Bakalářská práce zpracovává formy externí a interní komunikace neziskového zařízení (Okresní nemocnice Tábor), konfrontuje teorii s praxí, pomocí doplňujících analýz vyvozuje výsledky, zda Okresní nemocnice Tábor využívá všech forem interní a externí komunikace. V závěru jsou navržena řešení na zlepšení komunikace.
Annotation in English
The Bachelor study process the information of form of external and internal communication of non-profit institution (District hospital in Tábor), confront the theory with praxi, by the help of completive analyses is inferign the results, if the District hospital in Tábor makes use of all form of internal and external communication. At the end of study are making a proposal for the regeneration of communication.
Keywords
neziskový sektor, marketing neziskového sektoru, komunikace v neziskovém sektoru, komunikace nemocnice, interní komunikace, externí komunikace
Keywords in English
non-profit sector, marketing of non-profit sector, communication of non-profit sector, communication of hopital, internal communication, external communication
Length of the covering note
57 s
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce zpracovává formy externí a interní komunikace neziskového zařízení (Okresní nemocnice Tábor), konfrontuje teorii s praxí, pomocí doplňujících analýz vyvozuje výsledky, zda Okresní nemocnice Tábor využívá všech forem interní a externí komunikace. V závěru jsou navržena řešení na zlepšení komunikace.
Annotation in English
The Bachelor study process the information of form of external and internal communication of non-profit institution (District hospital in Tábor), confront the theory with praxi, by the help of completive analyses is inferign the results, if the District hospital in Tábor makes use of all form of internal and external communication. At the end of study are making a proposal for the regeneration of communication.
Keywords
neziskový sektor, marketing neziskového sektoru, komunikace v neziskovém sektoru, komunikace nemocnice, interní komunikace, externí komunikace
Keywords in English
non-profit sector, marketing of non-profit sector, communication of non-profit sector, communication of hopital, internal communication, external communication
Research Plan
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací pro nekomerční sektor a formulujte teoretická východiska pro analýzu současných forem interní a externí komunikace vybraného zdravotnického zařízení.
2. Stanovte pracovní hypotézy a analyzujte současné formy interní a externí komunikace Okresní nemocnice Tábor.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
4. Na základě výsledků analýzy případně navrhněte možnosti zefektivnění interní a externí komunikace Okresní nemocnice Tábor. Zhodnoťte přínosy navrženého řešení, jeho efektivitu i případná rizika.
Research Plan
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací pro nekomerční sektor a formulujte teoretická východiska pro analýzu současných forem interní a externí komunikace vybraného zdravotnického zařízení.
2. Stanovte pracovní hypotézy a analyzujte současné formy interní a externí komunikace Okresní nemocnice Tábor.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz a vyvoďte závěry.
4. Na základě výsledků analýzy případně navrhněte možnosti zefektivnění interní a externí komunikace Okresní nemocnice Tábor. Zhodnoťte přínosy navrženého řešení, jeho efektivitu i případná rizika.
Recommended resources
Kolektiv autorů, Základy správního práva a veřejné správy (zvláštní část - 2. díl), Masarykova univerzita, Brno 1994. Počet stran 131. ISBN 80-210-0908-X
Vlček, J. Ekonomie a ekonomika. ASPI Publishing s.r.o., Praha 2003. Počet stran 512.ISBN 80-86395-46-4
Vojtěch Krebs a kolektiv. Sociální politika. ASPI Publishing s.r.o., Praha 2002. Počet stran 376. ISBN 80-86395-33-2
Milan Žák a kolektiv. Velká ekonomická ekonomie. Linde Praha a.s., Praha 1999. Počet stran 806. ISBN 80-7201-172-3
Recommended resources
Kolektiv autorů, Základy správního práva a veřejné správy (zvláštní část - 2. díl), Masarykova univerzita, Brno 1994. Počet stran 131. ISBN 80-210-0908-X
Vlček, J. Ekonomie a ekonomika. ASPI Publishing s.r.o., Praha 2003. Počet stran 512.ISBN 80-86395-46-4
Vojtěch Krebs a kolektiv. Sociální politika. ASPI Publishing s.r.o., Praha 2002. Počet stran 376. ISBN 80-86395-33-2
Milan Žák a kolektiv. Velká ekonomická ekonomie. Linde Praha a.s., Praha 1999. Počet stran 806. ISBN 80-7201-172-3