Cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá problematikou týkající se marketingu, konkrétně marketingových služeb. Praktická část obsahuje SWOT analýzu, dále analýzu spokojenosti zákazníků ve firmě a následně navržení možného řešení pro zkvalitnění vzájemných vztahů mezi firmou a jejími zákazníky.
Anotace v angličtině
The aim of bachelor thesis is the analysis of customer satisfaction in the Sulphurous Spa Ostrožská Nová Ves, Ltd. Bachelor's thesis is divided into two parts. Theoretical and practical part. The theoretical part deals with issues related to marketing, specifically mar-keting services. The practical part includes a SWOT analysis, customer satisfaction analysis in the company and subsequently propose possible solutions for improving relations between the company and its customers.
Klíčová slova
spokojenost zákazníka, služby, dotazník, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
customer satisfaction, services, questionnaire, marketing research
Rozsah průvodní práce
59 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je analýza spokojenosti zákazníků v Sirnatých lázních Ostrožská Nová Ves, s.r.o. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. Teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá problematikou týkající se marketingu, konkrétně marketingových služeb. Praktická část obsahuje SWOT analýzu, dále analýzu spokojenosti zákazníků ve firmě a následně navržení možného řešení pro zkvalitnění vzájemných vztahů mezi firmou a jejími zákazníky.
Anotace v angličtině
The aim of bachelor thesis is the analysis of customer satisfaction in the Sulphurous Spa Ostrožská Nová Ves, Ltd. Bachelor's thesis is divided into two parts. Theoretical and practical part. The theoretical part deals with issues related to marketing, specifically mar-keting services. The practical part includes a SWOT analysis, customer satisfaction analysis in the company and subsequently propose possible solutions for improving relations between the company and its customers.
Klíčová slova
spokojenost zákazníka, služby, dotazník, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
customer satisfaction, services, questionnaire, marketing research
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši dostupných literárních zdrojů týkajících se problematiky marketingu s důrazem na spokojenost zákazníků.
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků ve firmě Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves, s.r.o.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves, s.r.o.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši dostupných literárních zdrojů týkajících se problematiky marketingu s důrazem na spokojenost zákazníků.
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků ve firmě Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves, s.r.o.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves, s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. Praha: Grada, 2000. ISBN 80-7169-995-0. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
[3] ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2049-4. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. Praha: Grada, 2000. ISBN 80-7169-995-0. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip, et al. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
[3] ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2049-4. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího:
1. Ktorú z uvedených príležitostí (str. 40) považujete za najvýznamnejšiu pre firmu
Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves, s.r.o.?
Otázky oponenta:
1. Na straně 40 uvádíte ve SWOT analýze, že analyzovanou společnost může reálně ohrozit mimo jiné také reforma zdravotnictví. Uveďte konkrétně dopady.
Doplňující otázky:
Novák: Hodláte se profesně věnovat problematice lázeňství?
Lošek: Máte představu, jak významně přispívá lázeňství k tvorbě HDP? Jaké byste doporučila literární zdroje k této problematice?
Šafařík: Kolik je zaměstnanců v příslušných lázních?
Studentka zcela odpověděla na otázky a vznesené dotazy