Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace firmy Simona Zemanová, s. r. o. a vnímáním značky Benetton. Ve své práci jsem použila teoretické znalosti, znalosti z pra-xe a také marketingový výzkum. Práce popisuje neexistenci některých forem marketingo-vých komunikací a problém zanedbávání stávajících forem marketingových komunikací firmy. V práci je zhotovena analýza současné situace i návrhy na její zlepšení.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor work is to analyse communication of the firm Simona Zemanová, Ltd. and perception of Benetton brand. I used thoretical, practical knowledge and also mar-keting research. The thesis describes the nonexistence some forms of marketing communi-cations and the problem of the neglected contemporary elements of marketing communi-cations. This thesis contain also the analysis the contemporary situation and suggustions how to solve it.
Klíčová slova
Benetton, marketingové komunikace, značka, franchising, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Benetton, marketing communications, brand, franchising, marketing research
Rozsah průvodní práce
83 s., 13 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace firmy Simona Zemanová, s. r. o. a vnímáním značky Benetton. Ve své práci jsem použila teoretické znalosti, znalosti z pra-xe a také marketingový výzkum. Práce popisuje neexistenci některých forem marketingo-vých komunikací a problém zanedbávání stávajících forem marketingových komunikací firmy. V práci je zhotovena analýza současné situace i návrhy na její zlepšení.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor work is to analyse communication of the firm Simona Zemanová, Ltd. and perception of Benetton brand. I used thoretical, practical knowledge and also mar-keting research. The thesis describes the nonexistence some forms of marketing communi-cations and the problem of the neglected contemporary elements of marketing communi-cations. This thesis contain also the analysis the contemporary situation and suggustions how to solve it.
Klíčová slova
Benetton, marketingové komunikace, značka, franchising, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Benetton, marketing communications, brand, franchising, marketing research
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupné materiály v oblasti marketingových komunikací (pro oblast firemní komunikace).
2. Formulujte hypotézy k současné pozici firmy Simona Zemanová, s. r. o.
3. Analyzujte současné vnímání značky Benetton.
4. Navrhněte možné kroky pro zlepšení komunikace firmy Simona Zemanová, s. r. o. se zákazníky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupné materiály v oblasti marketingových komunikací (pro oblast firemní komunikace).
2. Formulujte hypotézy k současné pozici firmy Simona Zemanová, s. r. o.
3. Analyzujte současné vnímání značky Benetton.
4. Navrhněte možné kroky pro zlepšení komunikace firmy Simona Zemanová, s. r. o. se zákazníky.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing. Grada 2004
Tellis, G. J. Reklama a podpora prodeje. Grada 2000
Nagyová, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha. VOX 1999
Světlík, J. Marketing a reklama. Zlín. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 2003
Svoboda, V. Corporate identity. Zlín. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. 2004
Horáková, I., Stejskalová, D., Škapová, H. Strategie firemní komunikace. Praha. Management Press 2000
Pavlů, D. a kolektiv. Marketingové komunikace a firemní strategie. Zlín. Uvinerzita Tomáše Bati ve Zlíně 2004
Glanz, B. A. Jak získat věrné zákazníky. Grada 1996
Foster, T. R. V. Jak získat a udržet zákazníka. Praha. Computer Press 2002
Jakubíková, D. Franchising. Vydavatelství ZČU 1997
Řezníčková, M. Franchising - Podnikání pod cizím jménem. Praha. C. H. Beck 1999
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing. Grada 2004
Tellis, G. J. Reklama a podpora prodeje. Grada 2000
Nagyová, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha. VOX 1999
Světlík, J. Marketing a reklama. Zlín. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 2003
Svoboda, V. Corporate identity. Zlín. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. 2004
Horáková, I., Stejskalová, D., Škapová, H. Strategie firemní komunikace. Praha. Management Press 2000
Pavlů, D. a kolektiv. Marketingové komunikace a firemní strategie. Zlín. Uvinerzita Tomáše Bati ve Zlíně 2004
Glanz, B. A. Jak získat věrné zákazníky. Grada 1996
Foster, T. R. V. Jak získat a udržet zákazníka. Praha. Computer Press 2002
Jakubíková, D. Franchising. Vydavatelství ZČU 1997
Řezníčková, M. Franchising - Podnikání pod cizím jménem. Praha. C. H. Beck 1999