Předložená diplomová práce Spotřebitelské chování náctiletých dívek pojednává o vlivu velikosti místa bydliště na nákupní chování středoškolaček v komoditě oblečení. Na základě provedeného průzkumu a analýzy jeho výsledků je doporučen projekt určený výhradně pro cílovou skupinu náctiletých dívek bez rozdílů velikosti jejich místa bydliště a způsob jeho marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
This thesis deals with consumer behaviour of teenage girls and the influence of the size of the place of the residence to the purchasing behaviour of high school students in the clothing commodity. Based on the survey and analysis results is recommended the project designed exclusively for teenage girls regardless of the sice of their place of residence and also the way of its marketing communications.
Předložená diplomová práce Spotřebitelské chování náctiletých dívek pojednává o vlivu velikosti místa bydliště na nákupní chování středoškolaček v komoditě oblečení. Na základě provedeného průzkumu a analýzy jeho výsledků je doporučen projekt určený výhradně pro cílovou skupinu náctiletých dívek bez rozdílů velikosti jejich místa bydliště a způsob jeho marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
This thesis deals with consumer behaviour of teenage girls and the influence of the size of the place of the residence to the purchasing behaviour of high school students in the clothing commodity. Based on the survey and analysis results is recommended the project designed exclusively for teenage girls regardless of the sice of their place of residence and also the way of its marketing communications.
1. Zpracujte literární rešerši a dostupné výzkumné studie z oblasti segmentace trhu a analýzy spotřebitelského chování.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky celé práce i dílčích částí.
3. Realizujte primární šetření u vybrané cílové skupiny, profilujte segmenty dle geografického hlediska, příp. jiných statisticky významných znaků.
4. Po zhodnocení výsledků šetření odpovězte na výzkumné otázky a vyvoďte závěry.
5. Podle vyhodnocení výzkumu navrhněte vhodný způsob marketingové komunikace k cílové skupině.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši a dostupné výzkumné studie z oblasti segmentace trhu a analýzy spotřebitelského chování.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumné otázky celé práce i dílčích částí.
3. Realizujte primární šetření u vybrané cílové skupiny, profilujte segmenty dle geografického hlediska, příp. jiných statisticky významných znaků.
4. Po zhodnocení výsledků šetření odpovězte na výzkumné otázky a vyvoďte závěry.
5. Podle vyhodnocení výzkumu navrhněte vhodný způsob marketingové komunikace k cílové skupině.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, Vladimír; PÁTÍK, Ladislav; POSTLER, Milan. Retail Marketing. Management Press, Praha, 2009, ISBN 978-80-7261-207-9.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití, Management Press, 2005, ISBN 80-7261-129-1.
KOTLER, Philip. Marketing Management. Victoria Publishing, 1992, ISBN 80-85605-08-2.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. Grada Publishing, Praha, 2005, ISBN 80-247-0966-X.
LINDSTROM, M. Nákupologie: Pravda a lži o tom, proč nakupujeme. Computer Press, Brno, 2009, ISBN 978-80-251-2396-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha, 2010, ISBN 978-80-247-3622-8.
SCHIFFMAN, Leon G.; KANUK, Leslie Lazar. Nákupní chování. Computer Press, Brno, 2004, ISBN 80-251-0094-4.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, Vladimír; PÁTÍK, Ladislav; POSTLER, Milan. Retail Marketing. Management Press, Praha, 2009, ISBN 978-80-7261-207-9.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití, Management Press, 2005, ISBN 80-7261-129-1.
KOTLER, Philip. Marketing Management. Victoria Publishing, 1992, ISBN 80-85605-08-2.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. Grada Publishing, Praha, 2005, ISBN 80-247-0966-X.
LINDSTROM, M. Nákupologie: Pravda a lži o tom, proč nakupujeme. Computer Press, Brno, 2009, ISBN 978-80-251-2396-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Grada Publishing, Praha, 2010, ISBN 978-80-247-3622-8.
SCHIFFMAN, Leon G.; KANUK, Leslie Lazar. Nákupní chování. Computer Press, Brno, 2004, ISBN 80-251-0094-4.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (doc. Šramová):
1/ Čo považuje autorka za "častěji" vo vytýčenej Hypotéze 3: "Maloměšťačky" kvůli chybějícím kamenných obchodům v místě jejich bydliště nakupují oblečení přes internet častěji než "velkoměšťačky"?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2/ Môžete charakterizovať výskumný súbor čo do početnosti, rozloženia (vzhľadom na "veľké-a malé mesto" a vekový priemer?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3/ V akom vzťahu je nákupné správanie so spotrebiteľským správaním?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.