Diplomová práce si klade za cíl vypracovat podnikatelský záměr tvorby personální agentury specializující se na obsazení volných obchodních pozic v rámci farmaceutických firem. Míra realizovatelnosti zjištěná na základě záměru rozhodne o budoucí existenci či neexistenci tohoto podniku v praxi. V rámci projektu je vypracována poměrně podrobná analýza odvětví, která je základem pro tvorbu projektu podnikatelského záměru.
Anotace v angličtině
The main aim of a master thesis lies in the creation a business plan for a recruitment agency operating in the pharmaceutical business with the stress upon positions in sales departments of the companies. A future existence or non-existence of such a business in real is based on the outcomes of the plan. The project part includes relatively detailed analysis of the sector concerned, which is being a basis for the project creation.
Klíčová slova
podnikatelský plán, nový podnikatelský subjekt, personální agentura, nábor zaměstnanců, sektor farmacie, finanční plán
Klíčová slova v angličtině
business plan, start-up business, recruitment agency, personnel recruitment, pharmaceutical business, financial plan
Rozsah průvodní práce
97 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce si klade za cíl vypracovat podnikatelský záměr tvorby personální agentury specializující se na obsazení volných obchodních pozic v rámci farmaceutických firem. Míra realizovatelnosti zjištěná na základě záměru rozhodne o budoucí existenci či neexistenci tohoto podniku v praxi. V rámci projektu je vypracována poměrně podrobná analýza odvětví, která je základem pro tvorbu projektu podnikatelského záměru.
Anotace v angličtině
The main aim of a master thesis lies in the creation a business plan for a recruitment agency operating in the pharmaceutical business with the stress upon positions in sales departments of the companies. A future existence or non-existence of such a business in real is based on the outcomes of the plan. The project part includes relatively detailed analysis of the sector concerned, which is being a basis for the project creation.
Klíčová slova
podnikatelský plán, nový podnikatelský subjekt, personální agentura, nábor zaměstnanců, sektor farmacie, finanční plán
Klíčová slova v angličtině
business plan, start-up business, recruitment agency, personnel recruitment, pharmaceutical business, financial plan
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti podnikání a tvorby podnikatelských plánů.
Popište analytické metody použité v práci.
II. Praktická část
Vypracujte situační analýzu pro založení nové personální agentury s působením v oblasti obchodu, zejména farmacie.
Zpracujte podnikatelský plán pro založení nové personální agentury.
Vypracujte rizikovou a nákladovou analýzu vytvořeného podnikatelského plánu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti podnikání a tvorby podnikatelských plánů.
Popište analytické metody použité v práci.
II. Praktická část
Vypracujte situační analýzu pro založení nové personální agentury s působením v oblasti obchodu, zejména farmacie.
Zpracujte podnikatelský plán pro založení nové personální agentury.
Vypracujte rizikovou a nákladovou analýzu vytvořeného podnikatelského plánu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ABRAMS, R. a E. KLEINER. The succesful business planning. Palo Alto: The planning shop, 2003. ISBN 0-9669635-6-3.
BLACKWELL, E. How to prepare a business plan. London: Kogan page LTD,2008. ISBN 978-0-7494-6252-9.
HISRICH, R.D. a M.P. PETERS. Založení nového podniku. Praha: Victoria Publishing, 1996. ISBN 80-85865-07-06.
KORÁB, V. a M. MIHALISKO. Založení a řízení společnosti. Brno: Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0592-X.
SYNEK, M. a E. KISLINGEROVÁ et al. Podniková ekonomika. 5. přepracované a doplněné vydání. Praha: C.H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-336-3.
Seznam doporučené literatury
ABRAMS, R. a E. KLEINER. The succesful business planning. Palo Alto: The planning shop, 2003. ISBN 0-9669635-6-3.
BLACKWELL, E. How to prepare a business plan. London: Kogan page LTD,2008. ISBN 978-0-7494-6252-9.
HISRICH, R.D. a M.P. PETERS. Založení nového podniku. Praha: Victoria Publishing, 1996. ISBN 80-85865-07-06.
KORÁB, V. a M. MIHALISKO. Založení a řízení společnosti. Brno: Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0592-X.
SYNEK, M. a E. KISLINGEROVÁ et al. Podniková ekonomika. 5. přepracované a doplněné vydání. Praha: C.H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-336-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
počet bodů vedoucí: 48
počet bodů oponent: 32
otázky vedoucí: V rámci kapitoly 4.1 2. jste naznačila predikci v rámci sociálních faktorů, do jaké míry se daná data naplnila či naplňují? - zcela
otázky oponent: V čem vidíte přidanou hodnotu svého podnikatelského plánu a proč by měly farmaceutické společnosti uzavírat smlouvu právě s Vámi? - zcela
Proč v zahajovací rozvaze uvádíte automobil v hodnotě 133 tis. Kč, ale již neuvádíte počítač a software v celkové ceně 63 tis. Kč.-zcela
Doc. Popesko - Jak budete zdůvodňovat firmě, aby zaplatila za službu výběru absolventa agentuře? - zcela
Jaké náklady jste konkrétně v práci alokovala? - zcela
Prof. Polách - Existují nějaké bariéry při tvorbě cen za Vámi představenou službu? - zcela