Ve své práci popisuji marketingovou strategii zábavně kulinářské akce Kuchař roku, jejímž úkolem je soutěžním způsobem vybrat nejlepšího kuchaře z celé republiky.
Anotace v angličtině
In my work I exemplify the marketing strategy applied to the culinary event "Chef of the year". The goal of the marketing event is to determine the best chef in the Czech republic.
Klíčová slova
kuchař, marketingová strategie, cíl, akce
Klíčová slova v angličtině
chef, marketing strategy, goal, event
Rozsah průvodní práce
43s., 55s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své práci popisuji marketingovou strategii zábavně kulinářské akce Kuchař roku, jejímž úkolem je soutěžním způsobem vybrat nejlepšího kuchaře z celé republiky.
Anotace v angličtině
In my work I exemplify the marketing strategy applied to the culinary event "Chef of the year". The goal of the marketing event is to determine the best chef in the Czech republic.
Klíčová slova
kuchař, marketingová strategie, cíl, akce
Klíčová slova v angličtině
chef, marketing strategy, goal, event
Zásady pro vypracování
1.Zpracujte literární prameny v oblasti marketingu, marketingových strategií a marketingových komunikací s přihlédnutím ke konkrétním cílovým skupinám. Definujte základní pojmy, formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analytickou část práce.
2.Zvolte vlastní metodu pro analýzu. V rozsahu potřebném pro účely práce zpracujte analýzu.
3.Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
4.Na základě poznatků a závěrů z analýzy navrhněte komunikační strategii pro projekt Kuchař roku. Zhodnoťte přínosy a eventuální rizika při realizaci navrhovaného řešení.
Zásady pro vypracování
1.Zpracujte literární prameny v oblasti marketingu, marketingových strategií a marketingových komunikací s přihlédnutím ke konkrétním cílovým skupinám. Definujte základní pojmy, formulujte teoretická východiska a pracovní hypotézy pro analytickou část práce.
2.Zvolte vlastní metodu pro analýzu. V rozsahu potřebném pro účely práce zpracujte analýzu.
3.Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
4.Na základě poznatků a závěrů z analýzy navrhněte komunikační strategii pro projekt Kuchař roku. Zhodnoťte přínosy a eventuální rizika při realizaci navrhovaného řešení.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing management. 10. rozš. vyd., Grada Publishing, Praha 2001
Black, S. Nejúčinnější propagace - Public relations. Grada Publishing, Praha 1994
Lesly, P. Public Relations, Victoria Publishing, Praha 1995
Světlík, J. Marketing pro evropský trh, Grada Publishing, Praha 2003
Schwalbe, H. Praktická reklama, Grada, Praha 1994
Svoboda, V. Corporate Identity, UTB Zlín 2003
Svoboda, V. Základy Public Relations, UTB Zlín 2001
De Pelsmacker, P., Geuens, M, Van den Bergh, J. Marketingová komunikace, Grada Publishing, Praha 2003
Foret, M., Stávková, J. Marketingový výzkum. Grada Publishing, Praha 2003
Hague, P. Průzkum trhu. Computer Press, Brno 2003
Donnelly, J. H. a kol. Management. Grada Publishing, Praha 1997
Koontz, H., Weihrich, H. Management. Victoria Publishing, Praha 1993
Vodáček, L., Vodáčková, O. Management. Management Press, Praha 2001
Horáková, I. a kol. Strategie firemní komunikace. Management Press, Praha 2000
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing management. 10. rozš. vyd., Grada Publishing, Praha 2001
Black, S. Nejúčinnější propagace - Public relations. Grada Publishing, Praha 1994
Lesly, P. Public Relations, Victoria Publishing, Praha 1995
Světlík, J. Marketing pro evropský trh, Grada Publishing, Praha 2003
Schwalbe, H. Praktická reklama, Grada, Praha 1994
Svoboda, V. Corporate Identity, UTB Zlín 2003
Svoboda, V. Základy Public Relations, UTB Zlín 2001
De Pelsmacker, P., Geuens, M, Van den Bergh, J. Marketingová komunikace, Grada Publishing, Praha 2003
Foret, M., Stávková, J. Marketingový výzkum. Grada Publishing, Praha 2003
Hague, P. Průzkum trhu. Computer Press, Brno 2003
Donnelly, J. H. a kol. Management. Grada Publishing, Praha 1997
Koontz, H., Weihrich, H. Management. Victoria Publishing, Praha 1993
Vodáček, L., Vodáčková, O. Management. Management Press, Praha 2001
Horáková, I. a kol. Strategie firemní komunikace. Management Press, Praha 2000