Cílem mé bakalářské práce je analýza marketingových komunikací v konkrétním existujícím subjektu, v realitní kanceláři Agentura Zvonek. Zaměřuji se na nejužívanější a nejvhodnější formy a prostředky marketingové komunikace realitní kanceláře.
V analytické části své práce analyzuji stávající marketingovou komunikaci realitní kanceláře Agentura Zvonek ve Zlíně a navrhuji, jak ji zefektivnit a rozšířit o další formy a prostředky. Také jsem realizoval dotazníkové šetření trhu realit a známosti firmy Agentura Zvonek v místě její působnosti. V praktické části práce jsem navrhl plán komunikace firmy pro příští období.
Anotace v angličtině
The purpose of my bachelor work is an analysis of marketing communications in existing business environment of estate agency Agentura Zvonek. I aimed at finding the most used and the most suitable ways and means of marketing communications for an estate agency.
In analytical part of my survey I analyzed the present marketing communication of the Agentura Zvonek and I suggested some new notions how to work in more effective ways with use of appropriate means. I realised a research of market of realpropety and ge-neral knowledge of Agentura Zvonek in it´s place of activity. In practical part of my survey I disposed project of future communication of company.
Cílem mé bakalářské práce je analýza marketingových komunikací v konkrétním existujícím subjektu, v realitní kanceláři Agentura Zvonek. Zaměřuji se na nejužívanější a nejvhodnější formy a prostředky marketingové komunikace realitní kanceláře.
V analytické části své práce analyzuji stávající marketingovou komunikaci realitní kanceláře Agentura Zvonek ve Zlíně a navrhuji, jak ji zefektivnit a rozšířit o další formy a prostředky. Také jsem realizoval dotazníkové šetření trhu realit a známosti firmy Agentura Zvonek v místě její působnosti. V praktické části práce jsem navrhl plán komunikace firmy pro příští období.
Anotace v angličtině
The purpose of my bachelor work is an analysis of marketing communications in existing business environment of estate agency Agentura Zvonek. I aimed at finding the most used and the most suitable ways and means of marketing communications for an estate agency.
In analytical part of my survey I analyzed the present marketing communication of the Agentura Zvonek and I suggested some new notions how to work in more effective ways with use of appropriate means. I realised a research of market of realpropety and ge-neral knowledge of Agentura Zvonek in it´s place of activity. In practical part of my survey I disposed project of future communication of company.
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací služeb.
2. Stanovte účel, cíle a hypotézy práce.
3. Charakterizujte agenturu Zvonek a realizujte její situační analýzu.
4. Zhodnoťte dosavadní komunikační nástroje agentury Zvonek a způsoby zjišťování zpětné vazby z realizovaných kom. kampaní.
5. Z provedené analýzy vyvoďte závěry a navrhněte plán komunikace pro příští období.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací služeb.
2. Stanovte účel, cíle a hypotézy práce.
3. Charakterizujte agenturu Zvonek a realizujte její situační analýzu.
4. Zhodnoťte dosavadní komunikační nástroje agentury Zvonek a způsoby zjišťování zpětné vazby z realizovaných kom. kampaní.
5. Z provedené analýzy vyvoďte závěry a navrhněte plán komunikace pro příští období.
Seznam doporučené literatury
FORET, M., Marketingová komunikace, 1. vydání Brno, Computer Press 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
KOTLER, P., ARMSTRONG, G., Marketing, 1. vydání Praha, Grada 2004. Počet stran 855. ISBN 80-247-0513-3
KOTLER, P., Marketing, management, 10. vydání Praha, Grada 2001. Počet stran 789. ISBN 80-247-0016-6
DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha 2003.
PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vydání Praha, Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-276-X
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M., Marketing služeb. Vydání 1 Praha. GRADA Publishing. ISBN 80-7169-995-0
KOTLER, P., Marketing podle Kotlera, 3.vydání Praha, Management Press 2004. Počet stran 260. ISBN 80-7261-010-4
Seznam doporučené literatury
FORET, M., Marketingová komunikace, 1. vydání Brno, Computer Press 2003. Počet stran 275. ISBN 80-7226-811-2
KOTLER, P., ARMSTRONG, G., Marketing, 1. vydání Praha, Grada 2004. Počet stran 855. ISBN 80-247-0513-3
KOTLER, P., Marketing, management, 10. vydání Praha, Grada 2001. Počet stran 789. ISBN 80-247-0016-6
DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha 2003.
PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vydání Praha, Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-276-X
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M., Marketing služeb. Vydání 1 Praha. GRADA Publishing. ISBN 80-7169-995-0
KOTLER, P., Marketing podle Kotlera, 3.vydání Praha, Management Press 2004. Počet stran 260. ISBN 80-7261-010-4