Cílem mojí bakalářské práce bylo analyzovat podporu prodeje společnosti Family DAVO a navrhnout projekt marketingových komunikací s důrazem na podporu prodeje. Nejprve jsem zpracovala teoretickou problematiku tohoto tématu. Začala jsem marketingovou komunikací, kterou jsem později rozebrala na její jednotlivé nástroje. Nejvíce jsem se věnovala podpoře prodeje. V další části jsem představila společnost Family DAVO a její jednotlivé akce na podporu prodeje. V projektové části jsem navrhla spotřebitelskou soutěž.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelor work was „Sales promotion of the Family DAVO company". At the first part I elaborated a literary study of my work. The aim of the second part of the bachelor work was to analyse sales promotion of the Family DAVO. At the third part I proposed the consumer competition.
Sales promotion, consumer, mediator, consumer competition, SWOT analysis, communication mix, communication activities.
Rozsah průvodní práce
70 s., 5 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mojí bakalářské práce bylo analyzovat podporu prodeje společnosti Family DAVO a navrhnout projekt marketingových komunikací s důrazem na podporu prodeje. Nejprve jsem zpracovala teoretickou problematiku tohoto tématu. Začala jsem marketingovou komunikací, kterou jsem později rozebrala na její jednotlivé nástroje. Nejvíce jsem se věnovala podpoře prodeje. V další části jsem představila společnost Family DAVO a její jednotlivé akce na podporu prodeje. V projektové části jsem navrhla spotřebitelskou soutěž.
Anotace v angličtině
The subject of my bachelor work was „Sales promotion of the Family DAVO company". At the first part I elaborated a literary study of my work. The aim of the second part of the bachelor work was to analyse sales promotion of the Family DAVO. At the third part I proposed the consumer competition.
Sales promotion, consumer, mediator, consumer competition, SWOT analysis, communication mix, communication activities.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska tématu, tzn. marketingové komunikace s důrazem na nástroje podpory prodeje.
2. Stanovte účel, cíle a hypotézy práce.
3. Charakterizujte společnost DAVO a její komunikační aktivity.
4. Analyzujte nástroje podpory prodeje firmy a formy získávání zpětné vazby na tyto aktivity.
5. Posuďte hypotézy a vypracujte projekt marketingových komunikací se specializací na podporu prodeje, který doplníte o metodologii zjišťování propagačního účinku.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska tématu, tzn. marketingové komunikace s důrazem na nástroje podpory prodeje.
2. Stanovte účel, cíle a hypotézy práce.
3. Charakterizujte společnost DAVO a její komunikační aktivity.
4. Analyzujte nástroje podpory prodeje firmy a formy získávání zpětné vazby na tyto aktivity.
5. Posuďte hypotézy a vypracujte projekt marketingových komunikací se specializací na podporu prodeje, který doplníte o metodologii zjišťování propagačního účinku.
Seznam doporučené literatury
TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje, 1. vyd., Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-997-7.
KOTLER, P., Marketing od A do Z, Praha, Management Press 2003. ISBN 80-7261-081-1.
FORET, M., Marketingová komunikace, 1.vyd., Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.
SMITH, P., Moderní marketing, Praha, Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-252-1.
FORET, M., Jak komunikovat se zákazníkem,Praha, Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-292-9.
Seznam doporučené literatury
TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje, 1. vyd., Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-997-7.
KOTLER, P., Marketing od A do Z, Praha, Management Press 2003. ISBN 80-7261-081-1.
FORET, M., Marketingová komunikace, 1.vyd., Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.
SMITH, P., Moderní marketing, Praha, Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-252-1.
FORET, M., Jak komunikovat se zákazníkem,Praha, Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-292-9.