Diplomová práce se zabývá problematikou digitálních médií a mobilního marketingu. V teoretické části se zaměřuji na rozdělení a využití jednotlivých digitálních médií a pře-devším pak na oblast mobilního marketingu. Popisuji příklady využití mobilních aplikací v reklamních kampaních u nás a v zahraničí. Problematiku se snažím zhodnotit na základě hloubkových rozhovorů s odborníky v oboru. Na základě zjištěných informací pak připra-vuji kampaň s využitím mobilních aplikací a dalších digitálních médií.
Anotace v angličtině
The thesis deals with problems of digital media and mobile marketing. In the theoretical part is focused on the segmentation and usage of digital media and especially in the area of mobile marketing. Describe examples of the use of mobile application in advertising cam-paigns in Czech and foreign countries. The issue I'm trying to evaluate on the basis of in-terviews with experts in the field of digital media. Based on the information I'm preparing campaign with usage of mobile applications and other digital media.
Mobile marketing, mobile application, digital media, smartphone, mobile device, augment-ed reality, depth interview, brand, propagation
Rozsah průvodní práce
99, 158 123
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá problematikou digitálních médií a mobilního marketingu. V teoretické části se zaměřuji na rozdělení a využití jednotlivých digitálních médií a pře-devším pak na oblast mobilního marketingu. Popisuji příklady využití mobilních aplikací v reklamních kampaních u nás a v zahraničí. Problematiku se snažím zhodnotit na základě hloubkových rozhovorů s odborníky v oboru. Na základě zjištěných informací pak připra-vuji kampaň s využitím mobilních aplikací a dalších digitálních médií.
Anotace v angličtině
The thesis deals with problems of digital media and mobile marketing. In the theoretical part is focused on the segmentation and usage of digital media and especially in the area of mobile marketing. Describe examples of the use of mobile application in advertising cam-paigns in Czech and foreign countries. The issue I'm trying to evaluate on the basis of in-terviews with experts in the field of digital media. Based on the information I'm preparing campaign with usage of mobile applications and other digital media.
Mobile marketing, mobile application, digital media, smartphone, mobile device, augment-ed reality, depth interview, brand, propagation
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte a kriticky zhodnoťte teoretické poznatky v oblasti digitálního a mobilního marketingu.
2. Formulujte cíle a stanovte problémové okruhy.
3. Analyzujte využívání digitálních médií a mobilního marketingu v českém prostředí a srovnejte se zahraničím.
4. S využitím získaných výsledků navrhněte reklamní kampaň využívající mobilní marketing pro určitého klienta.
5. V závěru zhodnoťe stanovené cíle.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte a kriticky zhodnoťte teoretické poznatky v oblasti digitálního a mobilního marketingu.
2. Formulujte cíle a stanovte problémové okruhy.
3. Analyzujte využívání digitálních médií a mobilního marketingu v českém prostředí a srovnejte se zahraničím.
4. S využitím získaných výsledků navrhněte reklamní kampaň využívající mobilní marketing pro určitého klienta.
5. V závěru zhodnoťe stanovené cíle.
Seznam doporučené literatury
GUY, Richard, Alan CHARLESWORTH a Rita ESEN. Online marketing: a customer-led approach. New York: Oxfrd University Press, 2007. ISBN 9780199265855.
RYAN, Damian a Clavin JONES. Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation [kniha]. London: Kogan Page, 2009 [cit. 2011-16-12]. ISBN 978-0-749453-89-3.
SHEEHAN, Brian. Online Marketing. Switzerland: AVA Publishing, 2010. ISBN 978-2-940411-33-7.
WERTIME, Kent a Ian FENWICK. DigiMarketing: The Essential Guide to New Media . Singapore: John Wiley , 2008. ISBN 978-0470-822319.
WIND, Yoram, Jerry WIND a Vijay MAHAJAN. Digital Marketing: global strategies from the world's leading experts. New York: John Wiley and Sons, 2001. ISBN 0-471-36122-4.
Seznam doporučené literatury
GUY, Richard, Alan CHARLESWORTH a Rita ESEN. Online marketing: a customer-led approach. New York: Oxfrd University Press, 2007. ISBN 9780199265855.
RYAN, Damian a Clavin JONES. Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation [kniha]. London: Kogan Page, 2009 [cit. 2011-16-12]. ISBN 978-0-749453-89-3.
SHEEHAN, Brian. Online Marketing. Switzerland: AVA Publishing, 2010. ISBN 978-2-940411-33-7.
WERTIME, Kent a Ian FENWICK. DigiMarketing: The Essential Guide to New Media . Singapore: John Wiley , 2008. ISBN 978-0470-822319.
WIND, Yoram, Jerry WIND a Vijay MAHAJAN. Digital Marketing: global strategies from the world's leading experts. New York: John Wiley and Sons, 2001. ISBN 0-471-36122-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Kačérková, PhD.):
1.Zamýšlíte se nad pojmem interaktivita digitálních kampaní. Je podle vás trend začleňování interaktivních prvků do těchto kampaní dlouhodobě udržitelný?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2.Ze sekundárního výzkumu cituje, že téměř 50 % respondentů není ochotno přijímat reklamu na svých mobilních zařízeních. Je toto číslo dle vašeho názoru vysoké? Je efektivní soustředit se na tento typ reklamy?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3.Je podle vás reálná šance, že by pražský zástupce značky Jameson Irish Whiskey přistoupil na navrhované řešení v projektové části. Jaká jsou pozitiva a negativa tohoto řešení?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.