Hlavním úkolem propagace je šířit věrohodné informace, které přilákají zákazníky. Uspět v této činnosti znamená být dobrý psycholog, stratég, obchodník a textař. Cílem mé práce je zamyslet se nad funkčností současné tištěné propagace v České republice. Začlenění psaného slova do propagačního sdělení a zhodnotit úroveň jednotlivých propagací. V projektové části je konkrétní ukázka tvorby propagačního materiálu v návaznosti na spolupráci s klientem.
Anotace v angličtině
ABSTRACT
Main task of propagation is to broadcast believable information what attract customers. To be successful in this activity you would be for example good a psychologist, a strategist, a trader, a graphic designer or a continuity writer. The aim of my work is think about functionality contemporary pressed propagation in the Czech republic. Written word to integrate into promotional notes.
Practical part is a concrete example of production promotional material in succession on cooperation with client.
Hlavním úkolem propagace je šířit věrohodné informace, které přilákají zákazníky. Uspět v této činnosti znamená být dobrý psycholog, stratég, obchodník a textař. Cílem mé práce je zamyslet se nad funkčností současné tištěné propagace v České republice. Začlenění psaného slova do propagačního sdělení a zhodnotit úroveň jednotlivých propagací. V projektové části je konkrétní ukázka tvorby propagačního materiálu v návaznosti na spolupráci s klientem.
Anotace v angličtině
ABSTRACT
Main task of propagation is to broadcast believable information what attract customers. To be successful in this activity you would be for example good a psychologist, a strategist, a trader, a graphic designer or a continuity writer. The aim of my work is think about functionality contemporary pressed propagation in the Czech republic. Written word to integrate into promotional notes.
Practical part is a concrete example of production promotional material in succession on cooperation with client.
1. Zpracujte literární prameny v oblasti psaného slova v propagačním sdělení, zaměřte se na tvorbu propagačního textu.
2. Stanovte pracovní hypotézy a analyzujte postavení tiskových médií v systému marketingových komunikací a současný stav psaného slova v propagačním sdělení z hlediska odbornosti na doložených příkladech.
3. Ověřte platnost pracovních hypotéz, zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a případně navrhněte vlastní řešení pro zvýšení efektivnosti propagačních sdělení v jednotlivých odvětvích propagace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti psaného slova v propagačním sdělení, zaměřte se na tvorbu propagačního textu.
2. Stanovte pracovní hypotézy a analyzujte postavení tiskových médií v systému marketingových komunikací a současný stav psaného slova v propagačním sdělení z hlediska odbornosti na doložených příkladech.
3. Ověřte platnost pracovních hypotéz, zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a případně navrhněte vlastní řešení pro zvýšení efektivnosti propagačních sdělení v jednotlivých odvětvích propagace.
Seznam doporučené literatury
ČMEJRKOVÁ S.: Reklama v češtině, čeština v reklamě 1. vydání, Voznice, LEDA 2000, ISBN 80-85927-75-6
HACKL, B: Propagační prostředky 2. vydání, Praha, Merkur 1977
KŘÍŽEK, Z., CRHA, I.: Jak psát reklamní text 2. vydání, Praha, GRADA 2003, ISBN 80-247-0556-7
FORET, M, a kol.: Marketing - základy a postupy 1. vydání, Praha, Computer Press 2001, ISBN 80-72226-558-X
DENIS, MC, QUAR,: Úvod do teorie masové komunikace
Seznam doporučené literatury
ČMEJRKOVÁ S.: Reklama v češtině, čeština v reklamě 1. vydání, Voznice, LEDA 2000, ISBN 80-85927-75-6
HACKL, B: Propagační prostředky 2. vydání, Praha, Merkur 1977
KŘÍŽEK, Z., CRHA, I.: Jak psát reklamní text 2. vydání, Praha, GRADA 2003, ISBN 80-247-0556-7
FORET, M, a kol.: Marketing - základy a postupy 1. vydání, Praha, Computer Press 2001, ISBN 80-72226-558-X
DENIS, MC, QUAR,: Úvod do teorie masové komunikace