Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací a corparate identity u společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o. Tato společnost poskytuje specifické sociální služby.
Teoretická část práce se zabývá charakteristikou služeb, corporate identity, marketingové komunikace s využitím komunikačních nástrojů. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu a analýzu corporate identity.
Projekt bakalářské práce obsahuje doporučení a návrhy pro společnost Pohřebnictví Zlín, spol. s r.o., které by měl managament využít pro marketingové řízení společnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the field of marketing communication and corporate identity of the company Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o.. This company provides specific social services.
The theoretical part deals with characterization of service corporate identity, and marketing communication utilizing communication tools. The practical part includes SWOT analysis as well as that of corporate identity.
The project of the thesis includes recommendations and suggestions for the company Pohřebnictví Zlín, spol. s r.o., which the management could make use of for the improvement of marketing control.
Klíčová slova
marketingové komunikace, komunikační nástroje, služby, corporate identity, SWOT analýza, společnost Pohřebnictví Zlín, spol. s r.o..
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication tools, services, corporate identity, SWOT analysis, company Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o..
Rozsah průvodní práce
61 s., 9 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací a corparate identity u společnosti Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o. Tato společnost poskytuje specifické sociální služby.
Teoretická část práce se zabývá charakteristikou služeb, corporate identity, marketingové komunikace s využitím komunikačních nástrojů. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu a analýzu corporate identity.
Projekt bakalářské práce obsahuje doporučení a návrhy pro společnost Pohřebnictví Zlín, spol. s r.o., které by měl managament využít pro marketingové řízení společnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the field of marketing communication and corporate identity of the company Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o.. This company provides specific social services.
The theoretical part deals with characterization of service corporate identity, and marketing communication utilizing communication tools. The practical part includes SWOT analysis as well as that of corporate identity.
The project of the thesis includes recommendations and suggestions for the company Pohřebnictví Zlín, spol. s r.o., which the management could make use of for the improvement of marketing control.
Klíčová slova
marketingové komunikace, komunikační nástroje, služby, corporate identity, SWOT analýza, společnost Pohřebnictví Zlín, spol. s r.o..
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication tools, services, corporate identity, SWOT analysis, company Pohřebnictví Zlín, spol. s r. o..
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska problematiky s důrazem na specifika marketingu služeb a zákonná omezení komunikace služeb v oblasti pohřebnictví.
2. Charakterizujte společnost Pohřebnictví Zlín a proveďte situační analýzu (SWOT).
3. Posuďte jednotlivé typy marketingových komunikací společnosti se zaměřením na corporate identity, a to zhlediska souladu kom. nástrojů se zákonnými normami a etickým kodexem.
4. Vyvoďte návrhy a doporučení vyplývající z provedené analýzy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska problematiky s důrazem na specifika marketingu služeb a zákonná omezení komunikace služeb v oblasti pohřebnictví.
2. Charakterizujte společnost Pohřebnictví Zlín a proveďte situační analýzu (SWOT).
3. Posuďte jednotlivé typy marketingových komunikací společnosti se zaměřením na corporate identity, a to zhlediska souladu kom. nástrojů se zákonnými normami a etickým kodexem.
4. Vyvoďte návrhy a doporučení vyplývající z provedené analýzy.
Seznam doporučené literatury
Svoboda, Václav PhDr., Corporate identity, 1. vydání, vydavatel Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, leden 2003. Počet stran 67. ISBN 80-7318-106-1
Vysekalová, J. Mikeš, J. Reklama - Jak dělat reklamu, vydala Grada Publishing a.s., Praha 2003. Počet stran 124. ISBN 80-247-0557-5
Horáková, I. Marketing v současné světové praxi, dotisk, vydala Grada a.s. v Praze 1995. Počet stran 368. ISBN 80-85424-83-5
Vysekalová, J. Strnad, P. Vydrová, J. Základy marketingu - pro střední odborné školy, vydalo nakladatelství FORTUNA V Praze 1999. Počet stran 168. ISBN 80-7168-668-9
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Bergh, J. Marketingová komunikace, vydala Grada Publishing, a.s. v Praze. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1
Seznam doporučené literatury
Svoboda, Václav PhDr., Corporate identity, 1. vydání, vydavatel Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, leden 2003. Počet stran 67. ISBN 80-7318-106-1
Vysekalová, J. Mikeš, J. Reklama - Jak dělat reklamu, vydala Grada Publishing a.s., Praha 2003. Počet stran 124. ISBN 80-247-0557-5
Horáková, I. Marketing v současné světové praxi, dotisk, vydala Grada a.s. v Praze 1995. Počet stran 368. ISBN 80-85424-83-5
Vysekalová, J. Strnad, P. Vydrová, J. Základy marketingu - pro střední odborné školy, vydalo nakladatelství FORTUNA V Praze 1999. Počet stran 168. ISBN 80-7168-668-9
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Bergh, J. Marketingová komunikace, vydala Grada Publishing, a.s. v Praze. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1