Cílem této práce je správně identifikovat a vyhodnotit stávající stav corporate identity cestovní kanceláře Kudrna. Na základě získaných informací, výsledků výzkumů a hodnocení, navrhnout realizaci změn a opatření pro promyšlené, účinné, jednotné vystupování a chování organizace, které ve výsledném tvaru má být vnímáno a působit jako pozitivní image firmy u široké veřejnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to identify and evaluate the present corporate identity of Kudrna travel agency and to suggest changes and measures to the effect of coherent, effective and unified image of the company based on gathered information.
Klíčová slova
Corporate identity, corporate design, jednoticí prvky, značka, rastr, písmo a typografie, barva, design a architektura, corporate communications, public relations, corporate adversing, public affairs, veřejná vystoupení, human relations, investor relations, employee relations, government relations, university relations, industry relations, minority relations, corporate culture, jednotné vedení, jednotné postupy, zvyklosti, corporate fashion, produkt, výzkum, dotazování, corporate image.
Klíčová slova v angličtině
Corporate identity, corporate design, unifying elements, brand, raster, typeface and layout, colour, design and architecture, corporate communications, public relations, corporate advertising, public affairs, public performance, human relations, investor relations, employee relations, government relations, university relations, industry relations, minority relations, corporate culture, unified management, unified procedures, customs, corporate fashion, product, survey, queries, corporate image.
Rozsah průvodní práce
70 s., 17 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je správně identifikovat a vyhodnotit stávající stav corporate identity cestovní kanceláře Kudrna. Na základě získaných informací, výsledků výzkumů a hodnocení, navrhnout realizaci změn a opatření pro promyšlené, účinné, jednotné vystupování a chování organizace, které ve výsledném tvaru má být vnímáno a působit jako pozitivní image firmy u široké veřejnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to identify and evaluate the present corporate identity of Kudrna travel agency and to suggest changes and measures to the effect of coherent, effective and unified image of the company based on gathered information.
Klíčová slova
Corporate identity, corporate design, jednoticí prvky, značka, rastr, písmo a typografie, barva, design a architektura, corporate communications, public relations, corporate adversing, public affairs, veřejná vystoupení, human relations, investor relations, employee relations, government relations, university relations, industry relations, minority relations, corporate culture, jednotné vedení, jednotné postupy, zvyklosti, corporate fashion, produkt, výzkum, dotazování, corporate image.
Klíčová slova v angličtině
Corporate identity, corporate design, unifying elements, brand, raster, typeface and layout, colour, design and architecture, corporate communications, public relations, corporate advertising, public affairs, public performance, human relations, investor relations, employee relations, government relations, university relations, industry relations, minority relations, corporate culture, unified management, unified procedures, customs, corporate fashion, product, survey, queries, corporate image.
Zásady pro vypracování
1. Stanovte cíle bakalářské práce.
2. Shrňte teoretické poznatky z oblasti corporate identity.
3. Proveďte analýzu stávajícího image a jednotlivých prostředků corporate identity cestovní kanceláře Kudrna.
4. Navrhněte optimální image a potřebné změny v corporate identity zkoumaného subjektu.
5. Navrhněte příp.další tématické pokračování práce.
6. Posuďte přínos práce pro praxi a teorii.
Zásady pro vypracování
1. Stanovte cíle bakalářské práce.
2. Shrňte teoretické poznatky z oblasti corporate identity.
3. Proveďte analýzu stávajícího image a jednotlivých prostředků corporate identity cestovní kanceláře Kudrna.
4. Navrhněte optimální image a potřebné změny v corporate identity zkoumaného subjektu.
5. Navrhněte příp.další tématické pokračování práce.
6. Posuďte přínos práce pro praxi a teorii.
Seznam doporučené literatury
Aaker, David, A. Brand Building. Brno, ComputerPress 2003. ISBN 80-7226-885-6
Foret, M. Marketingový výzkum. Praha, Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0385-8
Němec, P. Public ralations - zásady komunikace s veřejností. Praha, Management Press 1993. ISBN 80-85603-26-8
Pavlů, D. a kol. Marketingová komunikace a firemní strategie.Zlín, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací 2004. ISBN 80-7318-178-9
Pfeifer, L., Umlaufová, M. Firemní kultura, síla sdílených cílů, hodnot a priorit.Praha, Grada 1993. ISBN 80-7169-018-X.
Rajlich, J., sen. Vizuální styl firmy - složitý komunikační proces. Design trend. Brno, Design centrum ČR 1994.
Svoboda,V. Corporate Identity. Zlín, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací 2003. ISBN 80-7318-106-1
Seznam doporučené literatury
Aaker, David, A. Brand Building. Brno, ComputerPress 2003. ISBN 80-7226-885-6
Foret, M. Marketingový výzkum. Praha, Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0385-8
Němec, P. Public ralations - zásady komunikace s veřejností. Praha, Management Press 1993. ISBN 80-85603-26-8
Pavlů, D. a kol. Marketingová komunikace a firemní strategie.Zlín, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací 2004. ISBN 80-7318-178-9
Pfeifer, L., Umlaufová, M. Firemní kultura, síla sdílených cílů, hodnot a priorit.Praha, Grada 1993. ISBN 80-7169-018-X.
Rajlich, J., sen. Vizuální styl firmy - složitý komunikační proces. Design trend. Brno, Design centrum ČR 1994.
Svoboda,V. Corporate Identity. Zlín, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací 2003. ISBN 80-7318-106-1