V bakalářské práci autor analyzuje propagační aktivity doplňků stravy ve společnosti Walmark, a. s., která se zabývá výrobou a distribucí doplňků stravy a léčiv. Autor se v teoretické části zamýšlí nad problematikou doplňků stravy a jejich postavením na českém trhu, v analytické části popisuje historii a profil společnosti, ekonomické ukazatele a její konkurenci. Autor dále analyzuje nástroje marketingového mixu s důrazem na propagaci. Prostřednictvím marketingového výzkumu autor zkoumal postoj spotřebitelů ke značce Walmark, k jejím výrobkům, ceně a propagaci.
Anotace v angličtině
This bachelor work analyses the nutritional supplements advertising activities in Walmark Company which specializes in production and distribution of nutritional supplements and medicaments. The theoretical part considers the problematic of nutritional supplements and their position on the Czech market, the analytical part describes history and company profile, economical values and their competitors. The author also analyses the tools of marketing mix with the emphasis on the promotion. Using the marketing research the author investigated the approach of customers towards the Walmark trademark, their products and promotion.
V bakalářské práci autor analyzuje propagační aktivity doplňků stravy ve společnosti Walmark, a. s., která se zabývá výrobou a distribucí doplňků stravy a léčiv. Autor se v teoretické části zamýšlí nad problematikou doplňků stravy a jejich postavením na českém trhu, v analytické části popisuje historii a profil společnosti, ekonomické ukazatele a její konkurenci. Autor dále analyzuje nástroje marketingového mixu s důrazem na propagaci. Prostřednictvím marketingového výzkumu autor zkoumal postoj spotřebitelů ke značce Walmark, k jejím výrobkům, ceně a propagaci.
Anotace v angličtině
This bachelor work analyses the nutritional supplements advertising activities in Walmark Company which specializes in production and distribution of nutritional supplements and medicaments. The theoretical part considers the problematic of nutritional supplements and their position on the Czech market, the analytical part describes history and company profile, economical values and their competitors. The author also analyses the tools of marketing mix with the emphasis on the promotion. Using the marketing research the author investigated the approach of customers towards the Walmark trademark, their products and promotion.
1. Zpracujte dostupné materiály v oblasti marketingových komunikací.
2. Formulujte hypotézy k pozici značky Walmark, a. s.
3. Analyzujte současnou pozici subjektu.
4. Navrhněte možné kroky pro zlepšení pozice subjektu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupné materiály v oblasti marketingových komunikací.
2. Formulujte hypotézy k pozici značky Walmark, a. s.
3. Analyzujte současnou pozici subjektu.
4. Navrhněte možné kroky pro zlepšení pozice subjektu.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing. Praha. Grada 2004
Nagyová, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha. VOX 1999
Pelsmacker, P. Marketingová komunikace. Praha. Grada 2003
Světlík, J. Marketing a reklama. Zlín. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 2003
Mach, I. Doplňky stravy. Praha. Svoboda servis 2004
Seznam doporučené literatury
Kotler, P. Marketing. Praha. Grada 2004
Nagyová, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha. VOX 1999
Pelsmacker, P. Marketingová komunikace. Praha. Grada 2003
Světlík, J. Marketing a reklama. Zlín. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 2003
Mach, I. Doplňky stravy. Praha. Svoboda servis 2004