Tato bakalářská práce analyzuje věrnostní program Baťa klub. Společnost Baťa provozuje od roku 1999 věrnostní program Baťa klub, který funguje na principu sbírání bodů. Členové Baťa klubu za své nákupy získávají body, které jsou následně proměny v poukázky na slevu. V roce 2004 došlo k úpravě pravidel a nastavení bodového schématu bylo změněno a od-měna snížena. Cílem této práce je zjistit, jaký dopad měla úprava pravidel na zákazníky. Ve své práci se zamýšlím nad důvody, které vedou zákazníky k členství ve věrnostních progra-mech a nakolik je pro ně výše odměny rozhodující. Zjišťuji, zda jejich důvody jsou racionál-ního charakteru nebo naopak rozhoduje emocionální stránka vztahu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis analyses loyalty programme Baťa klub. Company Baťa runs loyalty programme based on collecting points since 1999. Members of the Baťa klub are collecting points towards their purchases; these points are transferred into discount vouchers. Points scheme was significantly changed during 2004 and total rewards were reduced in half. The objective of my thesis is to find out whether this change has impact on customer behaviour. In my thesis I think of reasons, which customers conduce to participate in loyalty pro-grammes and if the size of rewards is the most important factor. I will discover whether their considerations are rational or if irrational aspect is crucial.
Tato bakalářská práce analyzuje věrnostní program Baťa klub. Společnost Baťa provozuje od roku 1999 věrnostní program Baťa klub, který funguje na principu sbírání bodů. Členové Baťa klubu za své nákupy získávají body, které jsou následně proměny v poukázky na slevu. V roce 2004 došlo k úpravě pravidel a nastavení bodového schématu bylo změněno a od-měna snížena. Cílem této práce je zjistit, jaký dopad měla úprava pravidel na zákazníky. Ve své práci se zamýšlím nad důvody, které vedou zákazníky k členství ve věrnostních progra-mech a nakolik je pro ně výše odměny rozhodující. Zjišťuji, zda jejich důvody jsou racionál-ního charakteru nebo naopak rozhoduje emocionální stránka vztahu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis analyses loyalty programme Baťa klub. Company Baťa runs loyalty programme based on collecting points since 1999. Members of the Baťa klub are collecting points towards their purchases; these points are transferred into discount vouchers. Points scheme was significantly changed during 2004 and total rewards were reduced in half. The objective of my thesis is to find out whether this change has impact on customer behaviour. In my thesis I think of reasons, which customers conduce to participate in loyalty pro-grammes and if the size of rewards is the most important factor. I will discover whether their considerations are rational or if irrational aspect is crucial.
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu bakalářské práce.
2. Popište vznik a vývoj věrnostního programu Baťa klub.
3. Analyzujte věrnostní program do roku 2004 a po roce 2004, tedy po úpravě pravidel.
4. Zhodnoťte dopad změny podmínek věrnostního programu Baťa klub na jeho efektivitu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu bakalářské práce.
2. Popište vznik a vývoj věrnostního programu Baťa klub.
3. Analyzujte věrnostní program do roku 2004 a po roce 2004, tedy po úpravě pravidel.
4. Zhodnoťte dopad změny podmínek věrnostního programu Baťa klub na jeho efektivitu.
Seznam doporučené literatury
L. Schiffman, L. Kanuk, Nákupní chování, Computer Press
M. Foret, Marketingová komunikace, Computer Press
J. vysekalová, Psychologie spotřebitele, Grada Publishing
P. Pelsmacker, M. Geuens, J. Bergh, Marketingová komunikace, Grada Publishing
K. Storbacka, J. Lehtinen, Řízení vztahů se zákazníky, Grada Publishing
Seznam doporučené literatury
L. Schiffman, L. Kanuk, Nákupní chování, Computer Press
M. Foret, Marketingová komunikace, Computer Press
J. vysekalová, Psychologie spotřebitele, Grada Publishing
P. Pelsmacker, M. Geuens, J. Bergh, Marketingová komunikace, Grada Publishing
K. Storbacka, J. Lehtinen, Řízení vztahů se zákazníky, Grada Publishing