Bakalářská práce se zabývá vlivem interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Objasňuje pojem interní public relations, na čem je postaveno a jaké jsou jeho formy.
Dále pak mapuje nové nástroje vnitřního PR a tendence v České republice. Velká kapitola je věnována programu Investors in People (organizuje agentura Czech Invest), který je zaměřen mimo jiné na analyzování a následné zlepšování interní komunikace ve středních
a malých firmách.
Anotace v angličtině
This bachelor´s final project deals with the influence of internal PR on values and attitudes of employees towards their company. It clarifies the determination of internal Public relations, and describes different internal PR types and PR tools. The thesis also analyses the contemporary situation in Czech Republic. The main chapter concerns the “Investors in People“ programme (organized by Czech Invest) focused mainly on analysing and improving the internal PR communication in small and middle-sized companies.
Klíčová slova
Interní Public Relations, Interní komunikace ve firmě, Nástroje interního PR, Incentivní programy, Teambuildingové aktivity, Investors in People, Interní zpravodaj
Klíčová slova v angličtině
Internal Public Relations, Internal communications in corporation, Implements
of internal PR, Incentive programmes, Teambuilding activities, Investors in People, Internal bullet
Rozsah průvodní práce
76 s., 5 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá vlivem interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Objasňuje pojem interní public relations, na čem je postaveno a jaké jsou jeho formy.
Dále pak mapuje nové nástroje vnitřního PR a tendence v České republice. Velká kapitola je věnována programu Investors in People (organizuje agentura Czech Invest), který je zaměřen mimo jiné na analyzování a následné zlepšování interní komunikace ve středních
a malých firmách.
Anotace v angličtině
This bachelor´s final project deals with the influence of internal PR on values and attitudes of employees towards their company. It clarifies the determination of internal Public relations, and describes different internal PR types and PR tools. The thesis also analyses the contemporary situation in Czech Republic. The main chapter concerns the “Investors in People“ programme (organized by Czech Invest) focused mainly on analysing and improving the internal PR communication in small and middle-sized companies.
Klíčová slova
Interní Public Relations, Interní komunikace ve firmě, Nástroje interního PR, Incentivní programy, Teambuildingové aktivity, Investors in People, Interní zpravodaj
Klíčová slova v angličtině
Internal Public Relations, Internal communications in corporation, Implements
of internal PR, Incentive programmes, Teambuilding activities, Investors in People, Internal bullet
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska s důrazem na formy interních PR.
2. Popište program Investors in People ve firmě Servisbal Obaly, s.r.o.
3. Analyzujte stávající interní komunikaci.
4. Proveďte marketingový průzkum u cílové skupiny zaměstnanců.
5. Na základě zjištěných skutečností zhodnoťte vliv jednotlivých nástrojů interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska s důrazem na formy interních PR.
2. Popište program Investors in People ve firmě Servisbal Obaly, s.r.o.
3. Analyzujte stávající interní komunikaci.
4. Proveďte marketingový průzkum u cílové skupiny zaměstnanců.
5. Na základě zjištěných skutečností zhodnoťte vliv jednotlivých nástrojů interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců.
Seznam doporučené literatury
C. Caywood, Public Relations, Computer Press
O. Tegze, Neverbální komunikace, Computer Press
M. Foret, Marketingová komunikace, Computer Press
I. Brooks, Firemní kultura, Computer Press
Seznam doporučené literatury
C. Caywood, Public Relations, Computer Press
O. Tegze, Neverbální komunikace, Computer Press
M. Foret, Marketingová komunikace, Computer Press
I. Brooks, Firemní kultura, Computer Press