Ve své diplomové práci se chci zaměřit na zhodnocení originality v televizních reklamách firmy Škoda Auto a.s. a podle výsledků z této analýzy chci navrhnout televizní reklamu pro vybraný vůz.
Teoretická část se zabývá originalitou, televizí jako médiem, televizní reklamou a automobilem jako produktem. Praktická část obsahuje informace o firmě Škoda Auto a.s. a marketingový výzkum zaměřený na vnímání originality v TV reklamě na vozy Škoda. V projektové části je návrh na televizní reklamu.
Anotace v angličtině
In my diploma thesis I would like to focus on analysis of originality of TV advertisements of Skoda Auto Inc. and according to results I would like to draw up TV advertisement for chosen automobile.
Theoretical part focuses on originality, television as a medium, TV advertisement and automobile as a product. Practical part contains information about Skoda Auto Inc. and research about perception of originality in TV advertisement for Skoda cars. In project part there is a draft for TV advertisement
Klíčová slova
Originalita, TV reklama, Marketing, Škoda, Automobilový průmysl
Klíčová slova v angličtině
Originality, TV advertisement, Marketing, Skoda, Automotive Industry
Rozsah průvodní práce
83
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své diplomové práci se chci zaměřit na zhodnocení originality v televizních reklamách firmy Škoda Auto a.s. a podle výsledků z této analýzy chci navrhnout televizní reklamu pro vybraný vůz.
Teoretická část se zabývá originalitou, televizí jako médiem, televizní reklamou a automobilem jako produktem. Praktická část obsahuje informace o firmě Škoda Auto a.s. a marketingový výzkum zaměřený na vnímání originality v TV reklamě na vozy Škoda. V projektové části je návrh na televizní reklamu.
Anotace v angličtině
In my diploma thesis I would like to focus on analysis of originality of TV advertisements of Skoda Auto Inc. and according to results I would like to draw up TV advertisement for chosen automobile.
Theoretical part focuses on originality, television as a medium, TV advertisement and automobile as a product. Practical part contains information about Skoda Auto Inc. and research about perception of originality in TV advertisement for Skoda cars. In project part there is a draft for TV advertisement
Klíčová slova
Originalita, TV reklama, Marketing, Škoda, Automobilový průmysl
Klíčová slova v angličtině
Originality, TV advertisement, Marketing, Skoda, Automotive Industry
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte danou problematiku a cíle diplomové práce. Zpracujte literární prameny z oblasti originality, reklamy zaměřené na automobily a reklamy automobilky Škoda především, jako teoretické východisko pro analýzu propagace podniku Škoda Auto.
2. Stanovte hypotézy práce a analyzujte dosavadní propagační komunikaci automobilky se zákazníky s ohledem na originalitu sdělení, soustřďte se především na televizní reklamu. Zvýšenou pozornost věnujte reklamním sdělením zaměřeným na propagaci sportovnějších vozů.
3. Proveďte marketingový výzkum zaměřený na vnímání image značky Škoda a reklam propagujích auta tohoto výrobce. Z výzkumu zjistěte, jak respondenti vnímají originalitu reklam na vozy značky Škoda a také samotné vozy tohoto výrobce.
4. Na základě výsledků analýzy a výzkumu vypracujte návrh nové reklamní kampaně. Zhodnoťte předpokládanou efektivitu komunikace vůči určené cílové skupině a otázku její financovatelnosti a implementace v praxi. Pokud možno, naznačte budoucí pokračování práce na toto téma.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte danou problematiku a cíle diplomové práce. Zpracujte literární prameny z oblasti originality, reklamy zaměřené na automobily a reklamy automobilky Škoda především, jako teoretické východisko pro analýzu propagace podniku Škoda Auto.
2. Stanovte hypotézy práce a analyzujte dosavadní propagační komunikaci automobilky se zákazníky s ohledem na originalitu sdělení, soustřďte se především na televizní reklamu. Zvýšenou pozornost věnujte reklamním sdělením zaměřeným na propagaci sportovnějších vozů.
3. Proveďte marketingový výzkum zaměřený na vnímání image značky Škoda a reklam propagujích auta tohoto výrobce. Z výzkumu zjistěte, jak respondenti vnímají originalitu reklam na vozy značky Škoda a také samotné vozy tohoto výrobce.
4. Na základě výsledků analýzy a výzkumu vypracujte návrh nové reklamní kampaně. Zhodnoťte předpokládanou efektivitu komunikace vůči určené cílové skupině a otázku její financovatelnosti a implementace v praxi. Pokud možno, naznačte budoucí pokračování práce na toto téma.
Seznam doporučené literatury
Horňák, Pavel. Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Zlín : Verbum, 2010. 978-80-904273-3-4.
Cedrych, Mario René a Nachtmann, Lukáš. Škoda - auta známá i neznámá. Praha : Grada, 2007. 978-80-247-1719-7.
Pavlůsek, Alois a Pavlůsek, Ondřej. Škoda. Praha : Computer Press, 2007. 978-80-251-1552-7.
Pincas, Stéphane a Loiseau, Marc. Dějiny reklamy. [překl.] Pavel Brožek. Praha : Slovart, 2009. 978-80-7391-266-6.
Csikszentmihalyi, Mihaly. Creativity: Flow and the Psychology of Discovery and Invention. místo neznámé : Harper Perennial, 1997. 978-0060928209.
Králík, Jan. 100 let reklamy Škoda od L&K po současnost. Praha : Moto Public, 2005. 80?239-5459?8 .
Seznam doporučené literatury
Horňák, Pavel. Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Zlín : Verbum, 2010. 978-80-904273-3-4.
Cedrych, Mario René a Nachtmann, Lukáš. Škoda - auta známá i neznámá. Praha : Grada, 2007. 978-80-247-1719-7.
Pavlůsek, Alois a Pavlůsek, Ondřej. Škoda. Praha : Computer Press, 2007. 978-80-251-1552-7.
Pincas, Stéphane a Loiseau, Marc. Dějiny reklamy. [překl.] Pavel Brožek. Praha : Slovart, 2009. 978-80-7391-266-6.
Csikszentmihalyi, Mihaly. Creativity: Flow and the Psychology of Discovery and Invention. místo neznámé : Harper Perennial, 1997. 978-0060928209.
Králík, Jan. 100 let reklamy Škoda od L&K po současnost. Praha : Moto Public, 2005. 80?239-5459?8 .
Přílohy volně vložené
DVD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil svoji diplomovou práci. Následně byly přečteny posudky.
Student odpověděl na následující otázky oponenta a vedoucího práce.
1. Na jakém vzorku jste prováděl výzkum?
2. Jaké je celé znění vaší hypotézy?
3.V zásadách zadání BP jste uvedl, že pokud možno naznačíte budoucí pokračování práce na
toto téma, uveďte jej prosím.
Zkušební komise si je vědoma jistých formálních nedostatků, které se odrazily v hodnocení oponentky. Avšak z pohledu osobitého autorského přínosu, zejména v projektové části a na základě úrovně obhajoby, komise rozhodla o udělení hodnocení E - dostatečně.