Teoretické a praktické základy činnosti reklamních agentur a jejich zdroj v činnosti Art Centra, československého střediska výtvarných umění. Hledání základů činnosti současných českých reklamních agentur, specifikace těchto základů a poukaz na teoretický a praktický zdroj této činnosti v působení agentury Art Centrum, československého střediska výtvarných umění.
Anotace v angličtině
Theoretical and practical principles of work in present day advertising agencies and their
source in business of Art Centrum, czechoslovak centre of fine arts.
Research into the base of the present day adavertising agencies activities, specification of
these bases with a focus on theoretical and practical foundations of this activity found in
the work of Art Centrum, Czechoslovak centre of fine arts in the second half of the 20th
century.
Klíčová slova
Art Centrum, Hubert Matějček, Karel Knap, autorské právo, EXPO, výstava, souborné dílo, Jaromír Hník, Marek Šebesťák, ARA, Jiří Kratěna, Jan Vávra
Klíčová slova v angličtině
Art Centrum, Hubert Matějček, Karel Knap, copyright law, EXPO, exhibition, souborné dílo, Jaromír Hník, Marek Šebesťák, ARA, Jiří Kratěna, Jan Vávra
Rozsah průvodní práce
41
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretické a praktické základy činnosti reklamních agentur a jejich zdroj v činnosti Art Centra, československého střediska výtvarných umění. Hledání základů činnosti současných českých reklamních agentur, specifikace těchto základů a poukaz na teoretický a praktický zdroj této činnosti v působení agentury Art Centrum, československého střediska výtvarných umění.
Anotace v angličtině
Theoretical and practical principles of work in present day advertising agencies and their
source in business of Art Centrum, czechoslovak centre of fine arts.
Research into the base of the present day adavertising agencies activities, specification of
these bases with a focus on theoretical and practical foundations of this activity found in
the work of Art Centrum, Czechoslovak centre of fine arts in the second half of the 20th
century.
Klíčová slova
Art Centrum, Hubert Matějček, Karel Knap, autorské právo, EXPO, výstava, souborné dílo, Jaromír Hník, Marek Šebesťák, ARA, Jiří Kratěna, Jan Vávra
Klíčová slova v angličtině
Art Centrum, Hubert Matějček, Karel Knap, copyright law, EXPO, exhibition, souborné dílo, Jaromír Hník, Marek Šebesťák, ARA, Jiří Kratěna, Jan Vávra
Zásady pro vypracování
1. Zhodnoťte literaturu o tematice PZO v ČR v období do roku 1990 a určete místo a úkoly Art Centra v oblasti komunikace do zahraničí.
2. Analyzujte okolnosti založení Art Centra a jeho vývoj do roku 1989 s akcentem na různé formy propagace ČR.
3. Popište a zhodnoťte nejvýznamnější projekty realizované Art Centrem v období 1964-1989.
4. Analyzujte profily nejvýznamnějších osobností působících v Art Centru jako zdroj osobností nového reklamního průmyslu v ČR po roce 1989.
6. Na základě poznatků z analýzy naznačte možný vývoj a postavení Art Centra do budoucna.
Zásady pro vypracování
1. Zhodnoťte literaturu o tematice PZO v ČR v období do roku 1990 a určete místo a úkoly Art Centra v oblasti komunikace do zahraničí.
2. Analyzujte okolnosti založení Art Centra a jeho vývoj do roku 1989 s akcentem na různé formy propagace ČR.
3. Popište a zhodnoťte nejvýznamnější projekty realizované Art Centrem v období 1964-1989.
4. Analyzujte profily nejvýznamnějších osobností působících v Art Centru jako zdroj osobností nového reklamního průmyslu v ČR po roce 1989.
6. Na základě poznatků z analýzy naznačte možný vývoj a postavení Art Centra do budoucna.
Seznam doporučené literatury
Matějček Hubert, S uměním do celého světa, Praha 1990, interní tisk
Dobové časopisy o propagaci a zahraničním obchodě
Rozhovory s pamětníky a tvůrci Art Centra
Matějček Hubert, Cesta kolem světa za 50 dní, rukopis publikace
Seznam doporučené literatury
Matějček Hubert, S uměním do celého světa, Praha 1990, interní tisk
Dobové časopisy o propagaci a zahraničním obchodě
Rozhovory s pamětníky a tvůrci Art Centra
Matějček Hubert, Cesta kolem světa za 50 dní, rukopis publikace