Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace Kliniky tradiční čínské medicíny v Praze a návrhem možné propagační strategie. V teoretické části se autorka věnuje definici tradiční čínské medicíny, její historii a metodám léčby. Také zde popisuje teorii marketingové komunikace, problematiku segmentace trhu a jednotlivé části komunikačního mixu, s důrazem na public relations. Praktická část analyzuje předchozí a současnou komunikaci Kliniky tradiční čínské medicíny a navrhuje pro její účely ideální komunikační mix, na základě monitoringu médií a dostupných informací o dané oblasti.
Anotace v angličtině
The main theme of this bachelor’s work is analysis of communication of Traditional Chinese Medicine Clinic in Prague and proposal of prospective promotion strategy. Theoretic part deals with the definition of traditional Chinese medicine, its history and healing methods. In this part, there is also described theory of marketing communication, market segmentation and all the components of communication mix with emphasis on public relations. Practical part analyses previous and current communication of the Traditional Chinese Medicine Clinic. At the same time, the author suggests the optimal communication mix on the basis of media monitoring and relevant available information.
Klíčová slova
tradiční čínská medicína, Klinika tradiční čínské medicíny, marketingová komunikace, segmentace trhu, monitoring médií, public relations
Klíčová slova v angličtině
Traditional Chinese Medicine, Traditional Chinese Medicine Clinic, Marketing Communication, Market Segmentation, Media Monitoring, Public Relations
Rozsah průvodní práce
53 s., 36 s. obr. a text. pří.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace Kliniky tradiční čínské medicíny v Praze a návrhem možné propagační strategie. V teoretické části se autorka věnuje definici tradiční čínské medicíny, její historii a metodám léčby. Také zde popisuje teorii marketingové komunikace, problematiku segmentace trhu a jednotlivé části komunikačního mixu, s důrazem na public relations. Praktická část analyzuje předchozí a současnou komunikaci Kliniky tradiční čínské medicíny a navrhuje pro její účely ideální komunikační mix, na základě monitoringu médií a dostupných informací o dané oblasti.
Anotace v angličtině
The main theme of this bachelor’s work is analysis of communication of Traditional Chinese Medicine Clinic in Prague and proposal of prospective promotion strategy. Theoretic part deals with the definition of traditional Chinese medicine, its history and healing methods. In this part, there is also described theory of marketing communication, market segmentation and all the components of communication mix with emphasis on public relations. Practical part analyses previous and current communication of the Traditional Chinese Medicine Clinic. At the same time, the author suggests the optimal communication mix on the basis of media monitoring and relevant available information.
Klíčová slova
tradiční čínská medicína, Klinika tradiční čínské medicíny, marketingová komunikace, segmentace trhu, monitoring médií, public relations
Klíčová slova v angličtině
Traditional Chinese Medicine, Traditional Chinese Medicine Clinic, Marketing Communication, Market Segmentation, Media Monitoring, Public Relations
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši dostupných zdrojů informací vztahujících se k bakalářské práci.
2. Proveďte analýzu současného komunikačního mixu Kliniky čínské medicíny.
3. Popište míru využitelnosti a efektivity jednotlivých forem public relations.
4. Proveďte mediální analýzu publikovyných informací o problematice čínské medicíny.
5. Navrhněte efektivní komunikační mix pro zvýšení povědomí veřejnosti o dané problematice.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši dostupných zdrojů informací vztahujících se k bakalářské práci.
2. Proveďte analýzu současného komunikačního mixu Kliniky čínské medicíny.
3. Popište míru využitelnosti a efektivity jednotlivých forem public relations.
4. Proveďte mediální analýzu publikovyných informací o problematice čínské medicíny.
5. Navrhněte efektivní komunikační mix pro zvýšení povědomí veřejnosti o dané problematice.
Seznam doporučené literatury
P. Pelsmacker, M. Geuens, J. Bergh, Marketingová komunikace, Grada Publishing
M. Foret, Marketingová komunikace, Computer Press
C. Caywood, Public relations, Computer Press
P. Šindler, Event marketing, Grada Publishin
R. Komárková, M. Rymeš, J. vysekalová, Psychologie trhu, Grada Publishing
Seznam doporučené literatury
P. Pelsmacker, M. Geuens, J. Bergh, Marketingová komunikace, Grada Publishing
M. Foret, Marketingová komunikace, Computer Press
C. Caywood, Public relations, Computer Press
P. Šindler, Event marketing, Grada Publishin
R. Komárková, M. Rymeš, J. vysekalová, Psychologie trhu, Grada Publishing