Diplomová práce se zabývá založením podniku služeb v oblasti sportovní činnosti ? Power Plate studia v Uherském Brodě. Teoretická část je zaměřena na poznatky o založení podniku. Praktická část je vypracována na základě provedeného průzkumu trhu, od kterého se následně odvíjí celé část projektového řešení. V poslední části jsou v práci řešeny rizika projektu a jeho zhodnocení.
Anotace v angličtině
The thesis deals with establishment of the company services in sphere of sport activities - Power Plate studio in Brod. The theoretical part is aimed at knowledge of establishment company. The practical part is developed on the basis of market research, from which sub-sequently developed the part of the project solution. The last part in the work of dealing with the risks of the project and its evaluation.
Klíčová slova
Podnik, podnikatel, založení podniku, podnikatelský plán, průzkum trhu, služba
Klíčová slova v angličtině
Company, Entrepreneur, Establishing company, Business plan, Market research, Service
Rozsah průvodní práce
82 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá založením podniku služeb v oblasti sportovní činnosti ? Power Plate studia v Uherském Brodě. Teoretická část je zaměřena na poznatky o založení podniku. Praktická část je vypracována na základě provedeného průzkumu trhu, od kterého se následně odvíjí celé část projektového řešení. V poslední části jsou v práci řešeny rizika projektu a jeho zhodnocení.
Anotace v angličtině
The thesis deals with establishment of the company services in sphere of sport activities - Power Plate studio in Brod. The theoretical part is aimed at knowledge of establishment company. The practical part is developed on the basis of market research, from which sub-sequently developed the part of the project solution. The last part in the work of dealing with the risks of the project and its evaluation.
Klíčová slova
Podnik, podnikatel, založení podniku, podnikatelský plán, průzkum trhu, služba
Klíčová slova v angličtině
Company, Entrepreneur, Establishing company, Business plan, Market research, Service
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se oblasti založení podniku poskytujícího služby.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu na místním trhu v oblasti nabídky a poptávky fitness služeb.
Vytvořte konkrétní projektové řešení založení podniku poskytujícího služby v oblasti fitness.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se oblasti založení podniku poskytujícího služby.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu na místním trhu v oblasti nabídky a poptávky fitness služeb.
Vytvořte konkrétní projektové řešení založení podniku poskytujícího služby v oblasti fitness.
Závěr
Seznam doporučené literatury
SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. 4. dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 475 s. ISBN 80-7179-892-4.
SYNEK, M. Manažerská ekonomika. 4. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 464 s. ISBN 978-80-247-1992-4.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb : efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
VEBER, J., SRPOVÁ, J. Podnikání malé a střední firmy. 2. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 311 s. ISBN 978-80-247-2409-6.
VOSOBA, P. Dokonalé služby. Praha: Grada Publishing, 2003. 164 s. ISBN 80-247-0847-7.
Seznam doporučené literatury
SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. 4. dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 475 s. ISBN 80-7179-892-4.
SYNEK, M. Manažerská ekonomika. 4. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 464 s. ISBN 978-80-247-1992-4.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb : efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
VEBER, J., SRPOVÁ, J. Podnikání malé a střední firmy. 2. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 311 s. ISBN 978-80-247-2409-6.
VOSOBA, P. Dokonalé služby. Praha: Grada Publishing, 2003. 164 s. ISBN 80-247-0847-7.
Přílohy volně vložené
2 CD
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP - 54 bodů
1)Podle čeho byly určeny jednotlivé prvky v marketingovém mixu ? internet, reklama, apod.?
Zodpovězeno: zcela
Oponent DP - 42 bodů
1)Uveďte, dle jakých kritérií by bylo vhodné porovnat analýzu konkurence. Charakterizujte pesimistickou a optimistickou variantu vývoje tržeb a na základě toho upravte Váš finanční plán. Jako jedno z možných rizik uvádíte pokles poptávky a konstatujte, že ?pro podnik může mít fatální následky?. Můžete prosím jako budoucí podnikový ekonom charakterizovat ekonomicky toto Vaše tvrzení?
Zodpovězeno: zcela