Bakalářská práce Parlamentní volby 2006 - Propagační kampaň Občanské demokratické strany se zabývá podrobnou charakteristikou předvolební propagační kampaně Občanských demokratů do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2006. Přibližuje také definici politických stran, mediálního zákona a průběhu politických kampaní dle litery zákona. Práce podrobně představuje Občanskou demokratickou stranu a její komunikační strategii, včetně využití komunikačních prostředků a kanálů v rámci této předvolební kampaně.
Annotation in English
Bachelor work ''Parliamentary Election 2006‘‘. The advertising campaign of the Civic Democratic Party deals with detailed characteristics of the election advertising campaign of the Civic Democrats for the House of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2006. It also elucidates the definition of political parties, the media rule and the course of the political campaigns by the book of the law. This work presents the Civic Democratic Party and its communication strategy in detail including the use of communication means and channels in terms of this election campaign.
Keywords
politická strana, parlamentní volby, mediální zákon, předvolební kampaň,
marketingové komunikace, reklama, marketingový výzkum, politická komunikace, komunikační strategie, Občanská demokratická strana
Keywords in English
political party, Parliamentary Election, media rule, election campaign, marketing communication, advertising, marketing research, political communication, communication strategy, The Civic Democratic Party
Length of the covering note
52 s., 4 s. obr. příloh
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce Parlamentní volby 2006 - Propagační kampaň Občanské demokratické strany se zabývá podrobnou charakteristikou předvolební propagační kampaně Občanských demokratů do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2006. Přibližuje také definici politických stran, mediálního zákona a průběhu politických kampaní dle litery zákona. Práce podrobně představuje Občanskou demokratickou stranu a její komunikační strategii, včetně využití komunikačních prostředků a kanálů v rámci této předvolební kampaně.
Annotation in English
Bachelor work ''Parliamentary Election 2006‘‘. The advertising campaign of the Civic Democratic Party deals with detailed characteristics of the election advertising campaign of the Civic Democrats for the House of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2006. It also elucidates the definition of political parties, the media rule and the course of the political campaigns by the book of the law. This work presents the Civic Democratic Party and its communication strategy in detail including the use of communication means and channels in terms of this election campaign.
Keywords
politická strana, parlamentní volby, mediální zákon, předvolební kampaň,
marketingové komunikace, reklama, marketingový výzkum, politická komunikace, komunikační strategie, Občanská demokratická strana
Keywords in English
political party, Parliamentary Election, media rule, election campaign, marketing communication, advertising, marketing research, political communication, communication strategy, The Civic Democratic Party
Research Plan
1. Zpracujte dostupné materiály a zdroje z oblasti marketingových komunikací s důrazem na oblast komunikace politické strany.
2. Formulujte hypotézy pro pozici strany v politickém spektru a dané komunikační prostředky.
3. Analyzujte profil voliče a cílovou skupinu.
4. Navrhněte možné řešení pro zlepšení pozice strany v oblasti propagační kampaně.
Research Plan
1. Zpracujte dostupné materiály a zdroje z oblasti marketingových komunikací s důrazem na oblast komunikace politické strany.
2. Formulujte hypotézy pro pozici strany v politickém spektru a dané komunikační prostředky.
3. Analyzujte profil voliče a cílovou skupinu.
4. Navrhněte možné řešení pro zlepšení pozice strany v oblasti propagační kampaně.
Recommended resources
NĚMEC P. Public relations-Zásady komunikace s veřejností
STRNAD, P., VYDROVÁ, J. Základy marketingu
LESLY P. Public relations
VODIČKA P., CABADA L. Politický systém České republiky
Recommended resources
NĚMEC P. Public relations-Zásady komunikace s veřejností
STRNAD, P., VYDROVÁ, J. Základy marketingu
LESLY P. Public relations
VODIČKA P., CABADA L. Politický systém České republiky