoucing, advantages, disadvantages of outsourcing and facility managemnet. All of these
knowledges were used use in the second part.
The second part is called the project, which includes the analytical part and specific
project. Analytical part provides background information and SWOT analysis of the company,
followed by analysis of services and essential part is the analysis of the current situation
of the housekeeping department. The project is based on the analytical part, which
provides key information such as: job descriptions, number of emplyees, labor costs for the
purpose of housekeeping employees outsourcing.
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte literární rešerši s důrazem na outsourcing personálních sil v oblasti služeb.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav oddělení housekeepingu.
Analyzujte trh personálního outsourcingu v současné době.
Na základě analýzy vytvořte projekt outsourcingu zaměstnanců oddělení housekeepingu.
Navržený projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte literární rešerši s důrazem na outsourcing personálních sil v oblasti služeb.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav oddělení housekeepingu.
Analyzujte trh personálního outsourcingu v současné době.
Na základě analýzy vytvořte projekt outsourcingu zaměstnanců oddělení housekeepingu.
Navržený projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ČERNÝ, Jiří a Jiří KRUPIČKA. Moderní hotel. nový. 1. vyd. Úvaly: Ratio, 2004. ISBN 80-86351-07-6.
DVOŘÁČEK, Jiří a Ladislav TYLL. Outsourcing a offshoring podnikatelských činností. 1. vyd. Praha: C.H Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-010-2.
HOLLOWAY, Christopher a Claire HUMPHREYS. The business of tourism. 8th ed. Harlow, England: Financial Times/Prentice Hall, 2009. ISBN 978-0-273-71710-2.
KŘÍŽEK, Felix a Josef NEUFUS. Moderní hotelový management: nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů: komplexní informace o hotelovém provozu a jeho organizaci: optimalizace provozu s ohledem na ekologii a etiku: případové studie a příklady. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3868-0.
RYDVALOVÁ, Petra a Jiří RYDVAL. Outsourcing ve firmě: průvodce pro manažera s tipy pro české prostředí. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 9788025118078.
Seznam doporučené literatury
ČERNÝ, Jiří a Jiří KRUPIČKA. Moderní hotel. nový. 1. vyd. Úvaly: Ratio, 2004. ISBN 80-86351-07-6.
DVOŘÁČEK, Jiří a Ladislav TYLL. Outsourcing a offshoring podnikatelských činností. 1. vyd. Praha: C.H Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-010-2.
HOLLOWAY, Christopher a Claire HUMPHREYS. The business of tourism. 8th ed. Harlow, England: Financial Times/Prentice Hall, 2009. ISBN 978-0-273-71710-2.
KŘÍŽEK, Felix a Josef NEUFUS. Moderní hotelový management: nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů: komplexní informace o hotelovém provozu a jeho organizaci: optimalizace provozu s ohledem na ekologii a etiku: případové studie a příklady. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3868-0.
RYDVALOVÁ, Petra a Jiří RYDVAL. Outsourcing ve firmě: průvodce pro manažera s tipy pro české prostředí. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 9788025118078.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
posudek ved.: 51 bodů
posudek op.: 49 bodů
Student odprezentoval DP.
Ing. Petr Svěrák - vedoucí práce považuje DP za relevantní, má jednu otázku, která se týká kladů a záporů outsourcingu.
Ing. Tomáš Culík - oponent DP, položil dvě otázky, předseda komise vybral otázku, která se týká chování managementu hotelu k zaměstnancům, kteří jsou nahrazeni outsourcingem.
Doc. Ing. Jaroslav Belás, Ph.D. - položil dvě otázky - DPH a jeho vstup do nákladů firmy, nedůležitost vs. priorita ekonomické výhodnosti projektu.
Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D. - otázka budoucího vývoje nákladů na outsourcing.
Student odpověděl na otázky částečně.