Práce se zabývá tématem internetového marketingu malé firmy poskytující programy redukce nadváhy. Zaměřuje se zejména na optimalizaci jejího webu pro vyhledávače a jeho zpřehlednění, s čímž souvisí analýza a návrh klíčových slov, analýza pohybu návštěvníků na stránkách včetně pohybů myší a analýza zpětných odkazů, v projektové části na základě toho navrhuji změnu struktury webových stránek, optimalizaci jednotlivých stránek na zvolená klíčová slova a strategii link buildingu.
Anotace v angličtině
The thesis concerns the topic of internet marketing of a small-sized company offering weight loss programmes. The principal focus is on search engine optimization of its website and making its content lucid, which bases on a keywords research, an analysis of traffic on the web pages, as well as mouse moves of the website visitors, and a back link analysis. In the project part I recommend changes to the website structure, optimization of the single web pages for the chosen keywords and a link building strategy.
Klíčová slova
Internetový marketing, online marketing, search engine marketing, optimalizace pro vyhledávače, SEO, klíčová slova, link building, analýza www stránky, struktura webu, Mouseflow.
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, online marketing, search engine marketing, search engine optimisation, SEO, keywords, link building, website analysis, website structure, Mouseflow.
Rozsah průvodní práce
95 s. 13 stran příloh.
Jazyk
AN
Anotace
Práce se zabývá tématem internetového marketingu malé firmy poskytující programy redukce nadváhy. Zaměřuje se zejména na optimalizaci jejího webu pro vyhledávače a jeho zpřehlednění, s čímž souvisí analýza a návrh klíčových slov, analýza pohybu návštěvníků na stránkách včetně pohybů myší a analýza zpětných odkazů, v projektové části na základě toho navrhuji změnu struktury webových stránek, optimalizaci jednotlivých stránek na zvolená klíčová slova a strategii link buildingu.
Anotace v angličtině
The thesis concerns the topic of internet marketing of a small-sized company offering weight loss programmes. The principal focus is on search engine optimization of its website and making its content lucid, which bases on a keywords research, an analysis of traffic on the web pages, as well as mouse moves of the website visitors, and a back link analysis. In the project part I recommend changes to the website structure, optimization of the single web pages for the chosen keywords and a link building strategy.
Klíčová slova
Internetový marketing, online marketing, search engine marketing, optimalizace pro vyhledávače, SEO, klíčová slova, link building, analýza www stránky, struktura webu, Mouseflow.
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, online marketing, search engine marketing, search engine optimisation, SEO, keywords, link building, website analysis, website structure, Mouseflow.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury o internetovém marketingu. Formulujte cíle a výzkumné otázky diplomové práce.
2. Zhodnoťte online komunikaci vybrané firmy a popište chování návštěvníků webových stránek analyzované firmy. Aplikujte při tom poznatky z teoretické části diplomové práce.
3. Na základě výsledků analýzy a teoretických poznatků navrhněte, jak je možné odstranit zjištěné nedostatky v internetové komunikaci a jak by se mohl internetový marketing vybrané firmy vyvíjet do budoucna.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury o internetovém marketingu. Formulujte cíle a výzkumné otázky diplomové práce.
2. Zhodnoťte online komunikaci vybrané firmy a popište chování návštěvníků webových stránek analyzované firmy. Aplikujte při tom poznatky z teoretické části diplomové práce.
3. Na základě výsledků analýzy a teoretických poznatků navrhněte, jak je možné odstranit zjištěné nedostatky v internetové komunikaci a jak by se mohl internetový marketing vybrané firmy vyvíjet do budoucna.
Seznam doporučené literatury
FOX, Vanessa. Marketing in the age of Google: a non-technical guide to search engine strategy. Hoboken: Wiley, 2010. ISBN 978-0-470-53719-0.
CHAFFEY, Dave et al. Internet marketing: strategy, implementation and practice. Fourth edition. Harlow: Financial Times Prentice Hall, 2009. ISBN 978-0-273-71740-9.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
PACKER, Nigel T. Internet marketing: how to get a website that works for your business. London: Right Way, 2008. ISBN 978-0-7160-3020-1.
SHIH, Clara Chung-wai. Vydělávejte na Facebooku: jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2833-6.
Seznam doporučené literatury
FOX, Vanessa. Marketing in the age of Google: a non-technical guide to search engine strategy. Hoboken: Wiley, 2010. ISBN 978-0-470-53719-0.
CHAFFEY, Dave et al. Internet marketing: strategy, implementation and practice. Fourth edition. Harlow: Financial Times Prentice Hall, 2009. ISBN 978-0-273-71740-9.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
PACKER, Nigel T. Internet marketing: how to get a website that works for your business. London: Right Way, 2008. ISBN 978-0-7160-3020-1.
SHIH, Clara Chung-wai. Vydělávejte na Facebooku: jak využít sociální sítě k oslovení nových zákazníků, vytvoření lepších produktů a zvýšení prodejů. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2833-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentkka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
Odpovědi:
1. What are the main advantages of online marketing from a customer?s point of view?
Studentka odpověděla na položenou otázku.
2. Mobile internet access has an increasing importance. Are the some implications for Kompliment Institut?s internet marketing?
Studentka odpověděla na položenou otázku.
3. What?s the mobile apps potential within the frame of presented proposals?
Studentka odpověděla na položenou otázku.
Otázka vedoucího práce:
1. Which internet marketing tool will be the most important for analyzed subject in the future?
Studentka odpověděla na položenou otázku.
Obhajoba práce a rozprava probíhala v anglickém jazyce.