Analýza současných marketingových komunikací TyfloCentra Zlín, hledání nových cest propagace, získávání finančních prostředků, zefektivnění a inovace dosavadní komunikace TyfloCentra, snaha o co nejrealističtější návrhy, které by mohly být případně uvedeny do praxe.
Anotace v angličtině
This work into it´s teoretical part speaks about non-profit organizations generally and describes marketing communication of the non-profit sector with setting to public relations and fundraising. In to the practical part analyses out marketing communication of the TyfloCentrum Zlín, o.p.s. and proposes to make it more effectively. It tries to achieve that general awareness is deficient and it´s confirmed by research. In conclusion is proposed the promotional campaign for allowance to massage room in TyfloCentrum Zlín.
Klíčová slova
Marketingové komunikace neziskového sektoru, neziskový sektor, nezisková organizace, fundraising, public relations, sponzoring, dárcovství, vnější a vnitřní komunikace, pomoc nevidomým a slabozrakým, direct mailing, cílová skupina
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication of non-profit sector, non-profit sector, non-profit organization, fundraising, public relations, sponzoring, donatoring, inside and outside communication, help to blind and weak-eyed people, direct mailing, target group
Rozsah průvodní práce
48 s., 8 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Analýza současných marketingových komunikací TyfloCentra Zlín, hledání nových cest propagace, získávání finančních prostředků, zefektivnění a inovace dosavadní komunikace TyfloCentra, snaha o co nejrealističtější návrhy, které by mohly být případně uvedeny do praxe.
Anotace v angličtině
This work into it´s teoretical part speaks about non-profit organizations generally and describes marketing communication of the non-profit sector with setting to public relations and fundraising. In to the practical part analyses out marketing communication of the TyfloCentrum Zlín, o.p.s. and proposes to make it more effectively. It tries to achieve that general awareness is deficient and it´s confirmed by research. In conclusion is proposed the promotional campaign for allowance to massage room in TyfloCentrum Zlín.
Klíčová slova
Marketingové komunikace neziskového sektoru, neziskový sektor, nezisková organizace, fundraising, public relations, sponzoring, dárcovství, vnější a vnitřní komunikace, pomoc nevidomým a slabozrakým, direct mailing, cílová skupina
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication of non-profit sector, non-profit sector, non-profit organization, fundraising, public relations, sponzoring, donatoring, inside and outside communication, help to blind and weak-eyed people, direct mailing, target group
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o marketingu a marketingových komunikacích obecně, se zaměřením na oblast neziskového sektoru. Na základě aplikace zjištěných poznatků na prostředí TyfloCentra Zlín,o.p.s. formulujte pracovní hypotézy své studie.
2. Zpracujte analýzu marketingových komunikací TyfloCentra Zlín, o.p.s. z jejího pohledu i z pohledu jejích cílových skupin, porovnejte se situací ostatních subjektů operujících v daném oboru.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry, naznačte možnosti budoucího vypracování projektového řešení, případně dalšího výzkumu daného problému.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o marketingu a marketingových komunikacích obecně, se zaměřením na oblast neziskového sektoru. Na základě aplikace zjištěných poznatků na prostředí TyfloCentra Zlín,o.p.s. formulujte pracovní hypotézy své studie.
2. Zpracujte analýzu marketingových komunikací TyfloCentra Zlín, o.p.s. z jejího pohledu i z pohledu jejích cílových skupin, porovnejte se situací ostatních subjektů operujících v daném oboru.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy a vyvoďte závěry, naznačte možnosti budoucího vypracování projektového řešení, případně dalšího výzkumu daného problému.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing management. Praha: kterýkoliv vydavatel po roce 1999, kapitoly věnované marketingové komunikaci
Hannagan,T. J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press 1996
Rektořík, J. a kolektiv Organizace neziskového sektoru. Ekopress, s.r.o. 2001
Plamínek, J., Svatoš, V., Hledíková, J., Babouček, P., Jandáková, P., Zetěk, J. Řízení neziskových organizací. Praha: Nadace Lotos 1996
Kotler, P., Armstrong, G. Marketing. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladatelstvo 1992
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing management. Praha: kterýkoliv vydavatel po roce 1999, kapitoly věnované marketingové komunikaci
Hannagan,T. J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press 1996
Rektořík, J. a kolektiv Organizace neziskového sektoru. Ekopress, s.r.o. 2001
Plamínek, J., Svatoš, V., Hledíková, J., Babouček, P., Jandáková, P., Zetěk, J. Řízení neziskových organizací. Praha: Nadace Lotos 1996
Kotler, P., Armstrong, G. Marketing. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladatelstvo 1992