Diplomová práce se zabývá popisem a analýzou corporate identity britského restauračního řetězce Prezzo. Analytická část je zpracována na základě sběru kvalitativních a kvantitativních dat. Kvalitativní data jsou získána rozhovorem s majitelem a CEO společnosti a kvantitativní data on line dotazníkovým šetřením. Na základě výstupů z analytické části je připraven návrh na zlepšení současné corporate identity společnosti.
Anotace v angličtině
Master?s thesis describes and examines corporate identity of British restaurant chain Prez-zo. Analytical part is based on qualitative and quantitative data collection. Qualitative data are collected using method of interview with main shareholder and CEO of the company. Quantitative data are gathered using method of on line questionnaires. The results from analytical part are used for a considered proposal to improve Prezzo corporate identity.
Klíčová slova
Corporate identity, corporate brand, restaurační služby, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Corporate identity, corporate brand, restaurant industry, marketing research
Rozsah průvodní práce
79 s. 13 086 znaků
Jazyk
AN
Anotace
Diplomová práce se zabývá popisem a analýzou corporate identity britského restauračního řetězce Prezzo. Analytická část je zpracována na základě sběru kvalitativních a kvantitativních dat. Kvalitativní data jsou získána rozhovorem s majitelem a CEO společnosti a kvantitativní data on line dotazníkovým šetřením. Na základě výstupů z analytické části je připraven návrh na zlepšení současné corporate identity společnosti.
Anotace v angličtině
Master?s thesis describes and examines corporate identity of British restaurant chain Prez-zo. Analytical part is based on qualitative and quantitative data collection. Qualitative data are collected using method of interview with main shareholder and CEO of the company. Quantitative data are gathered using method of on line questionnaires. The results from analytical part are used for a considered proposal to improve Prezzo corporate identity.
Klíčová slova
Corporate identity, corporate brand, restaurační služby, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Corporate identity, corporate brand, restaurant industry, marketing research
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu. Věnujte pozornost zvolenému sektoru služeb a specifikům corporate identity společnosti.
2. Stanovte cíle, metody a pracovní hypotézy práce.
1. Charakterizujte společnost Prezzo a její corporate identity.
2. Analyzujte corporate identity společnosti Prezzo vnímanou z pohledu důležitých zájmových skupin.
3. Zpracujte závěry obou analýz a verifikujte hypotézy.
4. Vypracujte projektový návrh pro zlepšení současné corporate identity společnosti s ohledem na získané poznatky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu. Věnujte pozornost zvolenému sektoru služeb a specifikům corporate identity společnosti.
2. Stanovte cíle, metody a pracovní hypotézy práce.
1. Charakterizujte společnost Prezzo a její corporate identity.
2. Analyzujte corporate identity společnosti Prezzo vnímanou z pohledu důležitých zájmových skupin.
3. Zpracujte závěry obou analýz a verifikujte hypotézy.
4. Vypracujte projektový návrh pro zlepšení současné corporate identity společnosti s ohledem na získané poznatky.
Seznam doporučené literatury
KITCHEN, Philip J. Integrated brand marketing and measuring returns. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2010. ISBN 9780230577343.
MELEWAR, T. C. Facets of corporate identity, communication and reputation. London: Routledge, 2008. ISBN 9780415405270.
NYKIEL, Ronald A. Handbook of marketing research methodologies for hospitality and tourism. New York: Haworth Hospitality & Tourism Press, 2007. ISBN 9780789034267.
PALMER, Adrian. Principles of services marketing. 4. London: McGraw-Hill, 2005. ISBN 0077107942.
PODNAR, Klement a John BALMER. Corporate Marketing, Identity and Communication. London: Routledge, 2010. ISBN 9780415577434.
Seznam doporučené literatury
KITCHEN, Philip J. Integrated brand marketing and measuring returns. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2010. ISBN 9780230577343.
MELEWAR, T. C. Facets of corporate identity, communication and reputation. London: Routledge, 2008. ISBN 9780415405270.
NYKIEL, Ronald A. Handbook of marketing research methodologies for hospitality and tourism. New York: Haworth Hospitality & Tourism Press, 2007. ISBN 9780789034267.
PALMER, Adrian. Principles of services marketing. 4. London: McGraw-Hill, 2005. ISBN 0077107942.
PODNAR, Klement a John BALMER. Corporate Marketing, Identity and Communication. London: Routledge, 2010. ISBN 9780415577434.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (Ing. Štefánek):
1. What's the probability of getting project proposal realized?
Studentka odpověděla na položenou otázku.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (doc. Štarchoň):
What was your own contribution and position within marketing research process in
Prezzo company?
Studentka odpověděla na položenou otázku.
2. What?s the main competitive advantage of Prezzo company?
Studentka odpověděla na položenou otázku.
3. Are you familiarized with some mobile apps developed for some Czech restaurants or
restaurant chains?
Studentka odpověděla na položenou otázku.
4. How can you measure app performance?
Studentka odpověděla na položenou otázku.