Práce se v teoretické části zabývá marketingovými komunikacemi hudebních festivalů obecně. Ukazuje opatření, postupy a prostředky, které pořádající organizace v marketingu užívají. V praktické části je pak z marketingového hlediska analyzován konkrétní festival - Smetanova Litomyšl. Jsou zde představeny cílové skupiny a cíle festivalu, marketingová strategie, způsob získávání financí, tvorba propagační kamapaně atd.
Anotace v angličtině
The teoretical part of this batchelor thesis deals with marketing communications of music festivals in general. Arrangements, techniques and precautions which the arranging organizations use in marketing are shown here. Then in practical part there is an actual marketing analysis of a practicular festival - Smatana's Litomyšl. Aiming groups and aims of the actual festival, marketing strategies, methods of funding, creation process of a promotion campaing etc. are also presented here.
Práce se v teoretické části zabývá marketingovými komunikacemi hudebních festivalů obecně. Ukazuje opatření, postupy a prostředky, které pořádající organizace v marketingu užívají. V praktické části je pak z marketingového hlediska analyzován konkrétní festival - Smetanova Litomyšl. Jsou zde představeny cílové skupiny a cíle festivalu, marketingová strategie, způsob získávání financí, tvorba propagační kamapaně atd.
Anotace v angličtině
The teoretical part of this batchelor thesis deals with marketing communications of music festivals in general. Arrangements, techniques and precautions which the arranging organizations use in marketing are shown here. Then in practical part there is an actual marketing analysis of a practicular festival - Smatana's Litomyšl. Aiming groups and aims of the actual festival, marketing strategies, methods of funding, creation process of a promotion campaing etc. are also presented here.
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingových komunikacích v oblasti kultury se zaměřením na hudební festivalovou scénu. Na základě teoretických poznatků formulujte pracovní hypotézy.
2. Analyzujte marketingovou komunikaci vybraného hudebního festivalu z pohledu pořadatele i jeho cílových skupin.
3. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh marketingových komunikací festivalu, naznačte možnosti budoucího vývoje strategie marketingových komunikací festivalu a hudební scény.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingových komunikacích v oblasti kultury se zaměřením na hudební festivalovou scénu. Na základě teoretických poznatků formulujte pracovní hypotézy.
2. Analyzujte marketingovou komunikaci vybraného hudebního festivalu z pohledu pořadatele i jeho cílových skupin.
3. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh marketingových komunikací festivalu, naznačte možnosti budoucího vývoje strategie marketingových komunikací festivalu a hudební scény.
Seznam doporučené literatury
Kotler,P. Marketing. Bratislava: SPN, 1990. ISBN 80-0802042-3
Hanngan, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-07-7
Bek, M. Konzervatoř Evropy. Praha, KLP, 2003. ISBN 80-85917-99-8
Vogel, H. L. Entertainment industry economics. Cambridge University Press, 2004. ISBN 0-521-83612-3
Seznam doporučené literatury
Kotler,P. Marketing. Bratislava: SPN, 1990. ISBN 80-0802042-3
Hanngan, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-07-7
Bek, M. Konzervatoř Evropy. Praha, KLP, 2003. ISBN 80-85917-99-8
Vogel, H. L. Entertainment industry economics. Cambridge University Press, 2004. ISBN 0-521-83612-3