Tato bakalářská práce analyzuje stav marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s. r. o. Jihlava. V první části určuje teoretická východiska nezbytná k pochopení systému marketingových komunikací a stavu českého textilního trhu. Ve druhé části je dle definovaných východisek provedena analýza současného komunikačního mixu ve firmě. Závěrečná část práce pak předkládá základní postupy vedoucí ke zlepšení situace v oblasti marketingových komunikací a to s přihlédnutím k ekonomické situaci firmy a stavu českého textilní trhu.
Anotace v angličtině
This bachelor´s final project analysis Marketing Communications in MODETA STYLE, s. r. o., Jihlava. It clarifies the determination of Marketing Communications, and describes situation on textil market in Czech Republic.
Tato bakalářská práce analyzuje stav marketingových komunikací ve firmě MODETA STYLE, s. r. o. Jihlava. V první části určuje teoretická východiska nezbytná k pochopení systému marketingových komunikací a stavu českého textilního trhu. Ve druhé části je dle definovaných východisek provedena analýza současného komunikačního mixu ve firmě. Závěrečná část práce pak předkládá základní postupy vedoucí ke zlepšení situace v oblasti marketingových komunikací a to s přihlédnutím k ekonomické situaci firmy a stavu českého textilní trhu.
Anotace v angličtině
This bachelor´s final project analysis Marketing Communications in MODETA STYLE, s. r. o., Jihlava. It clarifies the determination of Marketing Communications, and describes situation on textil market in Czech Republic.
1. Zpracujte teoretická východiska týkající se hodnocení jednotlivých nástrojů marketingových komunikací.
2. Charakterizujte společnost Modeta Style a její dosavadní komunikační aktivity.
3. Analyzujte na základě dostupných zdrojů komunikační mix firmy.
4. Zhodnoťte hypotézy a navrhněte možná řešení v oblasti marketingových komunikací a získávání zpětné vazby.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska týkající se hodnocení jednotlivých nástrojů marketingových komunikací.
2. Charakterizujte společnost Modeta Style a její dosavadní komunikační aktivity.
3. Analyzujte na základě dostupných zdrojů komunikační mix firmy.
4. Zhodnoťte hypotézy a navrhněte možná řešení v oblasti marketingových komunikací a získávání zpětné vazby.
Seznam doporučené literatury
Brooks I.: Firemní kultura : jedinci, skupiny, organizace a jejich chování - Vyd. 1.. - Brno : Computer Press, 2003 - xiii, 296 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-7226-763-9 (váz.)
Foret M.: Marketingová komunikace - Vyd. 1.. - Brno : Computer Press, 2003 - 275 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-7226-811-2 (váz.)
Kotler P.: Marketing management : 10. rozšířené vydání - Praha : Grada, c2001 - 789 s. : il. ISBN 80-247-0016-6
Křížek Z., Crha I.: Život s reklamou - 1. vyd.. - Praha : Grada, 2002 - 168 s. : il. ISBN 80-247-0213-4
Tellis, G. J.: Reklama a podpora prodeje - 1. vyd.. - Praha : Grada, 2000 - 602 s. : il. ISBN 80-7169-997-7
Seznam doporučené literatury
Brooks I.: Firemní kultura : jedinci, skupiny, organizace a jejich chování - Vyd. 1.. - Brno : Computer Press, 2003 - xiii, 296 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-7226-763-9 (váz.)
Foret M.: Marketingová komunikace - Vyd. 1.. - Brno : Computer Press, 2003 - 275 s. : il. ; 23 cm ISBN 80-7226-811-2 (váz.)
Kotler P.: Marketing management : 10. rozšířené vydání - Praha : Grada, c2001 - 789 s. : il. ISBN 80-247-0016-6
Křížek Z., Crha I.: Život s reklamou - 1. vyd.. - Praha : Grada, 2002 - 168 s. : il. ISBN 80-247-0213-4
Tellis, G. J.: Reklama a podpora prodeje - 1. vyd.. - Praha : Grada, 2000 - 602 s. : il. ISBN 80-7169-997-7