Práce analyzuje specifika marketingové komunikace trhu práce z pohledu segmentu marke-tingu služeb. Sleduje konkrétní komunikační procesy v pracovní a personální agentuře jednak z pohledu teoretických východisek a paralelně z pohledu strategických cílů firmy. Na základě sofistikované marketingové sondy je ověřována stanovená hypotéza. Práce předkládá sledované organizaci návrhy a jednotlivá doporučení v oblasti marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The thesis analyses marketing communication of labour market from point of view of marketing services segment. It characterize concerete communication processes in recruitment agency both from theoretical bases and point of view of company strategy. Thesis verifies given hypothesis on the base of sophisticated marketing probing and provides reccommen-dations for selected organization.
Klíčová slova
marketing průmyslový trh B2B, spotřebitelský trh B2C, zákazník, marketing služeb, mar-ketingová komunikace a nákupní chování, vlastnosti služeb a jejich důsledky pro marke-ting , marketingová strategie v oblasti služeb, outsourcing lidských zdrojů
Klíčová slova v angličtině
Marketing, industrial market B2B, consumer´s market B2C, customer, service marketing, marketing communication and purchase behaviour, features of services and their con-sequences for marketing, marketing strategy in the field of services, outsourcing of human resources.
Rozsah průvodní práce
57s
Jazyk
CZ
Anotace
Práce analyzuje specifika marketingové komunikace trhu práce z pohledu segmentu marke-tingu služeb. Sleduje konkrétní komunikační procesy v pracovní a personální agentuře jednak z pohledu teoretických východisek a paralelně z pohledu strategických cílů firmy. Na základě sofistikované marketingové sondy je ověřována stanovená hypotéza. Práce předkládá sledované organizaci návrhy a jednotlivá doporučení v oblasti marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The thesis analyses marketing communication of labour market from point of view of marketing services segment. It characterize concerete communication processes in recruitment agency both from theoretical bases and point of view of company strategy. Thesis verifies given hypothesis on the base of sophisticated marketing probing and provides reccommen-dations for selected organization.
Klíčová slova
marketing průmyslový trh B2B, spotřebitelský trh B2C, zákazník, marketing služeb, mar-ketingová komunikace a nákupní chování, vlastnosti služeb a jejich důsledky pro marke-ting , marketingová strategie v oblasti služeb, outsourcing lidských zdrojů
Klíčová slova v angličtině
Marketing, industrial market B2B, consumer´s market B2C, customer, service marketing, marketing communication and purchase behaviour, features of services and their con-sequences for marketing, marketing strategy in the field of services, outsourcing of human resources.
Zásady pro vypracování
1. Analyzujte a zhodnoťte literaturu popisující tematiku marketingové komunikace B2B a B2C se zaměřením na zvolený segment personálního marketingu a vyvoďte některé závěry pro Vaše téma.
2. Stanovte hypotézy pro řešené téma z hlediska současných znalostí problematiky.
3. Popište současný systém komunikace ve sféře personálního marketingu zejména z hledisek: strategického marketingového vymezení, nástrojů implementace strategie, komunikačních plánů, vyhodnocení komunikace, návrhů na řešení a opatření.
4. Analyzujte podle bodu 3 situaci v agentuře KAPPA People.
5. Proveďte marketingovou výzkumnou sondu zaměřenou na známost značky KAPPA People a zhodnoťte současný stav včetně návrhu východisek zkvalitnění MK.
6. Posuďte míru potvrzení či vyvracení stanovených hypotéz.
Zásady pro vypracování
1. Analyzujte a zhodnoťte literaturu popisující tematiku marketingové komunikace B2B a B2C se zaměřením na zvolený segment personálního marketingu a vyvoďte některé závěry pro Vaše téma.
2. Stanovte hypotézy pro řešené téma z hlediska současných znalostí problematiky.
3. Popište současný systém komunikace ve sféře personálního marketingu zejména z hledisek: strategického marketingového vymezení, nástrojů implementace strategie, komunikačních plánů, vyhodnocení komunikace, návrhů na řešení a opatření.
4. Analyzujte podle bodu 3 situaci v agentuře KAPPA People.
5. Proveďte marketingovou výzkumnou sondu zaměřenou na známost značky KAPPA People a zhodnoťte současný stav včetně návrhu východisek zkvalitnění MK.
6. Posuďte míru potvrzení či vyvracení stanovených hypotéz.
Seznam doporučené literatury
Moderní reklama-umění zaujmout, Done E. Schulz
Personální management , Michael Armstrong
Strategie firemní komunikace,: Škapová,Horáková, Stejskalová
Marektingové plánování,John ¨Cooper
Marketing a management, Kotler
Úvod do teorie masové komunikace, Denis McQuail
Marketingové komunikace
Lidské zdroje v ČR, ročenka
Odborné časopisy : Marketing a média
Strategie
HR Fórum
Práce a mzda
Seznam doporučené literatury
Moderní reklama-umění zaujmout, Done E. Schulz
Personální management , Michael Armstrong
Strategie firemní komunikace,: Škapová,Horáková, Stejskalová
Marektingové plánování,John ¨Cooper
Marketing a management, Kotler
Úvod do teorie masové komunikace, Denis McQuail
Marketingové komunikace
Lidské zdroje v ČR, ročenka
Odborné časopisy : Marketing a média
Strategie
HR Fórum
Práce a mzda